Mk4 2.3 V5 150KM różnica między nowszą 170konną wersją???

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » śr lip 29, 2009 16:22

Adam Z pisze:170 km to prawie rzedowka ma 20 cylindrow
ja pier.... jak to się mieści w komorze??? :green_fuck:
Adam Z pisze:pali mniej od 150
kto tak powiedział??
Adam Z pisze:inne rozwiazania techniczne
Słuchamy jakie....


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » śr lip 29, 2009 16:30

Adam Z pisze:170 km to prawie rzedowka ma 20 cylindrow
To pewnie w 5 rzędach muszą być :green_fuck:


www.proturbo.com.pl

Adam Z
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw mar 05, 2009 00:03
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: Adam Z » śr lip 29, 2009 17:45

sory 20 zaworow, tak mi sie napisalo



JJ85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 10, 2009 09:18
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: JJ85 » pn sie 10, 2009 09:25

Ponowie pytanie mojego przedmowcy czy glowica z AQN wejdzie P&P w blok po tej AGZ czy trzeba cos dodatkowo przerabiac ?



Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » pn sie 10, 2009 20:49

wejdzie, ale inny stopień sprężania ci wyjdzie


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

JJ85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 10, 2009 09:18
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: JJ85 » śr sie 12, 2009 19:23

sHpAaKu pisze:wejdzie, ale inny stopień sprężania ci wyjdzie
zwiekszy czy zmiejszy i czy tloki w 10V maja wyciecia na zawory bo na zdjeciu w 20V posiadaja



Awatar użytkownika
MichV5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn lip 06, 2009 21:34
Lokalizacja: K-n

Post autor: MichV5 » śr wrz 23, 2009 22:04

Poza głowicą czym się rożnią te dwa silniki ??
Komputer i co jeszcze??


Mój granat :)) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=253781

ukii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw sty 28, 2010 17:48
Lokalizacja: lodzkie

Post autor: ukii » czw sty 28, 2010 17:58

Silnik agz ma cewki zaplonowe i kable a aqn na kazdy cylinder ma tzw fajkocewke wkladana na swiece z gory Troche inaczej wyglada modul zaplonowy



JJ85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 10, 2009 09:18
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: JJ85 » wt lut 16, 2010 23:57

a mam pytanko odnosnie tego zeby nie bawic sie w wkladanie glowicy ale w wlozenie calego silnika co by spasowalo a co by trzeba bylo wymienic ?



Awatar użytkownika
Mentos6660
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: pt paź 15, 2010 23:25
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE

Re: Mk4 2.3 V5 150KM różnica między nowszą 170konną wersją??

Post autor: Mentos6660 » śr wrz 05, 2012 23:49

witam! Nie chce zakladac nowego tematu wiec pisze tutaj . Mamm okazje kupic 2.3 v5 10v z toledo ale po odpaleniu cos stuka w glowicy, mysle nad kupnem tego silnika i wlozeniu glowicy od 2.3 v5 20v i pytanie czy 20v wejdzie na tloki od 10v?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości