swap golf III1,4 na 2,0 z passata b3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
swap golf III1,4 na 2,0 z passata b3
Witam wszystkich.
Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość jak coś źle zrobię lub napisze
Mam kilka pytań odnośnie przekładki silnika do mojego mk3 96r jak w tytule z 1,4 na 2,0 2e. czytałem trochę na ten temat na forum ale większość postów jest na temat przekładki do mk2.
Sprawa wygląda tak. Mam do kupienia passata b3 z 93r. jako dawce, mój pomysł jest taki
1. wyciągam z passata wszystko silnik ze skrzynią, wiązka, komputer i wkładam to do mojego
2. wyciągam z passata j/w tylko z wózkiem pod silnikiem i jak wiadomo z zawieszeniem. Tu sie pojawia pytanie czy wózek z passata wejdzie do golfa????
Tyle na temat spraw mechanicznych:)
Następnie elektryka.
Wyczytałem na forum że przy przełożeniu wiązki zostają do podłączenia 3 kostki do skrzynki z bezpiecznikami no luzz cacy tylko że to w mk2 a jak będzie u mnie w mk3??
Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość jak coś źle zrobię lub napisze
Mam kilka pytań odnośnie przekładki silnika do mojego mk3 96r jak w tytule z 1,4 na 2,0 2e. czytałem trochę na ten temat na forum ale większość postów jest na temat przekładki do mk2.
Sprawa wygląda tak. Mam do kupienia passata b3 z 93r. jako dawce, mój pomysł jest taki
1. wyciągam z passata wszystko silnik ze skrzynią, wiązka, komputer i wkładam to do mojego
2. wyciągam z passata j/w tylko z wózkiem pod silnikiem i jak wiadomo z zawieszeniem. Tu sie pojawia pytanie czy wózek z passata wejdzie do golfa????
Tyle na temat spraw mechanicznych:)
Następnie elektryka.
Wyczytałem na forum że przy przełożeniu wiązki zostają do podłączenia 3 kostki do skrzynki z bezpiecznikami no luzz cacy tylko że to w mk2 a jak będzie u mnie w mk3??
swap golf III1,4 na 2,0 z passata b3
Widzę że brak zainteresowania ale jak pozwolicie pociągnę ten temat dalej bo dawca można powiedzieć już jest więc tylko robota została i myślę że koło środy zacznę, może ktoś bedzie miał taki pomysł to znajdzie gotowy "schemat" przekładki
swap golf III1,4 na 2,0 z passata b3
Schemat masz taki sam jak przy każdej zmianie silnika w vw odkręcasz silnik wyciągasz i wkładasz inny(poszukaj bo jest tego dużo i nie musi być to akurat z 1.4 na 2.0) nie wiem jakie są poduszki w 1.4 może będziesz musiał przekręcić je z passka, ale na pewno będziesz musiał jakoś rozwiązać problem skrzyni biegów bo w mkIII przy silniku 2.0 8v pracowała zwykła skrzynia 020 a w pasku jest 02a(hydrauliczne sprzęgło linkowy wybierak) więc albo montujesz pompkę sprzęgła i kasete biegów jak w tdi/abf, albo kupujesz skrzynie ,sprzęgło i rozrusznik do mkIII z 1.8/2.0
swap golf III1,4 na 2,0 z passata b3
problem z poduszkami też zauważyłem i z passata też nie za bardzo podejdą bo u mnie jest inaczej mocowana do wózka. W temacie sprzęgła myslałem o zamontowaniu hydraulicznej pompki z passata do mojego zobaczę jak to wyjdzie w trakcie roboty ale mam nadzieję że jakoś to poskładam zeby śmigało bo szczerze mówiąc nie chce mi sie latać po szrotach za skrzynią biegów. Kaseta pójdzie z passata.
Wsadzić to wszystko wsadzę bez większych problemów, przeraziła mnie tylko elektryka.
Wsadzić to wszystko wsadzę bez większych problemów, przeraziła mnie tylko elektryka.
swap golf III1,4 na 2,0 z passata b3
możliwe że będziesz musiał kupić inne sanki lub tylko inny typ łapy przykręcić do silnika i przednia belkę, a wiązkę zawsze możesz kupić z mkiii
swap golf III1,4 na 2,0 z passata b3
Mocowanie silnika do przedniej belki patrząc wzrokowo powinno pasować gorzej z mocowaniami z tyłu. Elektrykę wolę spiąć tą co mam, na spokojnie posiedzę przy tym i opanuje Wiesz chodzi o koszty
swap golf III1,4 na 2,0 z passata b3
Panowie jest problem. mianowicie silnik siedzi wszystko pasuje jest ok tylko problem jest z elektryka mianowicie, po założeniu klemy żarzy się kontrolka od temperatury płynu i ciśnienia oleju, zegary lekko drgają w górę i w dół. Co może być przyczyną takiego zachowania
swap golf III1,4 na 2,0 z passata b3
1. w jakim stanie są klemy?
2. sprawdź kable czy nie są gdzieś popękane/zardzewiałe
3.jeśli są za luźno dokręcone to tez czasami tak może się zdarzyć
2. sprawdź kable czy nie są gdzieś popękane/zardzewiałe
3.jeśli są za luźno dokręcone to tez czasami tak może się zdarzyć
swap golf III1,4 na 2,0 z passata b3
przyczyną wariujących zegarów był brak masy na zegarach.
Silnik chodzi tylko sie dusi, śmierdzi nie przepaloną benzyną i dumi na czarno. Obstawiam sondę bo zauważyłem że ma urwane dwa przewody. Teraz jest pytanie jak ją podłączyć? ma ktoś jakiś schemat podłaczenia sondy???
Silnik chodzi tylko sie dusi, śmierdzi nie przepaloną benzyną i dumi na czarno. Obstawiam sondę bo zauważyłem że ma urwane dwa przewody. Teraz jest pytanie jak ją podłączyć? ma ktoś jakiś schemat podłaczenia sondy???
swap golf III1,4 na 2,0 z passata b3
jeszcze jedna sprawa, nie pokazuje mi temperatury silnika na zegarach. Wentylator się włącza bez problemu. Wie ktoś może jaki jest kolor przewodu który odpowiada za wskazanie na zegarach i idzie z komory silnika do skrzynki z bezpiecznikami??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 23 gości