O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

Post autor: el Kozako » ndz gru 16, 2012 21:41

toffic pisze:
el Kozako pisze:co do charakterystyki to podejrzewam, że gaźnikom z moto będzie wszystko jedno - różnica by była jakbym do EV założył np z RP nie zmieniając systemu wtrysku i sterowania, a gaźniki zupełnie zmieniają sprawę
Baaardzo się mylisz
Nie będę się spierał, bo nie uważam się za jakiegoś fachowca, a w PL taki mod to raczej rzadkość i nawet nie ma się za bardzo kogo spytać

co do mylenia to pewnie masz na myśli choćby nawet charakterystykę aparatu zapłonowego dobraną do charakterystyki wałka rozrządu (ogólnie charakterystyki silnika) - ja mam na myśli to, ze gaźniki z moto i tak są w samochodzie wystarczającą rzeźbą i i tak się wszystkiego domowymi sposobami extra nie ustawi, a sądzę że dla wielu motogaźniki są właśnie nadzieją na tani przyrost mocy i nie planują w taki tun ładować więcej jak by swap wyszedł, choć potwierdzam, że najlepiej pchać graty o odpowiedniej chrakterstyce

ale nie będę się zagłębiał, bo mogę się jeszcze bardziej pogrążyć :banghead: :banghead: :grin: :grin:


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: toffic » ndz gru 16, 2012 22:25

el Kozako pisze: a sądzę że dla wielu motogaźniki są właśnie nadzieją na tani przyrost mocy
Masz rację ale dla dużej mocy konieczne jest poprawne ustawienei zapłonu, ani za wcześnie ani za późno a tego nie zrobisz montując ori aparat.
Jak znajde chwile to pokaże testy z hamowni, jak seryjny aparat nie wyrabia w połączeniu z Weberem z FSO a co dopiero gaźniki z moto, gdzie napełnienie jest mega lepsze



Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

Post autor: dan_25 » ndz gru 16, 2012 22:32

najlepiej było by zamontować takie cuś tylko ile to ustrojstwo może kosztować ????

" onclick="window.open(this.href);return false;


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: toffic » ndz gru 16, 2012 23:13

dan_25 pisze:najlepiej było by zamontować takie cuś tylko ile to ustrojstwo może kosztować ????
ok 120funtów. Wg mnie najlepiej jeśli chodzi o stosunek koszty/efekt wychodzi zamontowanie ITB zamiast gaźników i wystrojenie tego przystosowanym seryjnym ECU



Negev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: ndz maja 27, 2012 20:20
Lokalizacja: Gdynia

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: Negev » ndz gru 16, 2012 23:31

ITB do Golfa na Ebay to prawie 700 $$
http://www.ebay.com/itm/OBX-Individual- ... es&vxp=mtr



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: toffic » ndz gru 16, 2012 23:38

Ale robiąc samemu to koszta nieporównywalnie mniejsze



slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

Post autor: slawekwas » wt gru 18, 2012 23:12

toffic pisze:
el Kozako pisze: a sądzę że dla wielu motogaźniki są właśnie nadzieją na tani przyrost mocy
Masz rację ale dla dużej mocy konieczne jest poprawne ustawienei zapłonu, ani za wcześnie ani za późno a tego nie zrobisz montując ori aparat.
Jak znajde chwile to pokaże testy z hamowni, jak seryjny aparat nie wyrabia w połączeniu z Weberem z FSO a co dopiero gaźniki z moto, gdzie napełnienie jest mega lepsze

toffic opowiedzialbys cos o tym. jaki najlepszy bedzie aparat?
Cos kiedys w twoim temacie czytalem czy gdzies indziej ze ty jak miales PNke to cos modyfikowales aparat


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: toffic » śr gru 19, 2012 00:45

slawekwas pisze:jaki najlepszy bedzie aparat?
Odpowiedzieć mogę tyle, ze żaden z seryjnych. Jak go trzeba przerobić zalezy od wielu czynników, głównie od wałka, wydechu i modyfikacji dolotu, więc jednoznacznie odpowiedziec się nie da. To po prostu trzeba "dostroić", czy zrobic tuning po angielskiemu :grin:



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: imperfectCell » śr gru 26, 2012 22:01

wobec tego jak optymalnie ustawic taki zaplon na serynym silniku i przykladowo gazniku FOS? Mozna to ogarnac w miare normalnie bez hamowni?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: toffic » śr gru 26, 2012 23:59

imperfectCell pisze:wobec tego jak optymalnie ustawic taki zaplon na serynym silniku i przykladowo gazniku FOS? Mozna to ogarnac w miare normalnie bez hamowni?
Można, tak jak w przypadku strojenia każdej benzyny. Hamownia pokaże dopiero efekt pracy



szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: szypki » pt gru 28, 2012 04:29

kupie kolektor pod gazniki motocyklowe



slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: slawekwas » pt gru 28, 2012 22:26

szypki, odezwij sie w styczniu moze cos bedzie dla Ciebie :D ale to lacznie z gaznikami jak cos


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

opornick
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: czw mar 30, 2006 16:22
Lokalizacja: Podkarpacie

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: opornick » pn sty 07, 2013 17:17

jakby ktos szukal glowicy z 2.0 aba z kanalamy ssacymi od strony chlodnicy to mam taka, idealna pod gazniki badz itb



slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: slawekwas » pn sty 07, 2013 17:52

pod itb jest dobra lepszej nie ma ale pod gazniki to trzeba sie napracowac zeby to upchac czesto chlopaki na zagranicznych forach cieli maski nawet


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości