silnik 1,3 NZ z wałkiem od polo GT

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

silnik 1,3 NZ z wałkiem od polo GT

Post autor: melon » ndz lut 06, 2005 13:13

jak w temacie
czy ktos juz tego probował i jakie sa roznice w skoku tłoka i głowicy czy to wszystko to samo i sie tylko wałkiem róznią?



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz lut 06, 2005 20:31

zdaje mi sie ze uklad zasilania jest troche inny
moze inny wtrysk jest chodzi mi o dawkowanie paliwa ale napewno jest inny niz w w golfie



Rokoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 17:43
Lokalizacja: uk

Post autor: Rokoś » pn lut 07, 2005 12:41

w silniku 3f (z wersji gt) stopien kompresji wynosi 11 a w nz 9,5,
Nz zasilany wtryskiem digijet, a 3f digifantem
jezeli chodzi o walek to wydaje mi sie ze jest taki sam ( mam dwa silniki nz i gt , jak patrzylem na oko to wyglada mi na taki sam, trzebaby , bylo pomierzyc)

jak ci cos padnie z nz , to mam graty (oprocz kompa)



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn lut 07, 2005 14:52

mysle ze jest troche inny samym stopniem sprezania i wtryskiem nie wysisnieto dodatkowych 20km
raczej tez walek jest inny
mialem okazje sie przejechac golfem mk1 z silnikiem 1.3 ale ze skrzynia od Polo to musze powiedziec ze dobrze sie zbieral i nawet wciskal w fotel szkoda ze nie bylo licznika bo z checiabym zobaczyc do ilu da sie przeciagnac na biegach a dalo sie go przeciagac dosc ladnie
wlascicel tego golfa mowil ze na oryginalnej skrzyni zbieral sie duzo gorzej



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn lut 07, 2005 15:36

caly silnik jest inny, popatrzcie sobie do ELSY.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » pn lut 07, 2005 18:27

nie mam elsy niestety ani etki nic..

a głowica w NZ jest płaska a tłoki wklesłe czyli splanowanie głowicy mi nic nieda,a w 3f ,jak to wyglada?



Jedrzej30
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn mar 28, 2005 13:08

Post autor: Jedrzej30 » pn mar 28, 2005 22:41

Witam post troche stary ale jak dla mnie interesujacy bo mam podobny problem, posiadam polo gt 1.3 i golfa II tez 1.3. Oba silniki z zewnatrz wygladaja tak samo pojemnosc tez maja identyczna, jedyna roznica jaka zauwazylem to sa komputery golf digijet a polo digifant, wiec jezeli ktos wie z czego wynika roznica tych 20KM, albo posiada wszystkie dane dotyczace silnika 1.3 digifant to fajnie by bylo jak by sie wpisal tu jeszcze, pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości