Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
zielu
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 5218
- Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: zielu » śr lut 02, 2005 14:33
szukam jakichś info o kompressorach
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ile dodaje koni, jak trzeba silnik rpzygotować, czy to sie opłaca i takie tam
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
gtx
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 232
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
- Lokalizacja: 3 miasto
Post
autor: gtx » śr lut 02, 2005 14:45
Quatro7 pisze:szukam jakichś info o kompressorach
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ile dodaje koni, jak trzeba silnik rpzygotować, czy to sie opłaca i takie tam
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zalezy jakie kompresor ma cisnienie doladowania.Pod kompresor silnik prawie tak samo sie przygotowuje jak pod turbo.
-
zielu
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 5218
- Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: zielu » śr lut 02, 2005 15:02
a mogbym prosić jaieś szczegułowsze dane
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
i czym sie rożni rpzygotowanie pod turbo i kompressor
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
ile sielnik wiecej pali z kompresorem i ile mniej wiecej koni to daje
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
-
Ralfii_VR
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 338
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
- Lokalizacja: Rzeszow
-
Kontakt:
Post
autor: Ralfii_VR » śr lut 02, 2005 16:17
to i to spreża powietrze dajac wiecej tlenu, tak wiec przygotowania silnika, sa praktycznie takie same, kompresory sa zawyczaj drozsze od turbin, a z turbiny da sie wiecej wycisnać barów, jednak charakterystyka rozkładu momentu obrotowego w kompresorze rozkłada sie lepiej od dolnych zakresów silnika
-
zielu
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 5218
- Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: zielu » śr lut 02, 2005 16:37
a co z eksploatacja tego
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
trzeba tot eż regenerować jak turbine w g60
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
i ile kucy daje
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
-
Rapix
- Forumowy spamer :)
![Forumowy spamer :) Forumowy spamer :)](./images/ranks/ranksatan.gif)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: Rapix » śr lut 02, 2005 17:06
w G60 jest własnie kompresor a nie zadne turbo... regenerowac co jakis czas trzeba i turbo i kompresor wiadomo to sie zurzywa... a wszystko zalerzy tylko od własciciela jak z tego korzysta!!!
-
gtx
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 232
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
- Lokalizacja: 3 miasto
Post
autor: gtx » śr lut 02, 2005 17:43
-
zielu
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 5218
- Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: zielu » śr lut 02, 2005 18:12
a przygotowywaniu silnika pod turbo to wiem....
ale taki kompressor jest tańszy w eksploatacji niz taki z g60
takie pytanie troche z innej bajki.. jak mamy turbo w samochodzie (takie prawdziwe turbo) to nie trzeba go takc zesto regenerować
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
-
Ralfii_VR
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 338
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
- Lokalizacja: Rzeszow
-
Kontakt:
Post
autor: Ralfii_VR » śr lut 02, 2005 22:43
Quatro7 pisze:a przygotowywaniu silnika pod turbo to wiem....
ale taki kompressor jest tańszy w eksploatacji niz taki z g60
takie pytanie troche z innej bajki.. jak mamy turbo w samochodzie (takie prawdziwe turbo) to nie trzeba go takc zesto regenerować
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
na twoim miejscu zakladałbym turbo, napewno taniej, co do regeneracji, to zalezy od uzytkowania, musiasz zachowac zelazne zasady uzytkowania, nie gazowac na zimnym silniku, a przed wylaczeniem, odczekac kilka, to podstawa
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
-
Michael G60
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
-
Kontakt:
Post
autor: Michael G60 » śr lut 02, 2005 22:44
Założenie kompressora to prawie drugie tyle co turbosprężarki (cenowo) !
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
-
Ralfii_VR
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 338
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
- Lokalizacja: Rzeszow
-
Kontakt:
Post
autor: Ralfii_VR » śr lut 02, 2005 22:49
Michael G60 pisze:Założenie kompressora to prawie drugie tyle co turbosprężarki (cenowo) !
dlatego nie ma co przeplacac, lepiej roznice dolozyc do wydajnieszych hamulcow, rasowych alus, czy co tam uwazasz
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
-
44FG
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1239
- Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
- Lokalizacja: Lemingrad
-
Kontakt:
Post
autor: 44FG » czw lut 03, 2005 01:26
Quatro7 pisze:a przygotowywaniu silnika pod turbo to wiem....
ale taki kompressor jest tańszy w eksploatacji niz taki z g60
takie pytanie troche z innej bajki.. jak mamy turbo w samochodzie (takie prawdziwe turbo) to nie trzeba go takc zesto regenerować
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Jezuś, człowieku... coś ty się tak tych turbin i kompresorów uczepił ?
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Chyba nie chcesz zakładać tego do swojego 1.6
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
Kup sobie lepiej auto z turbo jeśli ci tak bardzo potrzebne a na pewno taniej wyjdzie. A jeśli nie stać cię na coroczne przeglądy (w przypadku kompresora) lub wymianę turbiny co kilka lat to lepiej już zostań przy 1.6, bo zamiast przyjemności to tylko kłopotu sobie narobisz...
-
zielu
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 5218
- Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: zielu » czw lut 03, 2005 02:09
spoko
do 1,6 ładować nie mam zamairu
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
mam ochote to mconego golfai stąd te wszystkie pytania..zbieram info co jak z czego można zrobić i takie tam
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
TAZ
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » czw lut 03, 2005 10:08
Sprężarke G60 regeneruje sie za 1500zł-3000zł, a turbine za 600zł-800zł w dobrym zakładzie. Koszty same mówią za siebie. Mam turbine z audi, była padnięta (zapłaciłem za nią 20zł), koszt regeneracji we Wrocławiu wyszedł mnie 800zł razem z przesyłką. Założone części są tej samej firmy co turbina, także nie żadne podróby.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości