Jak Podnieść MOC w Silniku VR6 2.8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak Podnieść MOC w Silniku VR6 2.8
Napiszcie jak mozna podnieśc MOC czekam na propozycje wszystkie bo musze podnieść do ponad 200KM bez NITRO
Giant, NAJPROSTRZA !! uzyj opcji szukaj , nie dawno wałkowalismy ten temat !!
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
Chmielu sam ma obecnie problem z softem, będzie dziś wieczorem lub jutro. A jeśli chcesz szybko i tanio ponad 200 KM to polecam: http://allegro.pl/item119318740_chiptun ... 8_2_9.html
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
1) porting głowicy i wymiana pierścieni(jeśli blok da rade)
2) wałki sportowe a przynajmniej od ABV
3) kolektor i przepustnica od ABV
4) wymiana rozrządu kompletnego(mało kto zdaje sobie sprawe iż łańcuchy się wyciągają i rozrząd się przefazowuje)
5) elektronika(w chipy dające 15KM i 30Nm nie wierze)
6) odetkany wydech(bez ekscesów ze średnicami)
7) warto się pokusić o doprężenie silnika poprzez splanowanie bloku do 11:1 oryginalnie jest 10:1
przy tych modach moc przekroczy magiczną jak dla VRki granice 200KM.
ogólnie jest to dość trudna sprawa przekroczyć 200KM z 2.8 NA bez nitro. przedewszystkim należy doprowadzić silnik do seryjnej mocy. po 200tyś km lub wiecej mało która VRka trzyma seryjną moc głownie przez słabsze cylindry 1,3,5 które są bardziej podatne na przegrzanie, oraz wyżej wspomniane powyciągane łańcuchy. Niestety tanio i łatwo się nie da(oczywiście jest to możliwe ze 100% zdrową sztuką ale jest ich mniej niż powiedzmy 10%).
powodzenia w modach i najlepiej sprzwdzać wyniki poszczególnych modów na jednej hamowni.
2) wałki sportowe a przynajmniej od ABV
3) kolektor i przepustnica od ABV
4) wymiana rozrządu kompletnego(mało kto zdaje sobie sprawe iż łańcuchy się wyciągają i rozrząd się przefazowuje)
5) elektronika(w chipy dające 15KM i 30Nm nie wierze)
6) odetkany wydech(bez ekscesów ze średnicami)
7) warto się pokusić o doprężenie silnika poprzez splanowanie bloku do 11:1 oryginalnie jest 10:1
przy tych modach moc przekroczy magiczną jak dla VRki granice 200KM.
ogólnie jest to dość trudna sprawa przekroczyć 200KM z 2.8 NA bez nitro. przedewszystkim należy doprowadzić silnik do seryjnej mocy. po 200tyś km lub wiecej mało która VRka trzyma seryjną moc głownie przez słabsze cylindry 1,3,5 które są bardziej podatne na przegrzanie, oraz wyżej wspomniane powyciągane łańcuchy. Niestety tanio i łatwo się nie da(oczywiście jest to możliwe ze 100% zdrową sztuką ale jest ich mniej niż powiedzmy 10%).
powodzenia w modach i najlepiej sprzwdzać wyniki poszczególnych modów na jednej hamowni.
witam.
bylem szczesliwym posiadaczem mk 2, teraz zbieram kase zagranica bo zawsze myslalem o vr6 (najchetniej w najladnieszym dla mnie mk2) . moj zapal opada za kazdym razem ja czytam posty o tym silniku niby to sztytowe osiagniecie minionych lat ale wydaje sie byc kompletna porazka , podobie jak slawne G60 . choic moj gofer bym 17 letnim gaznikiem 1.8 to jestem pewny ze do serii duzo mu nie brakowalo , stawalem z roznymi autami i czesto ich wlascicieli dostawali lomot w gti za 4 razy wieksza kase .
chyba kupie tdi tu prawda nie jest tak bolesna i oc tansze .
bylem szczesliwym posiadaczem mk 2, teraz zbieram kase zagranica bo zawsze myslalem o vr6 (najchetniej w najladnieszym dla mnie mk2) . moj zapal opada za kazdym razem ja czytam posty o tym silniku niby to sztytowe osiagniecie minionych lat ale wydaje sie byc kompletna porazka , podobie jak slawne G60 . choic moj gofer bym 17 letnim gaznikiem 1.8 to jestem pewny ze do serii duzo mu nie brakowalo , stawalem z roznymi autami i czesto ich wlascicieli dostawali lomot w gti za 4 razy wieksza kase .
chyba kupie tdi tu prawda nie jest tak bolesna i oc tansze .
silnik wcale nie jest zły tylko trzeba o niego dbać jak. sam mam mk2 vr6(zaden inny 6 cylindrowiec nie podejdzie do mk2) jako drugie auto i jestem bardzo zadowolony, szczególnie na ten dzwięk(nie każdy silnik ma być potworem na 402m). Moc jaką posiadam to 168KM i 223Nm ok 6.8s do 100km/h (bez żadnego odchudzania na 17 calowych kołach) i jestem zadowolony bo silnik mam ponad 200tysi. nic w nim nie robiłem a łatwego życia nie ma. to co powyżej napisałem to się dotyczyło zrobienia ponad 200KM.
Owszem imponuja mi także silniki TDI 130PD ze względu na ich potencjał i wytrzymałość.
ale to już jest osobista kwestia kto co lubi....
Owszem imponuja mi także silniki TDI 130PD ze względu na ich potencjał i wytrzymałość.
ale to już jest osobista kwestia kto co lubi....
ile cie kosztowal SWAP ???szymonrs pisze:silnik wcale nie jest zły tylko trzeba o niego dbać jak. sam mam mk2 vr6(zaden inny 6 cylindrowiec nie podejdzie do mk2) jako drugie auto i jestem bardzo zadowolony, szczególnie na ten dzwięk(nie każdy silnik ma być potworem na 402m). Moc jaką posiadam to 168KM i 223Nm ok 6.8s do 100km/h (bez żadnego odchudzania na 17 calowych kołach) i jestem zadowolony bo silnik mam ponad 200tysi. nic w nim nie robiłem a łatwego życia nie ma. to co powyżej napisałem to się dotyczyło zrobienia ponad 200KM.
Owszem imponuja mi także silniki TDI 130PD ze względu na ich potencjał i wytrzymałość.
ale to już jest osobista kwestia kto co lubi....
silnik
robocizna
jakies dodatkowe czesci
jak rozumiem skrzynie tesz masz od vr-a
????????????????????
nie liczyłem dokładnie ile to kosztowało bo nie lubie się stresować z powodu mojego hobby.
silników teraz jest mnogo za 3000zł pełny komplet ja swoj wkładałem 2 lata temu. skrzynia musi być od vra bo inna nie podejdzie, trza przerobić na linki i hydraulike ale żaden problem.
co do elektroniki to też bez problemu jeśli się wie jak czytać schematy. ogólnie warto. generalnym mankamentem są przepływki ale kumpel za 120ojro sciągnął nówke z ebaya, niewymieniane rozrządy(powyciągane łańcuchy).
silników teraz jest mnogo za 3000zł pełny komplet ja swoj wkładałem 2 lata temu. skrzynia musi być od vra bo inna nie podejdzie, trza przerobić na linki i hydraulike ale żaden problem.
co do elektroniki to też bez problemu jeśli się wie jak czytać schematy. ogólnie warto. generalnym mankamentem są przepływki ale kumpel za 120ojro sciągnął nówke z ebaya, niewymieniane rozrządy(powyciągane łańcuchy).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości