[MK2/A2] SWAP 2.0, ABA czy 2E??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mlodociany
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: wt lis 08, 2011 21:42
Lokalizacja: TOP

[MK2/A2] SWAP 2.0, ABA czy 2E??

Post autor: mlodociany » pn lis 05, 2012 22:02

Witam w najblizszym czasie przymierzam sie do swapa na 2.0 i tu pytanie ktory silnik wybrac?? Jakies za i przeciw dla obu silnikow?? Mam dylemat bo mam oferte obu silnikow i nie wiem co wybrac...


"Mein weiss coupe" -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=490899" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
ObrazekObrazek

hularak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw wrz 23, 2010 13:21
Lokalizacja: poznań/augustów
Kontakt:

[MK2/A2] SWAP 2.0, ABA czy 2E??

Post autor: hularak » pn lis 05, 2012 22:39

osobiście to wybrał bym ABA ,jest to bardzo żwawy i mało awaryjny silniczek .Jesli masz go juz wstawiac to proponuje bys miał skrzynie kable i wszystko do niego w komplecie bo amerykanie niektóre rzeczy to całkiem odwrotnie po podłączali A to kostka inna albo kolorek kabelka ni zw ząb nie pasujacy do schematu
Zreszta aba ładniej sie prezentuje , ma fajny kolektor dolotowy :) mam taki silnik w swoim mexykancu mk3
no ale wybór nalezy do ciebie


Nie bądz schematyczny zatemperuj długopis

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

[MK2/A2] SWAP 2.0, ABA czy 2E??

Post autor: rysiektr » wt lis 06, 2012 14:54

Jeśli masz mk2 po 89r tzn masz nową skrzynkę bezpieczników to podpięcie silnika czy to 2E czy ABA będzie proste, natomiast jeśli przed 89 to czeka Cię cięcie i lutowanie albo wymiana instalacji auta na tą po 89r. Natomiast sam silnik będzie pasował. Osobiście też bym wybrał ABA bo jest to nowsza konstrukcja i bardziej podatna na modyfikacje niż 2E. Oczywiście kupując silnik potrzebny Ci będzie też osprzęt cały, wszystkie zaworki od podciśnień wężyki itd.cała elektryka spod maski komp jak jest immo to puszka immo z instalacją oraz kluczyki, chyba że Ci ktoś zamontuje emulator immo albo usunie immo z kompa.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
mlodociany
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: wt lis 08, 2011 21:42
Lokalizacja: TOP

[MK2/A2] SWAP 2.0, ABA czy 2E??

Post autor: mlodociany » wt lis 06, 2012 20:40

hularak, wizualnie tez mi sie nawet widzi chociaz 16V to nie jest...

rysiektr, co do instalacji to mam po 89r zreszta jak cos to lezy luzem druga kompletna po 89, zreszta elektryki sie nie boje nie pierwszy swap na koncie tkze luz, a silnik to caly komplet bo nie ma sensu bawic sie w szukanie pojedynczych czesci...


"Mein weiss coupe" -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=490899" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości