problem g60 syncro

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

karol_kari
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt sty 31, 2006 21:21
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

problem g60 syncro

Post autor: karol_kari » czw sie 10, 2006 11:30

mam passata g60 syncro 160 km kombi jak jest odpalony cały się trzesie to raz a dwa silnik buczy
chciałbym zwiększyć moc ze 160 na np 220KM
i nie wiem gdzie ją moge zwiększyć
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Pikus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:58
Lokalizacja: RYBNIK
Kontakt:

Post autor: Pikus » czw sie 10, 2006 11:37

Jezeli sinik sie trzesie to sa oznaki wymiany poduszek silnika a 2 sprawa, to sprawdz najpierw czy silnik pali na wszystkie gary i jego praca jest rowna. "silnik buczy" to musisz napisac jakie sa obiawy co slychac itd. z Pyt. Buczy nieda sie nic wywnioskowac. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » czw sie 10, 2006 12:20

buczenie to kompresor, to jest jego naturalne zachowanie.
co do trzesienia to tak jak powyżej, sprawdz układ zapłonowy, a potem zawieszenie silnika... jak bedą dobre to jeszcze kompresja na poszczególnych garach.

a z tym powiedzmy 220KM to najpierw pojedz i sprawdz ile zostało z tych 160KM. wiele $$ będzie potrzebnych na te powiedzmy 220 tu trochę poczytaj co zostało zmodzone aby uzyskać podobne mocehttp://www.streetracing.pl/forum/viewto ... highlight= poparz na ebay i przelicz, ale na 190km(przy zdrowym motorze i kompresorze) to już znacznie rozsądniejsze kwoty.



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » czw sie 10, 2006 17:21

Hmm, 220 KM. Policzmy:
Rozwiert kompresora 1000 - 1500
Wałek 500 - 1000
Chip 200 - 300
Warto by bylo wypolerowac kanały w glowicy, wyciac prowadnice, lub nawet powiekszyc zawory 500- 1500
Trzeba tez raczej wymienic IC na wiekszy 500 - 800
Inne- bypass, regulator, uszczelki, etc , sam nie wiem, 500???
Te wyliczenia sa jak widac w przyblizeniu, czesc mozesz zrobic sam i tym samym obnizyc koszty, ale jak widac tanio nie jest. Pytanie podstawowe to czy masz zdrowy silnik i czy to wszystko na dluga mete zniesie



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw sie 10, 2006 20:25

olozwirski pisze:Hmm, 220 KM. Policzmy:
Rozwiert kompresora 1000 - 1500
Wałek 500 - 1000
Chip 200 - 300
Warto by bylo wypolerowac kanały w glowicy, wyciac prowadnice, lub nawet powiekszyc zawory 500- 1500
Trzeba tez raczej wymienic IC na wiekszy 500 - 800
Inne- bypass, regulator, uszczelki, etc , sam nie wiem, 500???
Te wyliczenia sa jak widac w przyblizeniu, czesc mozesz zrobic sam i tym samym obnizyc koszty, ale jak widac tanio nie jest. Pytanie podstawowe to czy masz zdrowy silnik i czy to wszystko na dluga mete zniesie
tak liczac po max wartościach za poszczególne elementy wychodzi prawie 6 tys zł
a za ten pieniądz to mozna pomyslec nad jakims bardziej rozwojowym silnikiem niz G60.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw sie 10, 2006 20:29

a za ten pieniądz to mozna pomyslec nad jakims bardziej rozwojowym silnikiem niz G60.
ABF :satan:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw sie 10, 2006 21:26

Sądzę, że raczej chodziło o 1.8 20V turbo 180KM.



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw sie 10, 2006 21:34

heh, myślę ze teraz to juz bedzie zalezało tylko od portfela własciciela. Jak ma mniej kasy to myslę ze ABF do passata nie jest najgorszym rozwiązaniem..


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw sie 10, 2006 21:56

TAZ pisze:Sądzę, że raczej chodziło o 1.8 20V turbo 180KM.
no miałem co prawda na mysli serie 1.8T lub jakies TDI bo za ta kase chya ze jakas okazja bedzie dobra ciezko bedzie cos moznego przeswapowac łacznie z zakupem silnika + mody.

ale zawsze to cos nowszego

Absolytny Brak Fantazji to juz Historia


www.vrservice.pl


Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » czw sie 10, 2006 23:52

Borys pisze:mozna pomyslec nad jakims bardziej rozwojowym silnikiem niz G60
Ja tam nie żałuje :bigok:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt sie 11, 2006 07:43

Apsik pisze:
Borys pisze:mozna pomyslec nad jakims bardziej rozwojowym silnikiem niz G60
Ja tam nie żałuje :bigok:
ty to masz szczęście

[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 7:45 am ]
ale to wszystkei 125KM??? :panna:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » pt sie 11, 2006 07:58

djtom pisze:heh, myślę ze teraz to juz bedzie zalezało tylko od portfela własciciela. Jak ma mniej kasy to myslę ze ABF do passata nie jest najgorszym rozwiązaniem..
no jak człowiek planuje 200KM+ to ABF nie jest fortunnym rozwiązaiemm jeśli założysz iż jest zdrowiutki i ma 150KM to jak za pozostałą kwote uzyskasz 200km+?? na tiurbo raczej nie starczy

[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 08:05 ]
Apsik pisze:
Borys pisze:mozna pomyslec nad jakims bardziej rozwojowym silnikiem niz G60
Ja tam nie żałuje :bigok:
bo naprawde nie masz czego! :grin: fura zrobiona pierwsza klasa. nie musi byc najmocniejszym golfem w Polsce ale jest za to najmocniejszą G60tką w PL(chociaż powstął ostatnio 16V G60 ale jeszcze nie był hamowany). Życzę wszystkim takich wyników i zapału...



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt sie 11, 2006 10:56

G60 16V sa już w polsce 3, tak sie składa że jednego sam składałem i jestem ciekawy co z tego wyjdzie ;)

co do tuningu G60 na 220km to jesli silnik jest 100% sprawny i masz nowke kompresor to koszty nie są aż takei wielkie, w innym przypadku bez 5tyś nie podchodz.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości