Mk2/ swap 1,6 na 1,8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Mk2/ swap 1,6 na 1,8
Witam wszystkich serdecznie, z racji tego że moję 1,6 na gaźniku 2ee silnik o oznaczeniu PN klęknął. (zatarty na panewkach, zjechane do czystej miedzi.) Koszt remontu przekracza wartość samochodu. Chce kupić połówkę silnika 1,8 i teraz pytanie czy cały osprzęt z silnika 1,6 będzie pasował do 1,8? Typu kolektory, gażnik, skrzynia biegów, rozrusznik, alternator, aparat zapłonowym, pompa wody i reszta dupereli, czy wszystko podejdzie bez problemów?
Na moim bloku z tyłu jest napisane 1.8 czy to oznacza że już dół silnika jest z 1,8? U znajomego też tak było.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Proszę nie krzyczeć że nie szukałem bo szukałem jednak nie znalazłem satysfakcjonujących mnie informacji.
Na moim bloku z tyłu jest napisane 1.8 czy to oznacza że już dół silnika jest z 1,8? U znajomego też tak było.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Proszę nie krzyczeć że nie szukałem bo szukałem jednak nie znalazłem satysfakcjonujących mnie informacji.
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Mk2/ swap 1,6 na 1,8
nie robiłem tego, ale powinno podejść. na moim bloku w 1.6 też było napisane 1.8 patrząc na przykładzie silnika 1.8 RP, to na pewno pompa wody, skrzynia biegów, rozrusznik, alternator, to wszystko pasuje. gaźnik też powinien pasować na kolektor z RP bo podstawa monowtrysku 1.8 = ta sama część co podstawa gaźnika 1.6... itp itd
Mk2/ swap 1,6 na 1,8
Bloki te same. Tak ze alternator pompa wody itd pasuje. Kup 1.8 blok z głowica załóż swój ssący i resztę gratów i musi chodzić.
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mk2/ swap 1,6 na 1,8
Gaźnik to ja mam sprawny, tylko panewki skończyły swój żywot , włącznie z wałem korbowym.. Jaka cena by Cię interesowała za połówkę (słupek)silnika?Eragon pisze:Ew sprzedam Ci taki sam PN ,tyle ze u mnie gaźnik klęknął.
Czy miał ktoś do czynienia z silnikiem 1,8 GX? Czy dużo problemów sprawia? Czytałem że przy swapie jest trochę problemów.
A może polecacie jakiś dobry silnik który nie sprawił by dużych utrudnień przy swapie?
Mk2/ swap 1,6 na 1,8
1.6 D nie sprawia problemówdam18 pisze:A może polecacie jakiś dobry silnik który nie sprawił by dużych utrudnień przy swapie?
GX jest na mechanicznym wtrysku czyli do wymiany wiaska pompa paliwa trzeba dać itd i z racji tego ze wtrysk mechaniczny ma juz ponad 20 lat moga byc problemy. Najszybciej to tak jak pisałem kup blok i głowice od rp koszt kolo 300zł
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mk2/ swap 1,6 na 1,8
Sęk w tym że nie jestem miłośnikiem diesli więc on odpada.dzasper11 pisze:1.6 D nie sprawia problemówdam18 pisze:A może polecacie jakiś dobry silnik który nie sprawił by dużych utrudnień przy swapie?
GX jest na mechanicznym wtrysku czyli do wymiany wiaska pompa paliwa trzeba dać itd i z racji tego ze wtrysk mechaniczny ma juz ponad 20 lat moga byc problemy. Najszybciej to tak jak pisałem kup blok i głowice od rp koszt kolo 300zł
Cóż mam czas na zastanowienie się, gofer na razie stoi w garażu i czeka na nowe serducho.
Mk2/ swap 1,6 na 1,8
to wszystko zależy od tego ile chcesz kasy zainwestować:P
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk2/ swap 1,6 na 1,8
Majątku nie chce w niego pakować bo to jest tylko przejściowe autko , potem brat je dostanie. Dołożyłby się do naprawy i miałby konkretne serducho ale kasy brak.
Więc zadowolę się na razie 1,6/1,8
Czy znasz może przybliżony koszt swapu na większy silnik np 1,8 rp lub coś w tym guście?
Więc zadowolę się na razie 1,6/1,8
Czy znasz może przybliżony koszt swapu na większy silnik np 1,8 rp lub coś w tym guście?
Mk2/ swap 1,6 na 1,8
Z biedy możesz zostawić skrzynie biegów. Kupujesz tylko silnik z głowica + monowtrysk z wiazka i kompem + dwie pompy paliwa do tego nowy rozrząd jakiś olej bedzie cos koło 600-700zł. Szukaj silnika na forum czasem sa za grosze.
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk2/ swap 1,6 na 1,8
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Silnik kupiony, założony, odpalony i jeździ. Masa problemów była przy montażu ale dałem rade.
Silnik miał już wrócić do sprzedającego ale udało się wszystko ogarnąć.
Marne 1,6 znów przyzwoicie jedzie. Niebo a ziemia w porównaniu do poprzedniego silnika.
Temat można zamknąć.
Silnik kupiony, założony, odpalony i jeździ. Masa problemów była przy montażu ale dałem rade.
Silnik miał już wrócić do sprzedającego ale udało się wszystko ogarnąć.
Marne 1,6 znów przyzwoicie jedzie. Niebo a ziemia w porównaniu do poprzedniego silnika.
Temat można zamknąć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości