O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Więc tak gaźniki z R6, silnik 2.0 16v 9a - czy te gaźniki obsłużą ten motor? co zrobić z wydechem (mam pełen przelot na org. kolektorze) i jak podpiąć te gaźniki pod zasilanie paliwem
http://img12.allegroimg.pl/photos/orygi ... 94461973_1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img12.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2294461973" onclick="window.open(this.href);return false; możecie opisać na podstawie tych zdjęć ?
http://img12.allegroimg.pl/photos/orygi ... 94461973_1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img12.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2294461973" onclick="window.open(this.href);return false; możecie opisać na podstawie tych zdjęć ?
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
A co chesz zrobic w wydechem bo nie czaje? A zasilanie to przewod na 1 fotce na samym dole (trojnik z dwoch stron weze zapiete, trzeci waz zapinasz na wolny krociec)
Czysta moc z 2 dziurek :D:D
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
macie może instrukcje, manuala czy coś do gaźników KEIHIN od yamahy R6?
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
czy do gaźników dorabiać jakieś ramię do podtrzymania masy czy tylko na rurkach się trzymają ? trochę krótka kryza jest i się boję że je zgubie ....
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
slawekwas, wyczailes jak ze spalaniem??
MOJ VW VARIANT VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=428128" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=428128" onclick="window.open(this.href);return false;
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
trasa 8.5/9 miasto cos kolo 11-12 tyle ze to automat 3 biegi
Czysta moc z 2 dziurek :D:D
Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :
Witam koledzy potrzebuje pomocy. Założyłem carbsy do mojego Golfa z silnikiem PF w automacie. Wszystko było ok lecz pojawił się teraz problem z wolnymi obrotami i sam podnosi sobie obroty do 2/3 rys obrotów. Do tego dymi jak głupi. Zmniejszenia lub zwiększenie dawki paliwa nic nie pomaga. Pompka została ta oryginalna co jest w zbiorniku 0.2 bara bodajże ta na dole wywalona. Carbsy są z jakiejś hondy cbr pojemność 600 tego nie jestem pewien. Może ktoś miał taki problem z tym ze obroty się same podnosiły i nie można było ustawić wolnych obrotów?
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Co to znaczy dymi? jak linki? czy nic nie zawadza? jak ustawione przepustnice?
Czysta moc z 2 dziurek :D:D
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Dymi na czarno jak by się zalewał. Linki są okej nic nie jest naciągnięte gaz działa poprawnie. Pzepustnice wszystkie 4 otwierają i zamykają się równo.
Zawadza w jakim sensie? Jeżeli chodzi o prace przepustnic to nie. Założyłem nawet sprężynkę żeby się cofały ładnie do samego końca.
Przyszły szwagier zajmuje się naprawą skuterków motorów itd. i się poddał
Czytając wszystko co jest w tym temacie widzę ze nikt takiego problemu nie miał jak ja mam.
Zawadza w jakim sensie? Jeżeli chodzi o prace przepustnic to nie. Założyłem nawet sprężynkę żeby się cofały ładnie do samego końca.
Przyszły szwagier zajmuje się naprawą skuterków motorów itd. i się poddał
Czytając wszystko co jest w tym temacie widzę ze nikt takiego problemu nie miał jak ja mam.
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
zdejmij je i wyczysc dokladnie, poskrecaje je dokladnie i do auta popatrz czy tez jakiegos lewego powietrza nie bierze czy cos.
Na moje wykrecila sie jakas dysza leje syto. a jak wyglada ssanie w tych gaznikach? moze cos przyciete
Na moje wykrecila sie jakas dysza leje syto. a jak wyglada ssanie w tych gaznikach? moze cos przyciete
Czysta moc z 2 dziurek :D:D
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Były dokładnie wyczyszczone wiec to odpada. Lewego powietrza nie bierze bo sprawdzałem. Ssanie jest na takim bolcu przesuwa się i otwiera działa ładnie lecz nie korzystałem z niego jeszcze bo odpala ładnie bez ssania. Ale rozbiorę i sprawdzę jeszcze te dysze dla pewności.
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Dzisiaj walczyłem z tymi gaźnikami 4 godziny i je zdemontowałem widocznie nie potrafię ich wyregulować. Od 2 tygodni juz z tym walcze.
Posiada ktoś może wymiary gaźników od r1 lub innych? Bo kupie chyba inne gaźniki i może będzie dobrze. Tylko nie wiem czy podejdzie ten kolektor co mam.
Wiec jak by ktoś miał wymiary był bym bardzo wdzięczny.
Może ktoś by chciał taki zestaw? Jak będzie ktoś chętny to zapraszam na PW
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2576191073
Posiada ktoś może wymiary gaźników od r1 lub innych? Bo kupie chyba inne gaźniki i może będzie dobrze. Tylko nie wiem czy podejdzie ten kolektor co mam.
Wiec jak by ktoś miał wymiary był bym bardzo wdzięczny.
Może ktoś by chciał taki zestaw? Jak będzie ktoś chętny to zapraszam na PW
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2576191073
Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :
A powiedz mi jak ty go wyregulowałeś chodzi mi o obroty na biegu jałowym. I co z obrotami gdy włączysz bieg? bo ja jak ustawiłem 1100 obrotów i włączyłem bieg to zgasł mi.slawekwas pisze:trasa 8.5/9 miasto cos kolo 11-12 tyle ze to automat 3 biegi
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
a jakimi przewodami gumowymi laczycie kolektor i gazniki ?! ja mam gazniki od R6 i nie moge dobrac węża ... w najgrubszym miejsciu kryza gaznika ma 44...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości