Golf MKII 1.6 PN 2EE

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Rodzer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr sty 18, 2006 12:33
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Golf MKII 1.6 PN 2EE

Post autor: Rodzer » pn sie 14, 2006 14:22

Witam.

Mam Golfa 2 1.6 benzyna PN Gaznik 2EE
Potrzebuje jakiejs porady jak przerobić go na Jednopunktowy lub pełny wtrysk.
Ile to by mnie kosztowało ?
I kto miał by do sprzedania komplet części do przeróbki.

Kupię od ręki oczywiśćie po rozsądnej cenie.



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Re: Golf MKII 1.6 PN 2EE

Post autor: gtx » pn sie 14, 2006 14:58

Rodzer pisze:Witam.

Mam Golfa 2 1.6 benzyna PN Gaznik 2EE
Potrzebuje jakiejs porady jak przerobić go na Jednopunktowy lub pełny wtrysk.
Ile to by mnie kosztowało ?
I kto miał by do sprzedania komplet części do przeróbki.

Kupię od ręki oczywiśćie po rozsądnej cenie.
Na wielopunkt tego nie przerobisz.Zostaje ci tylko monowtrysk.Potrzebujesz pompy paliwa,wiazke instalacji elektrycznej,komputer,wtrysk ,kolektory ssace.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Golf MKII 1.6 PN 2EE

Post autor: Borys » pn sie 14, 2006 15:01

Rodzer pisze:Witam.

Mam Golfa 2 1.6 benzyna PN Gaznik 2EE
Potrzebuje jakiejs porady jak przerobić go na Jednopunktowy lub pełny wtrysk.
Ile to by mnie kosztowało ?
I kto miał by do sprzedania komplet części do przeróbki.

Kupię od ręki oczywiśćie po rozsądnej cenie.
ja mam troche gratów
kolektor ssacy bez podstawy gumowej, kpl wtrysk z obudowa plastikowa wiązkę wtrysku, ECU, rura by tez sie znalazła
500PLN


www.vrservice.pl

Rodzer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr sty 18, 2006 12:33
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Post autor: Rodzer » pn sie 14, 2006 15:40

Najlepiej to kupił bym cały komplet tak żeby nie było żadnych problemów. Komputer kolektor itp. I przydał by się jakiś opis jak to zrobić albo Link z przerubką .
Możę ktoś już robił takie coś.


MK II GTI 16V KR USA OZ, Brembo, Look, Momo, Schrot, Koni -80 - 60, Pioneer

Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » pn sie 14, 2006 17:14



Sprzedam; [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178273][b]zestaw, mono-wtrysk, na przerobienie z gaźnika[/b][/url]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn sie 14, 2006 21:36

Rodzer pisze:Najlepiej to kupił bym cały komplet tak żeby nie było żadnych problemów. Komputer kolektor itp. I przydał by się jakiś opis jak to zrobić albo Link z przerubką .
Możę ktoś już robił takie coś.
brak tylko gumy :grin:


www.vrservice.pl

Rodzer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr sty 18, 2006 12:33
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Post autor: Rodzer » śr sie 16, 2006 15:06

A ile będzie mnie kosztować taka Guma i Gdzie moge kupić ?


MK II GTI 16V KR USA OZ, Brembo, Look, Momo, Schrot, Koni -80 - 60, Pioneer

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw sie 17, 2006 08:18

Rodzer pisze:A ile będzie mnie kosztować taka Guma i Gdzie moge kupić ?
40 -50 zł w kazdym sklepie z czesciami do zachodnich


www.vrservice.pl

Rodzer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr sty 18, 2006 12:33
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Post autor: Rodzer » czw sie 17, 2006 16:01

W swojej PN-ce mam kolektor wydechowy z Sondom Lambdą Czy będzie konieczna wymiana.
Jeśli nie zaoszczędził bym kilka złotych.


MK II GTI 16V KR USA OZ, Brembo, Look, Momo, Schrot, Koni -80 - 60, Pioneer

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw sie 17, 2006 22:22

Rodzer pisze:W swojej PN-ce mam kolektor wydechowy z Sondom Lambdą Czy będzie konieczna wymiana.
Jeśli nie zaoszczędził bym kilka złotych.
nie musisz zmieniac bedzie pasowac,
trzeba by dokładnie sprawdzic ale chyba od PN pasuje podstawa wtrysku gumowa do RP


www.vrservice.pl

Rodzer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr sty 18, 2006 12:33
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Post autor: Rodzer » pt sie 18, 2006 13:26

Borys pisze:
Rodzer pisze:W swojej PN-ce mam kolektor wydechowy z Sondom Lambdą Czy będzie konieczna wymiana.
Jeśli nie zaoszczędził bym kilka złotych.
nie musisz zmieniac bedzie pasowac,
trzeba by dokładnie sprawdzic ale chyba od PN pasuje podstawa wtrysku gumowa do RP

Wiec Ile byś chciał za te części oczywiście sprawne Bez kolektora i podstawy gumowej ?


MK II GTI 16V KR USA OZ, Brembo, Look, Momo, Schrot, Koni -80 - 60, Pioneer

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn sie 21, 2006 10:07

Rodzer pisze:
Borys pisze:
Rodzer pisze:W swojej PN-ce mam kolektor wydechowy z Sondom Lambdą Czy będzie konieczna wymiana.
Jeśli nie zaoszczędził bym kilka złotych.
nie musisz zmieniac bedzie pasowac,
trzeba by dokładnie sprawdzic ale chyba od PN pasuje podstawa wtrysku gumowa do RP

Wiec Ile byś chciał za te części oczywiście sprawne Bez kolektora i podstawy gumowej ?
do sprzedania tylko komplet. cena jest pare postów wyzej


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
BMBL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 09:26
Lokalizacja: Radom

Post autor: BMBL » wt wrz 19, 2006 16:58

Ile się wyciągnie mocy po takiej przeróbce PN-ki ???



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt wrz 19, 2006 18:37

BMBL pisze:Ile się wyciągnie mocy po takiej przeróbce PN-ki
Po włożeniu mono-wtrysku do PNki nie liczcie na przyrost mocy , może sie conajwyżej poprawic kultura pracy silnika i może delikatnie ekonomika , ale mocy specjalnie nie bedzie więcej , może mini-mini ze wzgledu na do że gaźnik ma gardziel o mniejszym przekroju niz reszta dolotu (taka zasada działania gaźnika) w monotwrysk żadnego przewężenia nie ma. Także nie oczekujcie cudów, poprawi sie kultura pracy ekonomika, może troszke elastycznośc silnika i minimalnie Vmax.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości