Swap 1.3 MH (88) na 1.8 RP (89)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Swap 1.3 MH (88) na 1.8 RP (89)
Jak w temacie, zaczynam swapa z gaźnikowca 1.3 MH na 1.8 RP, ze starej instalacji bezp na nową po 89.
Mam kompletnego dawce tylko przychodzi mi do głowy pare pytań :
Od razu napisze że zamierzam przełożyć całą przednia istalacje elektryczną nowszego typu, deske, licznik, itp, dosłownie wszystko co się da , ale :
1. Czy instalacja ze starego typu bezp. idąca na tył auta do swiateł , klapy itp może zostać, czy podejdą wtyczki z tych dwóch typów skrzynek czy pruć całość ?
2. Bedę zmieniać też pompe hamulcową na większą, i ze zwykłych w 1.3 małych hamulców bebnów z tyłu na tarcze( z tyłu całą belke przełoże a z przódu silnik cały na sankach wskoczy itp, czy mogę zostawić moje przewody hamulcowe i pedały ?
3. Ktoś to przerabiał ? bedę wdzięczny za wszelkiego typu porady i uwagi
jeżeli coś jeszcze mi przyjdzie do głowy jakich problemow się spodziewam to napisze jeszcze
Mam kompletnego dawce tylko przychodzi mi do głowy pare pytań :
Od razu napisze że zamierzam przełożyć całą przednia istalacje elektryczną nowszego typu, deske, licznik, itp, dosłownie wszystko co się da , ale :
1. Czy instalacja ze starego typu bezp. idąca na tył auta do swiateł , klapy itp może zostać, czy podejdą wtyczki z tych dwóch typów skrzynek czy pruć całość ?
2. Bedę zmieniać też pompe hamulcową na większą, i ze zwykłych w 1.3 małych hamulców bebnów z tyłu na tarcze( z tyłu całą belke przełoże a z przódu silnik cały na sankach wskoczy itp, czy mogę zostawić moje przewody hamulcowe i pedały ?
3. Ktoś to przerabiał ? bedę wdzięczny za wszelkiego typu porady i uwagi
jeżeli coś jeszcze mi przyjdzie do głowy jakich problemow się spodziewam to napisze jeszcze
Mk3 ABF, Mk2 1.6D, Vento 2.8 VR6, Mk2 1.8 RP - było, mineło...
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Swap 1.3 MH (88) na 1.8 RP (89)
musisz cała wiazke wymienic bo wtyczki nie beda pasowac wiec najlepiej miec całego dawce z kompletna cała wiazka
potem tak pedały mogą zostac i przewody tez twoje
potem tak pedały mogą zostac i przewody tez twoje
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Swap 1.3 MH (88) na 1.8 RP (89)
majekMK2, Dzięki wielkie, a nie wiesz moze czy zmieniać też bak paliwa ? bo cos slyszalem ze mogą się różnić otworem na pompe paliwa ?? na szczęście mam całe jeżdżące kompletne auto na dawce i jak tylko coś będzie trzeba to swapuje tylko może są rzeczy których nie musialbym robic zeby sobie 2 razy roboty nie dodawać
Mk3 ABF, Mk2 1.6D, Vento 2.8 VR6, Mk2 1.8 RP - było, mineło...
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Swap 1.3 MH (88) na 1.8 RP (89)
bak jak wiem to nie ale sprawdz sobie roznice
potem tak masz 5 biegowa skrzynie??jesli nie to do wymiany wodziki na te z 5b
potem tak masz 5 biegowa skrzynie??jesli nie to do wymiany wodziki na te z 5b
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Swap 1.3 MH (88) na 1.8 RP (89)
majekMK2, Bak i 2 pompy już przełożone razem z kompletnymi przewodami paliwowymi od komory do bagażnika, mechanizm zmiany biegow 5 tez bede przekładał z dawcy, ale pojawil sie problem, nie zwrocilem uwagi na przewody paliwowe jak przekładałem i potrzebowałbym schemat które wyjscie z pompy tej w baku odpowiadaja za ciśnienie a które za powrót
tzn wiem ze czarny przewód cisnienie, a niebieski powrotny paliwa, ale gdzie je wciś, wiem ze szanse 50/50 trafić heh ale wolałbym mieć to jakoś przedstawione
tzn wiem ze czarny przewód cisnienie, a niebieski powrotny paliwa, ale gdzie je wciś, wiem ze szanse 50/50 trafić heh ale wolałbym mieć to jakoś przedstawione
Mk3 ABF, Mk2 1.6D, Vento 2.8 VR6, Mk2 1.8 RP - było, mineło...
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Swap 1.3 MH (88) na 1.8 RP (89)
ok popatrzę i chcesz wiedzieć który przewód czarny czy niebieski gdzie ma isc w pompie tak??
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Swap 1.3 MH (88) na 1.8 RP (89)
majekMK2, No dokladnie stojacy od strony bagaznika ktory jest po lewej a ktory po prawej bylbym wdzieczny za cynk
Mk3 ABF, Mk2 1.6D, Vento 2.8 VR6, Mk2 1.8 RP - było, mineło...
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Re: Swap 1.3 MH (88) na 1.8 RP (89)
po prawej niebieski po lewej czarny
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Swap 1.3 MH (88) na 1.8 RP (89)
majekMK2, OK dzieki, z tego co pamietam to chyba mam dokladnie na opy założone
Mk3 ABF, Mk2 1.6D, Vento 2.8 VR6, Mk2 1.8 RP - było, mineło...
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Swap 1.3 MH (88) na 1.8 RP (89)
nie ma sprawy
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Swap 1.3 MH (88) na 1.8 RP (89)
Temat do zamknięcia, swap opanowany auto jeździ od wigilijnej nocy
Mk3 ABF, Mk2 1.6D, Vento 2.8 VR6, Mk2 1.8 RP - było, mineło...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości