Przeróbka KR zasilany systemem k-jetronic

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

Przeróbka KR zasilany systemem k-jetronic

Post autor: mimax » pt lip 13, 2012 20:18

witam posiadam golfika z silnikiem 1.816V KR zasilany systemem k-jetronic , sorry :bajer: ze powtarzam temat,szukałem info ale nie ogarniam i chciałem aby ktoś obyty w temacie w miarę możliwości i cierpliwości :pub: napisał jak i z czego mogę przerobić , z jakiego silnika , jakiego dawce szukać lub znacie kogoś , żeby przerobić to na zasilanie elektronicznie sterowane (digi 1 czy 2 czy cos w tym stylu), nast chciał bym zamontować sek .lpg jak sie dowiadywałem w chwili obecnej I czy II generacji nie ma racji bytu.Obrazek


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Przeróbka KR zasilany systemem k-jetronic

Post autor: slawekwas » pt lip 13, 2012 22:20

dział FAQ dam wsio znajdziesz


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości