SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: wt lut 21, 2012 23:23
SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]
Witam. Mam golfa 3 Variant'a 1.9 TD (AAZ) , z braku mocy chcial bym zrobic swapa najlepiej na benzyne 2.0l 16V/8V , w ostatecznosci na 1.9 tdi AFN (110ps).
Moze ktos juz z was robil swapa z disla na benzyne i mogl by mi co nie co podpowiedziec.
Chchial bym wiedziec co bedzie sie wiazalo ze swapem na benzyne , co bym musial jeszcze wymienic ?
Czy moze poczekac i zmienic auto ?
Moze ktos juz z was robil swapa z disla na benzyne i mogl by mi co nie co podpowiedziec.
Chchial bym wiedziec co bedzie sie wiazalo ze swapem na benzyne , co bym musial jeszcze wymienic ?
Czy moze poczekac i zmienic auto ?
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]
miodek1993 pisze:Czy moze poczekac i zmienic auto ?
bardziej opłacalne rozwiązanie
Ogólnie bardzo dużo roboty.
Jak już to wkładaj jakiegoś mocnego diesla
SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]
Siema
mam prośbę o ponowne dodanie zdjęć w pierwszym poście ( konkretnie chodzi mi o sekcje z "pedałami" )
Dzięki pozdrawiam
mam prośbę o ponowne dodanie zdjęć w pierwszym poście ( konkretnie chodzi mi o sekcje z "pedałami" )
Dzięki pozdrawiam
- skibus_2006
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt paź 12, 2012 10:07
SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]
siema.
niedawno stałem sie posiadaczek golfa mk1 cabrio '87 z sielnikiem 1.6 w gaźniku . planuje włożyć jakiegos ekonomicznego i w miare mocnego diesla najlepiej TD . prosze o jakąs porade z jakim silnikiem jest najmniej roboty ( chodzi mi o łapy głownie ) z góry dzieki
niedawno stałem sie posiadaczek golfa mk1 cabrio '87 z sielnikiem 1.6 w gaźniku . planuje włożyć jakiegos ekonomicznego i w miare mocnego diesla najlepiej TD . prosze o jakąs porade z jakim silnikiem jest najmniej roboty ( chodzi mi o łapy głownie ) z góry dzieki
SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]
1.9D/TD/TDI - są te same mocowania
z d/td odchodzi elektronika/komputer
jeśli przekładasz z benzyny to i tak trochę porzeźbisz- sterowanie świecami żarowymi
z d/td odchodzi elektronika/komputer
jeśli przekładasz z benzyny to i tak trochę porzeźbisz- sterowanie świecami żarowymi
Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
- skibus_2006
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt paź 12, 2012 10:07
SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]
1.9 D ze wszystkich vw ? np polo, passat ?
SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]
skibus_2006, sam silnik tak różnić się mogą ewentualnie łapami.
- skibus_2006
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt paź 12, 2012 10:07
SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]
polecacie cos konkretnego ? pytam bo macie napewno wieksze doświadczenie niż ja.
SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]
jak chcesz mieć ekonomiczne dosyć mocne i nie przeszkadza ci elektronika to tdi
SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]
ja bym sugerował albo TD jeśli nie chcesz zbędnej elektroniki typu komputer itp.
i masz raczej moment z góry czyli nastawiasz się na kręcenie w obroty
albo tdi i samym programem jedziesz ponad 100ps przy 90ps w serii lub w okolice 120-130 przy serii 110 i mocny dół.
Do tego wtryski pompa i masz dość mocną jedynkę.
przy TD zamkniesz się w okolicy pod maską i instalacja grzania świec, więc relatywnie mało pracy. Przy TDI już masz sporo więcej tej elektroniki.
W obu przypadkach zbiornik do wymiany i licznik.
i masz raczej moment z góry czyli nastawiasz się na kręcenie w obroty
albo tdi i samym programem jedziesz ponad 100ps przy 90ps w serii lub w okolice 120-130 przy serii 110 i mocny dół.
Do tego wtryski pompa i masz dość mocną jedynkę.
przy TD zamkniesz się w okolicy pod maską i instalacja grzania świec, więc relatywnie mało pracy. Przy TDI już masz sporo więcej tej elektroniki.
W obu przypadkach zbiornik do wymiany i licznik.
Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]
Enten, zbiornik zbiornikiem, a gdzie hydrauliczne sprzęgło, biegi na linki, dorobienie łapy skrzyni, zmiana przegubów itp.
- skibus_2006
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt paź 12, 2012 10:07
SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]
a np gdybym miał całego mk2 i z niego przełożył 1.6 TD ze skrzynia, wybierakiem, półosiami to miałoby to jakiś sens czy nie bardzo ?
SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]
W mki jest prawie taka sama skrzynia tylko że 4b także wtedy musiałbyś tylko zmienić piasty na te z mkii, wybierak zmiany biegów jest chyba ten sam, ten silnik powinien być najbardziej bezproblemowy bo ori były takie w mki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości