Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt paź 16, 2009 09:43

teczka pisze:evolution, Fiat Punto 1.4 turbo po hamowni 180kuca :bigok:
evolution pisze:P.s. Stac bylo na krowe, musi byc stac na łancuch.... :green_fuck:
dobre :helm:

bugalon, na wcześniejszej stronie mówiłęś ze tulejowanie da rade do ok 300km ale do rzeczy trzeba działac coś czy w te czy w jedną strone, czas pokaże
To Ty taki wniosek wyciagnales z mojej wypowiedzi. Napisalem ze jeśli masz seryjne g60 i nie chcesz kombinować z wysoką mocą (300+ to byl przyklad) to tuleje starczą. Dla mnie seryjne g60 to takie, które generuje do 180 koni.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Wujek Piasek
Ziomek
Ziomek
Posty: 304
Rejestracja: wt wrz 07, 2010 20:55
Lokalizacja: Boguszów-Gorce
Kontakt:

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

Post autor: Wujek Piasek » sob mar 31, 2012 20:14

Podepnę się... z tym że potrzebuje wieści o 2.8 VR6 :? mam dość spore ranty i teraz tak:

1. szlif pod tłoki z 2.9?
2. tulejowanie?
3. szukanie bloku bez progów?

Vr nie jest tani, więc nie napisze że ma być tanio ale ma być przystępnie :pub:


Moj sleep'er Mk2 VR6 : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=428066" onclick="window.open(this.href);return false; ;) --> BYŁ
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

Post autor: toffic » sob mar 31, 2012 22:03

Najtaniej szukać bloku bez progu, praktycznie nieosiągalne. Szlif na używki tłoki z 2.9 to loteria, a nowe troche kosztują



Awatar użytkownika
Wujek Piasek
Ziomek
Ziomek
Posty: 304
Rejestracja: wt wrz 07, 2010 20:55
Lokalizacja: Boguszów-Gorce
Kontakt:

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

Post autor: Wujek Piasek » sob mar 31, 2012 22:28

ruszać to w ogóle ? toffic, dlaczego ze śmiganymi tłokami z 2.9 to loteria?


Moj sleep'er Mk2 VR6 : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=428066" onclick="window.open(this.href);return false; ;) --> BYŁ
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

Post autor: piteR-ek » śr kwie 04, 2012 18:34

Ni jak ma się zakładanie zużytych z owalizowanych tłoków pod nowe tuleje



Awatar użytkownika
Wujek Piasek
Ziomek
Ziomek
Posty: 304
Rejestracja: wt wrz 07, 2010 20:55
Lokalizacja: Boguszów-Gorce
Kontakt:

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

Post autor: Wujek Piasek » śr kwie 04, 2012 21:19

niby taa... ale chyba i tak lepiej tak niż stare z owalizowane tłoki + wytarte pierścienie + tuleje z rantami ;) czy nie?


Moj sleep'er Mk2 VR6 : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=428066" onclick="window.open(this.href);return false; ;) --> BYŁ
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

Post autor: toffic » czw kwie 05, 2012 00:00

Wujek Piasek pisze:niby taa... ale chyba i tak lepiej tak niż stare z owalizowane tłoki + wytarte pierścienie + tuleje z rantami ;) czy nie?
Ogólnie to nie, bo dochodzą koszty a stare tuleje+wytarte pierścienie+tłoki masz gratis :helm:



Awatar użytkownika
Wujek Piasek
Ziomek
Ziomek
Posty: 304
Rejestracja: wt wrz 07, 2010 20:55
Lokalizacja: Boguszów-Gorce
Kontakt:

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

Post autor: Wujek Piasek » czw kwie 05, 2012 12:44

Dobra to nie ruszam :grin: w sumie i tak chyba bez tragedii jest, widać ślady honowania


Moj sleep'er Mk2 VR6 : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=428066" onclick="window.open(this.href);return false; ;) --> BYŁ
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

Post autor: piteR-ek » pt kwie 06, 2012 19:07

Jak kompresja jest dobra to nie zawracaj sobie głowy. Bo nawet od stukania popychacza można popaść w paranoje :D A od złej diagnozy wymienić pół osprzętu i części



spawer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn paź 05, 2009 09:36
Lokalizacja: Lubuskie

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

Post autor: spawer » sob kwie 07, 2012 12:54

jak nie mozliwe ja znalazlem blok 2.8 bez progow z b4


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=359312

MOJ GOLFIK

kielon.m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr sty 17, 2007 13:41
Lokalizacja: Tilburg NL & Pyskowice PL
Kontakt:

Re: Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

Post autor: kielon.m » wt lis 26, 2013 23:58

Witam.
Zdrowo odgrzeje kotleta ale nie bede zakladac nowego tematu. Mam pytanie dotyczace srednicy nadwymiarowych tlokow. Mianowice STD tlok do g60 to 81, tloki o najwiekszym nadwymiarze Woessnera to 83 czyli wg. mnie powiekszy sie pojemnosc do 2.0 czy tak? Co z uszczelka, trzeba zastosowac uszczelke z agg albo abf? I jezcze jedno pytanie czy glowice (komore spalania) tez trzeba ruszac?


Są samochody i jest Volkswagen:))

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

Post autor: bugalon » śr lis 27, 2013 01:43

Srednica 83 nie da ci 2 litrow. Średnica cylindra to nie wszystko, liczy sie jeszcze skok tloka. Pod taka srednice uszczelka z 2.0 to koniecznosc. Co do komory spalania to zalezy jaki chcesz miec stopien sprezania i jaki stopien daja tloki ktore masz zamiar zamowic.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

kielon.m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr sty 17, 2007 13:41
Lokalizacja: Tilburg NL & Pyskowice PL
Kontakt:

Re: Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

Post autor: kielon.m » śr lis 27, 2013 19:48

Dokladnie. zapomnialem ze przeciez jeszcze skok tloka jest :banghead: Chce zostac przy standardowym stopniu 8:1 wiec z komora spalania nie bede nic robic. Teraz tylko musze zawiesc do fachmana blok zeby zobaczyl na jaki nad wymiar bedzie szlif


Są samochody i jest Volkswagen:))

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości