Mk2 1.6 na G60

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lukaniu83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 01, 2011 12:53
Lokalizacja: Głogów

Mk2 1.6 na G60

Post autor: lukaniu83 » wt lis 01, 2011 21:05

Witam koledzy jestem tu nowy i jeszcze nie umiem latac po orum wiec wszystkie bledy prosze zapomniec.Ale teraz do sedna sprawy.Posziadam golika mk2 i pragne z niego srworzyc G60.Co jest do tego potrzebne oprocz tego co juz mam,A mam juz takie czesci.Silnik ze skrzynia kpl G60,wiazka silnika.komputer,rowniez abs= wiazka,mechanizm zmiany biegow z linkami,kpl zawieszenie przod i tyl z corrado G60,pedaly.Nabakne tylko ze to wszystko z jednego auta wyjete,No i jeszcze skrzynka bezpiecznikow mam.Prosze o porade co mi jeszcze potrzebne a co z tego zestawu moge wyrzucic.Z gory dzieki



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Mk2 1.6 na G60

Post autor: bugalon » wt lis 01, 2011 23:39

Nic nie wyrzucać, poszukać wydechu i chłodnicy z wentylatorami (bo jest inna) oraz intercoolera.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

lukaniu83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 01, 2011 12:53
Lokalizacja: Głogów

Mk2 1.6 na G60

Post autor: lukaniu83 » śr lis 02, 2011 10:12

a czym sie rozni chlodnica bo mam ta z korka z kompletem wezy



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Mk2 1.6 na G60

Post autor: bugalon » śr lis 02, 2011 10:21

Wyjścia ma od strony podłużnicy kierowcy. Wszystkie inne mają wyjścia od strony podłużnicy pasażera. Ta z corrado będzie pasować.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

lukaniu83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 01, 2011 12:53
Lokalizacja: Głogów

Mk2 1.6 na G60

Post autor: lukaniu83 » śr lis 02, 2011 10:38

A licznik jaki powinien byc bo tez jeszcze nie mam,I czy duzo jest przerobek w elektryce?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Mk2 1.6 na G60

Post autor: bugalon » śr lis 02, 2011 11:41

Licznik może być z czegokolwiek. Każdy będzie dobry a najlepszy z golfa mk2 :) W elektryce ilość przeróbek będzie zależeć od typu instalacji elektrycznej w Twoim aucie i aucie dawcy. Poza tym wiązka z corrado jest inna niz wiązka z golfa bo sterownik jest w innym miejscu na podszybiu. Trzeba będzie trochę porzeźbić żeby długości kabli dopasować.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

lukaniu83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 01, 2011 12:53
Lokalizacja: Głogów

Re: Mk2 1.6 na G60

Post autor: lukaniu83 » śr lis 02, 2011 13:15

ale do ilu powinien byc wyskalowany i co z obrotkiem?Instalacja juz polozona i nie trzeba bylo przedluzac.Jest tylko kwestia wpiecia w skrzynke bezpiecznikow.Zostawic stara cxzy dac z corka?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Mk2 1.6 na G60

Post autor: bugalon » śr lis 02, 2011 17:09

Jak skrzynka ma ten sam pinout co w corku to zostaw swoją, jak masz inny pinout to lutować trzeba będzie. Obrotek do 7k. Wszystko zalezy od tego jakie zegary mialo corrado. Jak elektroniczne to trzeba będzie do obrotka sygnal z zacisku 1 cewki pociągnąć. Jak mechaniczne to ta instalacja którą połozyłes powinna załatwić sprawę obrotomierza.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

lukaniu83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 01, 2011 12:53
Lokalizacja: Głogów

Mk2 1.6 na G60

Post autor: lukaniu83 » pt lis 04, 2011 00:19

Widze koledzy jakos nie chetnie sie biora za pomoc.Dzieki



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Mk2 1.6 na G60

Post autor: bugalon » pt lis 04, 2011 10:03

A nie otrzymales wyczerpującej odpowiedzi na ktoreś ze swoich pytań? Czy po prostu chcesz mieć duzo wpisów w temacie typu "wydaje mi sie", "kolega to zrobil tak", "kiedyś słyszałem że"?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

lukaniu83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 01, 2011 12:53
Lokalizacja: Głogów

Mk2 1.6 na G60

Post autor: lukaniu83 » pt lis 04, 2011 21:10

kolego nie obrazaj mnie uwazam ze jestescie znawcami tematu i chcialem sien wszystkiego dowiedziec



lukaniu83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 01, 2011 12:53
Lokalizacja: Głogów

Mk2 1.6 na G60

Post autor: lukaniu83 » pt lis 04, 2011 21:11

Proponujecie jakis wydech seryjny czy samorubka



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Mk2 1.6 na G60

Post autor: Semian » sob lis 05, 2011 03:38

najpierw kolego naucz sie ortografii , a nastepnie zacznij uzywac opcji "szukaj"


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Mk2 1.6 na G60

Post autor: bugalon » sob lis 05, 2011 17:28

portki seryjne, cala reszta od g60 syncro najlepiej (2x50mm)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 57 gości