2.0 16v abf vs. 1.8T

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Agrafanda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt maja 21, 2013 13:47
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

2.0 16v abf vs. 1.8T

Post autor: Agrafanda » śr maja 29, 2013 14:01

Ja wziąłbym mimo wszystko 1.8T, mając 2.0 jeszcze bardziej będzie Cię kusiło żeby wdepnąć pedał w podłogę.



Awatar użytkownika
Andrzej32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
Kontakt:

Re: 2.0 16v abf vs. 1.8T

Post autor: Andrzej32 » śr maja 29, 2013 20:18

toffic pisze: raczej 3X większe, skrzynia do wymiany na 02A, co daje wymianę sterowania biegami, sprzęgłem itp. o zawieszeniu układu napędowego nie wspomnę. Z elektryki tej co masz nie zostaje dosłownie pod maską nic oryginalnego, do tego orurowanie pod IC z kompletnym customowym dolotem (ori z Golfa 4 nie wejdzie). Wydechu nie licze bo do obu silników trzeba nowy od podstaw. Do tego pamiętaj, ze 1.8T jest "trochę" wyższy niż ABF.
Podsumowując:
-koszty zakupu i robocizny zmiany silnika: ABF bije 1.8T kilka razy
-podnoszenie mocy: odwrotnie
Myślę że tu masz najkonkretniejszą odpowiedź


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684

caleczka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt maja 08, 2012 19:28
Lokalizacja: okolice Warszawy

Re: 2.0 16v abf vs. 1.8T

Post autor: caleczka » śr maja 29, 2013 22:11

o właśnie kolego powyżej widzę ze Ty posiadasz abf-a.możesz powiedzieć jak to się sprawuje w dwojeczce?

Mimo wielu zachwalen i rozmowie z mechanikiem zostanę przy pierwszej koncepcji czyli abf-ie.nie chce się wwalac w elektronikę,potrzebuje dość odpornej i prostej jednostki.



Awatar użytkownika
Andrzej32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
Kontakt:

Re: 2.0 16v abf vs. 1.8T

Post autor: Andrzej32 » ndz cze 09, 2013 17:29

caleczka pisze:o właśnie kolego powyżej widzę ze Ty posiadasz abf-a.możesz powiedzieć jak to się sprawuje w dwojeczce?

Mimo wielu zachwalen i rozmowie z mechanikiem zostanę przy pierwszej koncepcji czyli abf-ie.nie chce się wwalac w elektronikę,potrzebuje dość odpornej i prostej jednostki.
Od 2005 roku sobie jeździ,leję paliwo olej wymieniam i przez cały ten okres wymieniłem w awariach na początku czujnik położenia wału. Od bloku-temperatury przewód był już słaby i czasem robił kuku. Jeden stukowy. Porusza się dość przyjemnie :)

Tu jest nawet link do niego viewtopic.php?f=119&t=511670" onclick="window.open(this.href);return false;


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684

caleczka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt maja 08, 2012 19:28
Lokalizacja: okolice Warszawy

2.0 16v abf vs. 1.8T

Post autor: caleczka » sob lip 06, 2013 20:53

przepraszam,że odpowiadam po takim czasie ale decyzja padła na ABF-a.
Wszystkim bardzo dziękuję,temat do zamknięcia



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości