kompressor
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
to tyrbo dokładniej z jakiej audicy wyciagnąłeś i do jakeigo silnika wkłożyłeś jak sie zmieniły osiagitaz pisze:Sprężarke G60 regeneruje sie za 1500zł-3000zł, a turbine za 600zł-800zł w dobrym zakładzie. Koszty same mówią za siebie. Mam turbine z audi, była padnięta (zapłaciłem za nią 20zł), koszt regeneracji we Wrocławiu wyszedł mnie 800zł razem z przesyłką. Założone części są tej samej firmy co turbina, także nie żadne podróby.
44FG pisze:Jezuś, człowieku... coś ty się tak tych turbin i kompresorów uczepił ? Chyba nie chcesz zakładać tego do swojego 1.6 Kup sobie lepiej auto z turbo jeśli ci tak bardzo potrzebne a na pewno taniej wyjdzie. A jeśli nie stać cię na coroczne przeglądy (w przypadku kompresora) lub wymianę turbiny co kilka lat to lepiej już zostań przy 1.6, bo zamiast przyjemności to tylko kłopotu sobie narobisz...Quatro7 pisze:a przygotowywaniu silnika pod turbo to wiem....
ale taki kompressor jest tańszy w eksploatacji niz taki z g60
takie pytanie troche z innej bajki.. jak mamy turbo w samochodzie (takie prawdziwe turbo) to nie trzeba go takc zesto regenerować
a ty co w Sekretarza KC sie zabawiasz??juz niemozna sie nic zapytac i nic powiedziec bo jest to zbedna dyskusja bo ty to wiesz a on niemusi znac chyba po to jest forum co??
interesuje to kolege wiec sie pyta
pozatym moj ojciec ma Mazde 626TD ktora ma kompresor troche inny niz te "prawdziwe"kompresory nazywa sie Comprex i jest poniekad polaczeniem turbiny i kompresora
wykozystuje spaliny do napedzania wirnika ale ten wirnik nie wywoluje cisnienia tylko jakas fala uderzeniowa tych spalin jest tak duza ze wtłacza powietrze cos takiego stary mi kiedys tlumaczy wiec nie odbioerzcie tego jak jakies brednie
kompresor ten daje 0.4bara ale od 2000obr/min ma sie do dyspozycji juz 130Nm a max moment to 180Nm z silnika 2.0 i dysponuje tylko 75km!!!!
ale ladnie ciagnie a glos silnika przypomina ladowanie Hariera
Mazda podaje ze vmax tego auta to 206km/h w co zbytnio nie wieze no ale skoro tyle pisze to niech im bedzie moze zaduzo Sake wypil zoltas w czasie testow
Zgadza sie, ale ... się regeneruje jeśli się dataz pisze:Sprężarke G60 regeneruje sie za 1500zł-3000zł...
Chyba, że w obrębie 'regeneracji' masz także na myśli wymianę wirnika na nowy.
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Dyskusja jest tyle zbędna, co jałowaKrzylu pisze:44FG pisze:Jezuś, człowieku... coś ty się tak tych turbin i kompresorów uczepił ? Chyba nie chcesz zakładać tego do swojego 1.6 Kup sobie lepiej auto z turbo jeśli ci tak bardzo potrzebne a na pewno taniej wyjdzie. A jeśli nie stać cię na coroczne przeglądy (w przypadku kompresora) lub wymianę turbiny co kilka lat to lepiej już zostań przy 1.6, bo zamiast przyjemności to tylko kłopotu sobie narobisz...Quatro7 pisze:a przygotowywaniu silnika pod turbo to wiem....
ale taki kompressor jest tańszy w eksploatacji niz taki z g60
takie pytanie troche z innej bajki.. jak mamy turbo w samochodzie (takie prawdziwe turbo) to nie trzeba go takc zesto regenerować
a ty co w Sekretarza KC sie zabawiasz??juz niemozna sie nic zapytac i nic powiedziec bo jest to zbedna dyskusja bo ty to wiesz a on niemusi znac chyba po to jest forum co??
interesuje to kolege wiec sie pyta ...
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
A możesz sprecyzować, bo ciekaw jestem co masz na myśli
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
http://www.vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=1019AREKCT pisze:HEEE tak pytam to co tzreba by zrobic by turbo zalozyc???
JAke wymagania musza byc??
rozumiem ze silnik 1.8 20V to ma juz dobrane tloki do turbo i chyba lepiej taki wlozyc kpl. niz z 16V sie bawic????
No a po co miał sprawdzać ile kosztuje nowy ? To chyba oczywiste, że wielokrotnie więcej niż zapłacił za remont. Nowy kompresor w VW aktualnie ponad 10000 PLN... Nie wątpię, że można kupić z niemiec taniej nówkę, ale nie byłbym pewien uczciwości źródła jej pochodzenia. Wracając do tego gościa co zapłacił te 3000, to jeśli wymieniony został u niego wirnik na nowy (a można kupić w niemczech nowe wirniki) to cena absolutnie nie jest wygórowana. Jeśli nie, to faktycznie przepłacił w zależności od tego co tam było do zrobienia od 1000 do 2000 PLN.taz pisze:Znam gościa, który zapłacił 3000zł za remont. Nawet nie szukał ile kosztuje nowy G60.
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości