[MK2] Swap na 1.8 GTI 16V (KR) Pomocy!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
daniels1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz lip 25, 2010 22:38
Lokalizacja: DDZ

[MK2] Swap na 1.8 GTI 16V (KR) Pomocy!

Post autor: daniels1 » wt sie 28, 2012 21:02

Witam.
Pisze w imieniu kolegi, który zrobił w swoim MK2 swap silnika z 1.8 90PS (RP), na mocniejszą jednostkę napędową pochodzącą również z MK2 1.8 16V (KR).
Problem polega na tym, że przełożenie elektryki nie jest takie proste jakby mogło się wydawać ponieważ komputer pochodzący od nowej jednostki jest trochę "okrojony" w stosunku do starego kompa....ogólnie wtyczka z nowego komputera pokładowego ma mniej pinów...wiem, że oryginalnie na starym silniku komputer obsługiwał ABS a nowy już tego nie posiada;/
Silnik jest włożony wraz z całym osprzętem, lecz czeka na podpięcie elektryki....Kolega posiada kompletną instalację do silnika 1.8 16V.
Jeśli Któryś z forumowiczów z województwa dolnośląskiego zna się na tym, lub ma namiary na kogoś oblatanego w temacie prosiłbym o jakąś wiadomość.
Z góry dzięki :okej:


Było MK3 TDI '95 1Z++(216,11,Program)
Było A4 LIMITED TDI '98 AFN+
Jest MK4 TDI '00 AGR+

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

[MK2] Swap na 1.8 GTI 16V (KR) Pomocy!

Post autor: bugalon » śr sie 29, 2012 11:28

Zacznij zadawać konkretne pytania (czyli z czym sobie nie radzicie). Na razie wygląda na to, że kompletnie nie zaczęliscie i kompletnie nie orientujecie się w temacie elektryki.

1. Sterownik silnika nie ma nic wspólnego z ABSem (kompletnie nic)
2. Wiązki z KRa powinniscie mieć od silnika aż do skrzynki bezpieczników (a tam wszystko pasuje o ile macie zgodne typy instalacji)
3. Na początek sprawdzcie czy macie w ogole dwa sterowniki, bo KR miał dwa (jeden na podszybiu, drugi w kabinie o numerze 244 tak jakby kilka złączonych ze sobą przekaźników). Jak macie jeden to jestescie w dupie :) i nie będziecie mieli sterowania biegiem jałowym.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
daniels1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz lip 25, 2010 22:38
Lokalizacja: DDZ

[MK2] Swap na 1.8 GTI 16V (KR) Pomocy!

Post autor: daniels1 » śr sie 29, 2012 12:22

Więc może od początku...silnik z osprzętem jest włożony a elektryka kompletnie nie ruszona z powodu innego wejścia na komp( przewody podstawowe typu rozrusznik ,aku, zbiorniki i czujniki zostały podpięte a poza tym nic).Piszę na prośbę kolegi w celu znalezienia fachowca ,który by się tym zajął za rozsądne pieniądze.Wszystkie przewody niezbędne do podłączenia są, ale ani ja ani kumpel wolimy nie ryzykować i oddać to w dobre ręce :grin:


Było MK3 TDI '95 1Z++(216,11,Program)
Było A4 LIMITED TDI '98 AFN+
Jest MK4 TDI '00 AGR+

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

[MK2] Swap na 1.8 GTI 16V (KR) Pomocy!

Post autor: jeryk10 » pt sie 31, 2012 12:09

Za mało konkretnych wiadomości podajesz ale to i tak zbyteczne mogę ci ta wiązkę zrobić jak mi ją wyślesz jak coś to na PW


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
daniels1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz lip 25, 2010 22:38
Lokalizacja: DDZ

[MK2] Swap na 1.8 GTI 16V (KR) Pomocy!

Post autor: daniels1 » sob wrz 08, 2012 14:26

Temat zakończony i rozwiązany :bajer:
Podziękowania dla kolegi Lucki :okej: :pub:


Było MK3 TDI '95 1Z++(216,11,Program)
Było A4 LIMITED TDI '98 AFN+
Jest MK4 TDI '00 AGR+

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości