jaka turbinka do 16v??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Pomidor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:25
Lokalizacja: 3miasto

jaka turbinka do 16v??

Post autor: Pomidor » czw sie 03, 2006 00:53

Witam !!
Chcialem sie dowiedziec jaka turbinka jest nejlepsza do silnika 1.8 16V PL?? Podobno pare osob robi cos na T3/T4. Slyszalem takze ze gt28rs, jest tez dobra rozwojowa turbinka. Autko ma jezdzic czesciej niz raz w miesiacu :jezor: Powiedzmy raz na tydzien. Ma byc mocne. Chce kupic cos porzadnego, co w przyszlosci moze dac mi mozliwosc zwiekszania mocy silnika. Poza tym prosilbym o sugestie, jezeli chodzi o dobor pozostalego sprzetu, ktory potrzebuje do uturbienia autka. Tzn jakie firmy polecacie, modele itd...
Pozdrawiam !!



Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » czw sie 03, 2006 08:20

owszem gt28rs jest bardzo dobra do 16tki ale tylko wtedy gdy masz za dużo o jakieś 3000zł na samą nową suszarke(używki się nie zdarzają). Jeśli taką dużą pompe chcesz wsadzić to i jakieś mocniejsze graty jak korby i tłoki powiedzmy od S2/RS2.
T3/T4 jest to bardzo duża pompa w stanie wydmuchać ponad 400PS kwestia tylko czy będzie taka potrzebna i czy motor wytrzyma, a poza tym pompuje zapewne jakoś wysoko.
Polecam KKK K04-25 od TT225 ma potencjał ok 260PS i jest bezproblemowo dostępna zarówno nowa jak i używka.
powodzenia



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw sie 03, 2006 09:01

szymonrs pisze:owszem gt28rs jest bardzo dobra do 16tki ale tylko wtedy gdy masz za dużo o jakieś 3000zł na samą nową suszarke(używki się nie zdarzają). Jeśli taką dużą pompe chcesz wsadzić to i jakieś mocniejsze graty jak korby i tłoki powiedzmy od S2/RS2.
T3/T4 jest to bardzo duża pompa w stanie wydmuchać ponad 400PS kwestia tylko czy będzie taka potrzebna i czy motor wytrzyma, a poza tym pompuje zapewne jakoś wysoko.
Polecam KKK K04-25 od TT225 ma potencjał ok 260PS i jest bezproblemowo dostępna zarówno nowa jak i używka.
powodzenia
ja z tych wszystkich polecam t3/t4 i nie pompuje wysoko... 1 bar od 1800 u mnie......
co do firmy uderzaj do mnie:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » czw sie 03, 2006 09:26

a ja proponuje turbine kkk 24 lub kkk26 chodzi ona na doladowaniu 1 bar nawet troche wiecej w zaleznosci od numeru turbiny i da ona nawet slabsza 280 koni mocniejsza 330



Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » czw sie 03, 2006 10:19

evolution pisze: ja z tych wszystkich polecam t3/t4 i nie pompuje wysoko... 1 bar od 1800 u mnie......
no to jestem zaskoczony.. ale jeśli od 2krpm mamy taki boost to zajebiście tylko pogratulować.
zresztą jest kilka wersji hybrydy t3/t4 o różnym a/r turbiny, wiec dopisz mu jeszcze jakiej ma szukać.

[ Dodano: Czw Sie 03, 2006 10:22 ]
wojti pisze:a ja proponuje turbine kkk 24 lub kkk26 chodzi ona na doladowaniu 1 bar nawet troche wiecej w zaleznosci od numeru turbiny i da ona nawet slabsza 280 koni mocniejsza 330
tak tylko one są od 5cyl 2.2 audi i kwestią jest przy jakich obrotach bedą się kręciły w 4cyl 1.8, a 1 bar to prawie kazda turbosprężarka wyciągnie. kwestia przy jakim przepływie, jakiej efektywności, jakich obrotach, i w jakim zakresie je utrzyma pod danym motorem.

[ Dodano: Czw Sie 03, 2006 10:28 ]
evolution pisze: co do firmy uderzaj do mnie:)
a jak byś miał wątpliwości to najlepszą wizytówką evo jest Corrado TDI PD Gula.
opis na StreeRacing.pl w dziale projekty.


PS:
Evolution-> big respect 4U



Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » czw sie 03, 2006 17:28

u mnie taka była kkk26 i przy 1 bar , dała 282 konie i 313 niutony a strzał zaczyna sie od 3 tys, obr i pompuje do 7500tys , pozniej spada moge taką załatwić używke za 700zł a nową za jakieś 1500



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt sie 04, 2006 06:10

szymonrs pisze:
evolution pisze: ja z tych wszystkich polecam t3/t4 i nie pompuje wysoko... 1 bar od 1800 u mnie......
no to jestem zaskoczony.. ale jeśli od 2krpm mamy taki boost to zajebiście tylko pogratulować.
zresztą jest kilka wersji hybrydy t3/t4 o różnym a/r turbiny, wiec dopisz mu jeszcze jakiej ma szukać.
co do minimalnych obrotow pompowania to duzo zalezy od reszty w silniku bo mozesz zrobic strzala od 4000 rpm w gore i miec moc kosmiczna, mnie byl moment potrzebny:D


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt sie 04, 2006 08:08

wojti pisze:u mnie taka była kkk26 i przy 1 bar , dała 282 konie i 313 niutony a strzał zaczyna sie od 3 tys, obr i pompuje do 7500tys , pozniej spada moge taką załatwić używke za 700zł a nową za jakieś 1500
a w sciro jest T25 z 200SX i pprzy 0,4 bar wyszło 280Nm i 180KM tys rpm, dalej juz sie nie udało zmierzyc


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » pt sie 04, 2006 13:47

czyli kazda turbina da inaczej i strojenie tak wiec muszisz wybrac to co ci sie bedzie podobalo



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt sie 04, 2006 22:02

[quote="evolution] ja z tych wszystkich polecam t3/t4 i nie pompuje wysoko... 1 bar od 1800 u mnie......
co do firmy uderzaj do mnie:)[/quote]


1800rpm masz 1 bar ale chyba bezwzględnego ;)

K04 to mikrus, jak juz zakladac to cos wiekszego

u mnie TD04 pompuje full boost od ponad 3000rpm.

ja bym tam zalozyl GT3071


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt sie 04, 2006 23:42

Tak żeście zawrócili chłopakowi w głowie, że nawet nie odpisze co o tym wszystkim sądzić. niech na początek znajdzie forum Turbokilers i niech poczyta o turbinach w nissanach.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sie 05, 2006 12:11

GTO pisze:
evolution pisze: ja z tych wszystkich polecam t3/t4 i nie pompuje wysoko... 1 bar od 1800 u mnie......
co do firmy uderzaj do mnie:)

1800rpm masz 1 bar ale chyba bezwzględnego ;)

K04 to mikrus, jak juz zakladac to cos wiekszego

u mnie TD04 pompuje full boost od ponad 3000rpm.

ja bym tam zalozyl GT3071
U mnie full bost bylo 1,6 bara, teraz ma byc na stale 2,2 bar co do cisnienia nie bylo to bezwzgledne... wszystko zalezy od kolektora wydechowego, silnika i wysterowania.. pali wiecej ale nie o to chodzi a o wynik.... P.s. mam troche doswiadczenia z Turbo i jego dokladnaniem wiec moge zejsc do takich obrotow...:D


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Pomidor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:25
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Pomidor » ndz sie 27, 2006 06:21

Witam !!
Przepraszam, ze tak dlugo sie nei odzywalem, troche to nie powazne z mojej strony, bo przeciez to moj interes...ale tak wyszlo...
W kazdym razie poznalem troche bardziej ten temat. Raczej nie bede uderzal w gt3071r bo ta turbinka podobno jest przeznaczona do wiekszych mocy. Mi zalezy na ok 220-250km przy nie duzym doladowaniu ok 0,5bara. Poczytalem troche o turbinkach BB czyli w tym wypadku gt28rs i podobno sa one najlepsze na jazde po miescie, bo wkrecaja sie szybko itd... aczkolwiek latwo je zepsuc i sa drogie. Jezeli chodzi o T3/T4 sa to turbinki na zwyklych lozyskach, technologia troche zestarzala, ale zapas potencjalu ma i sa tansze niz Ball Bearing. Poniewaz ja nie chce sie bawic w jakies niewiarygnde moce, jak juz napisalem na jazde po miescie wiecej mi nie trzeba, ale zapas musi byc, tak wiec wybor robi sie coraz bardziej klarowny...T3/T4, co prawda nei ejstem jeszcze przekonany, bo problem jest z wyborem, bo jest ich pelno. Czy moglby ktos mi pomoc i napisac ktore T3/T4 jest najodpowiedniejsze dla 1.8 16v celujac w takie moce ?? na stronie: www.cheapturbo.com jest ich pare, nie wiem ktora wybrac...bo nie rozumiem do konca tych oznaczen, moglby ktos pokrotce napisac co oznaczaja te dane techniczne??
Pozdrawiam !!!



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sie 27, 2006 11:19

kupuj turbo z lancii i fiata 1,6 do 2,0 benzyna dohc. bez chlodzenia ciecza t3 z chlodzeniem ciecza t4. wirniki obydwie maja identyczne...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości