swap. mk2 1.3nz na mk3 1.8 abs
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
swap. mk2 1.3nz na mk3 1.8 abs
Lapa tylnia i przednia jest taka sama w NZ i ABS, rozni sie tylko lapa skrzyni biegow. Poduszki sa wszystkie takie same.
Mozna oczywiscie wyjechac Twoimi sankami i wjechac sankami z mk3. Wtedy nawet nie odkrecasz silnika od sanek tylko tak jak wszystko leci. Poduszka przednia i lapa przednia zostaja z NZ. Co do lewarka to nie wiem jak to w sankach z mk3 wyglada wiec nie wypowiem sie.
Mozna oczywiscie wyjechac Twoimi sankami i wjechac sankami z mk3. Wtedy nawet nie odkrecasz silnika od sanek tylko tak jak wszystko leci. Poduszka przednia i lapa przednia zostaja z NZ. Co do lewarka to nie wiem jak to w sankach z mk3 wyglada wiec nie wypowiem sie.
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
swap. mk2 1.3nz na mk3 1.8 abs
Ciągle nie wiem co z pompą paliwa... Zdania są podzielone... Jedyne polubowne rozwiązanie jakie mi przychodzi na myśl, to wymienić pompę tą przy tylnym kole na tą z RP'ka... Więcej modyfikacji raczej nie potrzeba?
Re: swap. mk2 1.3nz na mk3 1.8 abs
Ja smigam na tej z nz i nie mam problemu.
Sent from my GT-S5660 using Tapatalk
Sent from my GT-S5660 using Tapatalk
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
swap. mk2 1.3nz na mk3 1.8 abs
Człowiek jednak daltonista
Rozchodziło się o pin nr 3 - zawór filtra z węglem aktywnym... Znaczy się obędzie się bez tego
Rozchodziło się o pin nr 3 - zawór filtra z węglem aktywnym... Znaczy się obędzie się bez tego
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
swap. mk2 1.3nz na mk3 1.8 abs
Rusze jeszcze raz temat... Filtr węgla aktywnego... W coś takiego był wyposażony golf z którego biore silnik... Pytanie czy montować u siebie czy nie?
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
swap. mk2 1.3nz na mk3 1.8 abs
nie musisz montować tylko trzeba wiedzieć jak zaślepić podciśnienia
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
swap. mk2 1.3nz na mk3 1.8 abs
Chłopaki.
Wkładam już silnik do golfiny. Sanki i maglownica z mk3 są założone. Drążki z mk2 ze wspomaganiem i wszystko pasuje.
Mam teraz dosyć poważny problem z przednią łapą. Miała pasować a jakoś nie bardzo chce pasować. I teraz nie wiem czy szukać z mk3 1.8 czy z mk2 1.8. Chciałbym to zostawić na swojej starej poduszce z 1.3 bo mam włożoną nową. Any ideas?
I jeszcze jeden problem. Kaseta biegów z mk3 jest większa niż w mk2. Mam problem z dostaniem kasety do mk2, dlatego stwierdziłem, że cały zamienie całe mechanizmy w kasetach. Mam tylko problem bo nie wiem jak to rozebrać
Chodzi mi o element 21
Wkładam już silnik do golfiny. Sanki i maglownica z mk3 są założone. Drążki z mk2 ze wspomaganiem i wszystko pasuje.
Mam teraz dosyć poważny problem z przednią łapą. Miała pasować a jakoś nie bardzo chce pasować. I teraz nie wiem czy szukać z mk3 1.8 czy z mk2 1.8. Chciałbym to zostawić na swojej starej poduszce z 1.3 bo mam włożoną nową. Any ideas?
I jeszcze jeden problem. Kaseta biegów z mk3 jest większa niż w mk2. Mam problem z dostaniem kasety do mk2, dlatego stwierdziłem, że cały zamienie całe mechanizmy w kasetach. Mam tylko problem bo nie wiem jak to rozebrać
Chodzi mi o element 21
Re: swap. mk2 1.3nz na mk3 1.8 abs
marko125-90 pisze:Chłopaki.
Wkładam już silnik do golfiny. Sanki i maglownica z mk3 są założone. Drążki z mk2 ze wspomaganiem i wszystko pasuje.
Mam teraz dosyć poważny problem z przednią łapą. Miała pasować a jakoś nie bardzo chce pasować. I teraz nie wiem czy szukać z mk3 1.8 czy z mk2 1.8. Chciałbym to zostawić na swojej starej poduszce z 1.3 bo mam włożoną nową. Any ideas?
I jeszcze jeden problem. Kaseta biegów z mk3 jest większa niż w mk2. Mam problem z dostaniem kasety do mk2, dlatego stwierdziłem, że cały zamienie całe mechanizmy w kasetach. Mam tylko problem bo nie wiem jak to rozebrać
Chodzi mi o element 21
Lapa z mk2 1.3 pasuje. Musi pasowac, u mnie pasuje to i u Ciebie musi. Oczywiscie na kolysce z mk2.
Rozebranie tego ustrojstwa to jest masakra. Sam naklnelem i nawyzywalem ile mozna ale da sie. Jak dasz lewarek w strone biegu 4 musi sie dac to wyciagnac. To jest ch** nie robota ale napewno tak sie da.
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
swap. mk2 1.3nz na mk3 1.8 abs
Spięliśmy skrzynie z silnikiem i jakoś nie bardzo mamy to do czego przykręcić. Masz może jakąś fotkę? Patrzyłem u siebie w drugim mk2 z 1.8 RP i tam jest całkiem inna łapa.
U mnie w 1.3 jest taka
Co do lewarka to po prostu nigdzie nie mogę dostać na miejscu lewarka z mk2 1.8, więc wpadłem na pomysł zamienić drążki. Tylko cholera pojęcia nie mam jak to wyjąć
U mnie w 1.3 jest taka
Co do lewarka to po prostu nigdzie nie mogę dostać na miejscu lewarka z mk2 1.8, więc wpadłem na pomysł zamienić drążki. Tylko cholera pojęcia nie mam jak to wyjąć
Re: swap. mk2 1.3nz na mk3 1.8 abs
Jutro zrobie Ci zdjecie jak u mnie to wyglada. Samej puszki z mk3 chyba nie podpasujesz do mk2 bo sa inne rozstawy srob(szczerze to nie pamietam). Napewno da sie wyjac, jakos to zrobilem ale nie pamietam jak, sily napewno duzo w to wlozylemmarko125-90 pisze:Spięliśmy skrzynie z silnikiem i jakoś nie bardzo mamy to do czego przykręcić. Masz może jakąś fotkę? Patrzyłem u siebie w drugim mk2 z 1.8 RP i tam jest całkiem inna łapa.
U mnie w 1.3 jest taka
Co do lewarka to po prostu nigdzie nie mogę dostać na miejscu lewarka z mk2 1.8, więc wpadłem na pomysł zamienić drążki. Tylko cholera pojęcia nie mam jak to wyjąć
Dobra wedlug etki. Musisz miec lape z 1.8. Ale to akurat jest dziwne bo ja mialem ta lape w 1.3 Element 13a.
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
swap. mk2 1.3nz na mk3 1.8 abs
To Ty miałeś jakąś rzeźbę Dobra... Znalazłem schemat wybieraka i jak to rozkręcić. Jutro będzie walka z tym. Półośki jak sie okazało mam w 1.3 identycznej średnicy jak te z 1.8 Jak zmieniali mi skrzynię z 4 na 5biegów to odrazu dali mi wzmocnione półośki. Jeden kłopot z głowy.
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
swap. mk2 1.3nz na mk3 1.8 abs
Kolejny problem. Półośki z 1.3 nie pasują. Już się cieszyłem że będą bo są identycznej średnicy co te z 1.8(miałem skrzynię 5biegową w 1.3 i grubsze półośki), ale są odrobine za długie to raz, dwa że przegub wewnętrzny z 1.8 nie podejdzie, pasuje na frez ale nie założy zabezpieczenia, brakuje ok. 3mm. Trzeba wziąć te półośki i jechać na szrot dopasować coś. Linka gazu w sumie pasuje stara, linka sprzęgła do zmiany. Wybierak to udało się przełożyć drążek i cały mechanizm do kasety z mk2. Wszystko przykręcone ale dziwnie ciężko chodzi to. Nie wiem czy może sam uszczelniacz drążla w kasecie stawia taki opór czy co. Pod samochodem patrzyłem i drążek o nic się nie zapiera także pewnie kwestia wyrobienia, ew. przesmarowania. Ślimak w skrzyni z 1.3 do 1.8 nie da się przełożyć. Kompletnie inne są. Trzeba podjechać na szrot albo do sklepu i się w niego zaopatrzeć. Łapa przednia z mk3 pasuje na poduche z mk2 ale trzeba w niej zrobić lekkie wgłębienie tak jak jest w mk2, co by łapa dobrze siadła na poduszce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości