[mk3]swap na 1.9 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk3]swap na 1.9 TDI
Witam po wiekach
Panowie potrzebuje dowiedziec sie pare spraw.
Otóz zmieniam autko i planuje kupic mk3 z pełną opcją od climatroniku po podgrzewane siedzenia i wogule... stan silnika mnie nie obchodzi bo chce zakupic silniczek 1.9 TDI z mk4 albo 130KM albo 150KM , w zaleznosci jaki sie znajdzie , potem oczywiscie zmapowac go pod 200KM i bedzie GIT...
a moje pytanie jest takie czy wlasnie taki silniczek wchodzi bez problemu pod maske mk3 , co dodatkowo potrzeba zmienic aby to chodzilo normalnie , i jeszcze jedno : czy skrzynia od mk4 TDI GTI 6 biegowa podeszlaby do takiego mk3.
Thank you form mountain
Panowie potrzebuje dowiedziec sie pare spraw.
Otóz zmieniam autko i planuje kupic mk3 z pełną opcją od climatroniku po podgrzewane siedzenia i wogule... stan silnika mnie nie obchodzi bo chce zakupic silniczek 1.9 TDI z mk4 albo 130KM albo 150KM , w zaleznosci jaki sie znajdzie , potem oczywiscie zmapowac go pod 200KM i bedzie GIT...
a moje pytanie jest takie czy wlasnie taki silniczek wchodzi bez problemu pod maske mk3 , co dodatkowo potrzeba zmienic aby to chodzilo normalnie , i jeszcze jedno : czy skrzynia od mk4 TDI GTI 6 biegowa podeszlaby do takiego mk3.
Thank you form mountain
No power No fun
cieżko kupić silnik 150 km - ARL
kupuj ASZ 130 km razem ze skrzynią 6 biegową od golfa 4 oraz całym osprzętem, IC, komputer wszystkie wiązki, zegary, pompa w baku itd..
wtedy swap powninien być sprawny...
pytanie po co? czy nie lepiej kupić mk4 - koszta pewnie będą podobne...
a jeśli koniecznie chcesz kupić wypas TDI w mk3 to kupuj z silnikiem AFN
kup pompe 11, wtryski hybrydy, mocne turbo od AWX lub ARL, zainstaluj custom FMIC, wzmocnij sprzęgło i celuj pod 200 km i 400 NM ..
kupuj ASZ 130 km razem ze skrzynią 6 biegową od golfa 4 oraz całym osprzętem, IC, komputer wszystkie wiązki, zegary, pompa w baku itd..
wtedy swap powninien być sprawny...
pytanie po co? czy nie lepiej kupić mk4 - koszta pewnie będą podobne...
a jeśli koniecznie chcesz kupić wypas TDI w mk3 to kupuj z silnikiem AFN
kup pompe 11, wtryski hybrydy, mocne turbo od AWX lub ARL, zainstaluj custom FMIC, wzmocnij sprzęgło i celuj pod 200 km i 400 NM ..
pokaz mi takiego wypasionego mk3 z climatronikiem z TDI za 8000 PLN...no i co to znaczy z zajechanym silnikiem ?GREG89 pisze:z tego co widzialem to mk3 z zajechanym silnikiem moge kupic za jakies 8.000zł
GREG89 pisze:do tego dodac 4.000zł silnik
no moze jest szansa ale raczej goły...a gdzie skrzynia?
no nie wiem czy ktoś to poskłada za 1000 PLN...moim zdaniem 2000 minimumGREG89 pisze:1000swap
cziptunning zgoda...GREG89 pisze:1500 mapa
ale to masz na maxa 170 km z silnika 130 PD... a gdzie 200 ?
silniki widzialem juz na allegro z oprzyzedowaniem od 2500 do 5000 zl , co do zajechanego , to dla mnie moze to byc nawet silnik 1.4 z wersji CL , bo i tak go zmieniam...i w dodatku moze byc zatarty lub z pękniętą glowicą ... co do mapy na 200KM to mam znajomych
[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 8:34 pm ]
a może ktos chipował AFN'a??? jakie rezultaty???
[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 8:34 pm ]
a może ktos chipował AFN'a??? jakie rezultaty???
No power No fun
GREG89 pisze:planuje kupic mk3 z pełną opcją od climatroniku po podgrzewane siedzenia i wogule
no to którą opcję wybierasz bo CL z climatronikiem ?GREG89 pisze:dla mnie moze to byc nawet silnik 1.4 z wersji CL
ja mam lekko chipniętego AFN-aGREG89 pisze:a może ktos chipował AFN'a??? jakie rezultaty???
rezultaty w porzo ale soft jest na razie lekki 136/339 i ciśnienie na turbinie 1,15 Bara
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości