Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Pompa paliwa z baku Ci nie jest potrzebna do AFNa .
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
1)łapy z 1.8 bedą pasować
2)przednia belka zostaje z mk2, co do pozycji silnika, wg. mnie musi stanąć w tym samym miejscu, ponieważ silniki z mk2 do mk3 można przerzucać dowolnie(oprócz 1.3), należy tylko zmieniać przeguby wew. (średnica),
3)jeśli autko po 89r, to luz, wszystkie kostki pasją, skrzynka elektryczna jest identiko
Ja u siebie przełożyłem całą stacyjkę z immo, ponieważ pasuje bez problemu.
4)Pompa w baku w tdi nie istnieje. Wywal ją, będziesz miał tylko problem z tankowaniem(benzyna ma cieńszy wlew.),
5)Pedał gazu? hydro? ?Ja przełożyłem cały zestaw. Sprzegło hydrauliczne, serwo TDI, oraz e-gaz. Wymontowujesz całe pedały, i montujesz je w mk2, nie do końca P&P, ale prawie
6)Nie znam dokładnie rozwiązań syncro. Bazuję na FWD. Jeśli coś się nie zgadza, uznaj to za nie ważne, jeśli masz więcej pytań, dawaj PW, chętnie pomogę.
2)przednia belka zostaje z mk2, co do pozycji silnika, wg. mnie musi stanąć w tym samym miejscu, ponieważ silniki z mk2 do mk3 można przerzucać dowolnie(oprócz 1.3), należy tylko zmieniać przeguby wew. (średnica),
3)jeśli autko po 89r, to luz, wszystkie kostki pasją, skrzynka elektryczna jest identiko
Ja u siebie przełożyłem całą stacyjkę z immo, ponieważ pasuje bez problemu.
4)Pompa w baku w tdi nie istnieje. Wywal ją, będziesz miał tylko problem z tankowaniem(benzyna ma cieńszy wlew.),
5)Pedał gazu? hydro? ?Ja przełożyłem cały zestaw. Sprzegło hydrauliczne, serwo TDI, oraz e-gaz. Wymontowujesz całe pedały, i montujesz je w mk2, nie do końca P&P, ale prawie
6)Nie znam dokładnie rozwiązań syncro. Bazuję na FWD. Jeśli coś się nie zgadza, uznaj to za nie ważne, jeśli masz więcej pytań, dawaj PW, chętnie pomogę.
Mk2 R32 DSG 4motion.
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
dzieki franQlin wkoncu zaczyna sie pojawiac cos bardziej konkretnego czekam na sugestie innych...
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Pomóżcie bo już nie daje rady wrzucałem sobie AFN do jettki kompletny swap z Toledo instalacja z silnika nie była odczepiana tylko wypięta ze skrzynki i położona na silniku po wjechaniu sankami z silnikiem do jetty i spięciu całej elektryki itp silnik kreci ale świece nie grzeją i nie możne odpalić, przekaźnik od świec sprawny nie dochodzi napięcie do styku Z1 w skrzynce bezpieczników nie mam już pojęcia co robić dalej
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Nie pozwiązywałbym problemu nie odpalenia ze świecami bo takie TDI przy tych temp palą na dotyk bez świec. Da się połączyć z kompem ? Zrób diagnozę to sporo się wyjaśni.
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
O ile się nie myle, miłem podobny problem. Ja dałem (chyba) jakiś mostek żeby poszło napięcie na Z1. Podepnij vaga, i zobacz co nie hula.
Mk2 R32 DSG 4motion.
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
wyrzuciłem immo z kompa kable przejrzałem jeszcze raz, niby wszystko jest ok, po podłączeniu vaga nie znajduje sterownika silnika tylko sterownik abs a silnika nie widzi wywala błąd,
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
a moze nie ma tam napiecia dlatego kompa nie widzi sprawdz masy czy sa wszytkie podpiete przekazniki i bezpieczniki bo czasami cos sie wypnie ....
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Wnioskuję że masz kostkę obd w ręku. Ciebie interesują 3 przewody.
1)masa
2)+12 volt
3)linia diagnostyczna k.
Skoro z abs-em się łączy, to znaczy że pkt. 1 i 2 muszą być spełnione. Sprawdź jeszcze raz na spokojnie (miernikiem) od początku do końca przewód linii diagnostycznej k. Ostatecznie wchodzi on bezpośrednio do komputera. (Chyba biało-szary przewód,o ile dobrze kojarze ).
1)masa
2)+12 volt
3)linia diagnostyczna k.
Skoro z abs-em się łączy, to znaczy że pkt. 1 i 2 muszą być spełnione. Sprawdź jeszcze raz na spokojnie (miernikiem) od początku do końca przewód linii diagnostycznej k. Ostatecznie wchodzi on bezpośrednio do komputera. (Chyba biało-szary przewód,o ile dobrze kojarze ).
Mk2 R32 DSG 4motion.
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
ciekumam ten sam problem uszkodzone sa kosci pamieeci albo brud zimne luty itp identyczne objawy niech ktops ci kompa sprawdzi ja juz koniec projektu mk2syncro tdi 2 tyg
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
jettka już pali okazało się że mechanik który spinał rozrząd w wyciągniętym silniku pomylił się o 6 zębów debil jeden a drugie co było to w kostce idącej do skrzynki bezpieczników od silnika wysunął się jeden pin ale już wszystko ogarnięte i auto jeździ
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Dlatego ja zrobilem rozrząd, już po swapie. Odpaliłem auto, stwierdziłem że jest ok, i dopiero wymieniłem rozrząd
Mk2 R32 DSG 4motion.
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
no i zaczynaja sie problemy z ułozeniem silnika przypominam syncro...o wydechu nie wspomne:D ale to ogarniete bedzie
dzis kombinacje z łapami powiem co i jak...
dzis kombinacje z łapami powiem co i jak...
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Grzech GD, musisz mieć koniecznie łapy z wersji Synchro szczególnie tą która mocuje silnik z tyłu czy ta koło turbiny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości