Mk4 Swap 2.0 TDI

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Hell695
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob lis 12, 2011 20:17

Mk4 Swap 2.0 TDI

Post autor: Hell695 » sob lis 12, 2011 20:51

Witam
Jestem nowo zarejestrowanym użytkownikiem tego forum ale już wiele razy korzystałem z informacji w nim zawartych i dlatego postanowiłem się zarejestrować.
Przejdę już do właściwego tematu.
Mam Golfa mk4 1.6 i chciałbym zrobić swap na 2.0 TDI 170km. Czemu akurat ten silnik? Lubię mieć zapas mocy przy niewygórowanym spalaniu.
W związku z powyższym mam kilka pytań.
1. Czy warto inwestować w ten silnik czy może polecacie coś innego? Myślałem też nad 1.9 TDI ARL ale podobno to dość awaryjny silnik wiec wybór padł na 2.0 TDI.
2. Co potrzebne jest do swapu oprócz samego silnika?
3. Jaki +/- był by koszt takiego swapu wraz z robocizną ? Jeśli mogę to prosił bym o kosztorys ile za co a jeśli nie to mniej więcej koszt całej operacji.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Mk4 Swap 2.0 TDI

Post autor: jeryk10 » ndz lis 13, 2011 20:34

co do mechaniki to wiadoma sprawa da się zrobić a co do elektryki to nie wiem kto ci ją ogarnie bo jest na canie polecam 1,9 ARL nie jest na canie moc tez jest zadowalająca i z elektryka nie ma problemu


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Hell695
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob lis 12, 2011 20:17

Mk4 Swap 2.0 TDI

Post autor: Hell695 » ndz lis 13, 2011 21:43

Dzięki za odpowiedź
A jesli chodzi o awaryjność silnika ARL to warto w niego inwestwać?
To w takim razie jak by wyglądały koszty przy 1.9 ARL?



Awatar użytkownika
pawel99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 19:36
Lokalizacja: lbn

Re: Mk4 Swap 2.0 TDI

Post autor: pawel99 » pt lis 18, 2011 09:57

Hell695 pisze:Dzięki za odpowiedź
A jesli chodzi o awaryjność silnika ARL to warto w niego inwestwać?
To w takim razie jak by wyglądały koszty przy 1.9 ARL?
Witam
Mam wykonanego swapa na asz z turbo arl.
Na twoim miejscu nie pchał bym się w silnik 2.0, 1.9 asz lub arl spokojnie ogarnie twoje wymagania.
Kasa, szykuj 10 tyś, żeby to byłą profi robota.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości