Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » ndz lut 13, 2005 11:44
W tej kwestji to raczej nie pomoge, bo nie robiłem takich przeróbek i nie mam pojęcia z czym zjeść ten temat.
-
ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
-
Kontakt:
Post
autor: ml2210 » śr lut 16, 2005 16:10
Mam w planie najpierw wymianę wydechu i dolotu.
Chodzi mi o odetkanie silnika, wieksza średnica i spotrowe tłumiki.
Czy można najpierw wymienić wydech i dostosować go odrazu do ewentualnego turbo wstawionego w przyszłości .
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » pt lut 18, 2005 18:18
To wszystko zależy jakie ciśnienie masz na myśli teraz i czy zmieni się ono na większe w przyszłości. Jeżeli masz zamiar zrobić softa to średnice zwiększ o 10mm, a jeżeli masz zamiar kiedyś ciśnienie podnieść to radze od razu zamontować rury o średnicy o 20mm większej. Ja przy turbinie mam wyjście 55mm, a zakładam wydech o średnicy 3 cali. Kiedyś założe inny motor i wydech będzie jak znalazł.
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » sob lut 19, 2005 09:58
Jakby kogoś interesowało jaką mam turbine z diesla to prosze:
VW P/N 068 145 703 F
GAP P/N 465 384 5
S/N PF 8470 A
T3
made in england for vw & audi by garrett
-
ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
-
Kontakt:
Post
autor: ml2210 » sob lut 19, 2005 13:47
Czy do ABV trzeba dwie turbiny, czy wystarczy jedna.
Nie wiem czy jest sens łączyć wydech odpowiednim kolektorem przed pompką, żeby zaraz za nia znowu go rosdzielać.
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » sob lut 19, 2005 13:59
A po co odrazu dwie turbiny? Jak zapodasz dwie to musisz mieć dwa kolektory wydechowe i wszystkiego po dwie sztuki (oprucz kolektora ssącego). Lepiej jedną i tak wyrobi te 0,6 bara.
-
tofik
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 21:15
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
-
Kontakt:
Post
autor: tofik » pn lut 21, 2005 01:47
A ja bym załozykl jakis kompresor do ABV!
Pompuje od samego dolu i mniej problemu z wysterowaniem tego ,tak mi sie zdaje.
Własnie jakiegos szukam do 2.0 16v
Trzeba ciac metal i krzesac iskry!!!!!!!!!!
-
ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
-
Kontakt:
Post
autor: ml2210 » pn lut 21, 2005 09:33
Niestety kompresor do VR6 to majątek!!!
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » pn lut 21, 2005 11:07
Sam napęd kompresora do VR`a jest dosyć kosztowny.
-
Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
-
Kontakt:
Post
autor: Trochim » pn lut 21, 2005 11:45
taz a ile kosztował Ciebie wydech 3 calowy?
Nissan Patrol K160
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » pn lut 21, 2005 12:14
100zł za metr giętej rury i nieważne czy na metrze masz 2 zgięcia czy trzy. Troche to po znajomości bo normalnie z cynkowanej rury gość robi a dla mnie z nierdzewki.
-
ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
-
Kontakt:
Post
autor: ml2210 » wt lut 22, 2005 11:43
Tłumiki też mieniałeś???
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » wt lut 22, 2005 12:13
Tłumik robiony na fabryce kotłów, ze znakami i atestem KM`a.
-
ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
-
Kontakt:
Post
autor: ml2210 » wt lut 22, 2005 12:20
???
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości