[Mk4] Spalanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[Mk4] Spalanie
Witam mam takie pytanie moim marzeniem jest podkręcić golfa do 220 koni jest to 1.9TDI seryjny
ale chodzi mi też o spalanie ponieważ nie jestem zbyt kasiasty by wlewać do potwora. Pytanie jest
proste przy 220 koni 1.9TDI jakie może mieć spalanie po mieście no tak na oko
Dziekuje i pozdrawiam
ale chodzi mi też o spalanie ponieważ nie jestem zbyt kasiasty by wlewać do potwora. Pytanie jest
proste przy 220 koni 1.9TDI jakie może mieć spalanie po mieście no tak na oko
Dziekuje i pozdrawiam
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
[Mk4] Spalanie
na oko około 10 litrów
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
[Mk4] Spalanie
aha no to fajnie bo wlasnie myslalem ze jak 11 max to podkręcam no to się ciesze jak tak
Dziękuje bardzo tobie :)Daje "pomógł"
Zapomnialem dodać
czytalem trochę o tunigu golf 4 no i pytanie jest moje
takie co mam pierwsze zacząc ? turbine softa ? co polecacie
z tego co wyczytalem potrzebuje intercooler ze by podniesc bary
i dac wiekszą dawke paliwa to od tego zaczynać ? czy cos macie innego
na mysli czekam na propozycje przypominam ze uzyskac chce 220 koni
Dziękuje bardzo tobie :)Daje "pomógł"
Zapomnialem dodać
czytalem trochę o tunigu golf 4 no i pytanie jest moje
takie co mam pierwsze zacząc ? turbine softa ? co polecacie
z tego co wyczytalem potrzebuje intercooler ze by podniesc bary
i dac wiekszą dawke paliwa to od tego zaczynać ? czy cos macie innego
na mysli czekam na propozycje przypominam ze uzyskac chce 220 koni
[Mk4] Spalanie
Jest to Golf 4 z roku 2003 1.9TDI. Spalanie jego to 5/100 Moc 116 koni i wszystko jest seryjne
[Mk4] Spalanie
Myślisz o takich mocach, a nie masz pojęcia jak się za to zabrać
Na pewno trzeba zacząc od:
pompki AL'ki,
big T
intercooler (żeby chłodzić powietrze, nie "podnieść bary" )
Dolot i wydech na zamówienie
No i naturalnie wszystko wystroić
I 200 powinno pęknać ciężko rzucać kwotami w takiej sytuacji, ale myślę że poniżej 7-8k zł nie ma co nawet o tym myśleć biorąc pod uwagę że troche rzeczy może wyjść w trakcie (np. konieczność poprawek głowicy czy też inne).
Poza tym licz się z faktem że samochód mający ponad 200KM (i ponad 400Nm) nie jest jakoś bardzo przyjemny do jazdy bez czterobuta
Na pewno trzeba zacząc od:
pompki AL'ki,
big T
intercooler (żeby chłodzić powietrze, nie "podnieść bary" )
Dolot i wydech na zamówienie
No i naturalnie wszystko wystroić
I 200 powinno pęknać ciężko rzucać kwotami w takiej sytuacji, ale myślę że poniżej 7-8k zł nie ma co nawet o tym myśleć biorąc pod uwagę że troche rzeczy może wyjść w trakcie (np. konieczność poprawek głowicy czy też inne).
Poza tym licz się z faktem że samochód mający ponad 200KM (i ponad 400Nm) nie jest jakoś bardzo przyjemny do jazdy bez czterobuta
[Mk4] Spalanie
No wlasnie nie mam pojecia dla tego tutaj napisalem i ciesze sie ze odpowiedziales mi na pytania
no a co to ten czterobut ? i ten ak'ki ? jestem nowy wiec mysle ze mi pomożesz bit t ? to turbo ?
no a co to ten czterobut ? i ten ak'ki ? jestem nowy wiec mysle ze mi pomożesz bit t ? to turbo ?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
[Mk4] Spalanie
GreGson12, dobrze by było abyś zaczął używać opcji szukaj. Wszystko na tym forum zostało już napisane wielokrotnie. Poczytaj troche zadając szukajce pytania. Nie ma co zaśmiecać bieżących wątków odpowiadając na pytania które pojawiły się tu już wielokrotnie.
AL - koncówka w numerze fabrycznym pompowtrysków oznaczająca że pompki są duże
Czterobut - napęd 4x4 - usmialem sie z tego najbardziej.
Big T - duża turbina
AL - koncówka w numerze fabrycznym pompowtrysków oznaczająca że pompki są duże
Czterobut - napęd 4x4 - usmialem sie z tego najbardziej.
Big T - duża turbina
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
[Mk4] Spalanie
Czytalem duzo ale tez mam swoje pytania
ale na *#cenzura#* mi ten 4x4 ? moj kolega ma golf 4 i 260 koni i nie ma 4x4
ale na *#cenzura#* mi ten 4x4 ? moj kolega ma golf 4 i 260 koni i nie ma 4x4
[Mk4] Spalanie
GreGson12, 260 koni w mk4? z checią zobaczyłbym wykres z hamowni
czterołap (też 4x4 ) przy takiej mocy moim zdaniem to konieczność do wygodnej jazdy - nawet na bardzo dobrych gumach możesz mieć spore problemy z trakcją przy napędzie na przód (a jeżeli popada deszcz to już na pewno), a niekomfortowo się jeździ pilnując ciągle żeby za mocno gazu nie wcisnąć.
czterołap (też 4x4 ) przy takiej mocy moim zdaniem to konieczność do wygodnej jazdy - nawet na bardzo dobrych gumach możesz mieć spore problemy z trakcją przy napędzie na przód (a jeżeli popada deszcz to już na pewno), a niekomfortowo się jeździ pilnując ciągle żeby za mocno gazu nie wcisnąć.
[Mk4] Spalanie
Dobra miejsza z tym to od czego zaczynać tak na poważnie pytam i chodzi o ceny pierwszych czesci ?
[Mk4] Spalanie
Łooo szaleńczy plan
Co do spalania to wszystko zależy od stylu jazdy ale myślę że ok. 10-11 to napewno w mieście
Co do spalania to wszystko zależy od stylu jazdy ale myślę że ok. 10-11 to napewno w mieście
[Mk4] Spalanie
GreGson12, Tak jak Ci napisałem - od:
pompek (1300-2200 - w zależności od firmy)
big T (myśle że od 1500 można patrzeć)
intercoolera (500-1500 w zależności od tego czy zrobisz to sam)
Dolotu i wydechu z nierdzewy (2000 po taniości?)
Strojenia (nie wiem jak wygląda strojenie tak zmodzonych samochodów, ale stawiam 1500)
Najtaniej i najłatwiej będzie wsadzić wszystko jednocześnie, jeżeli jednak chcesz to robić po kawałkach, to zacznij od turbo, wydechu i dolotu od turbo do kolektora (właściwie w Twoim wypadku kolektor dolotowy też do zmiany) wraz z IC - po tym wszystkim obejdzie się bez strojenia, a klejąc al'ki i dolot od filtra do turba (chociażby na arl'owski) jedź na program (właściwie to najlepiej byłoby to założyć na miejscu, u tunera).
Ponawiam prośbę o wykres tego mk4 z 260KM - bo obawiam się że zmiany dające taką moc ograniczyły się do mega hiper chipa z allegro, stożka w dolocie i wycięcia ostatniego tłumika... no i może blow off'a
pompek (1300-2200 - w zależności od firmy)
big T (myśle że od 1500 można patrzeć)
intercoolera (500-1500 w zależności od tego czy zrobisz to sam)
Dolotu i wydechu z nierdzewy (2000 po taniości?)
Strojenia (nie wiem jak wygląda strojenie tak zmodzonych samochodów, ale stawiam 1500)
Najtaniej i najłatwiej będzie wsadzić wszystko jednocześnie, jeżeli jednak chcesz to robić po kawałkach, to zacznij od turbo, wydechu i dolotu od turbo do kolektora (właściwie w Twoim wypadku kolektor dolotowy też do zmiany) wraz z IC - po tym wszystkim obejdzie się bez strojenia, a klejąc al'ki i dolot od filtra do turba (chociażby na arl'owski) jedź na program (właściwie to najlepiej byłoby to założyć na miejscu, u tunera).
Ponawiam prośbę o wykres tego mk4 z 260KM - bo obawiam się że zmiany dające taką moc ograniczyły się do mega hiper chipa z allegro, stożka w dolocie i wycięcia ostatniego tłumika... no i może blow off'a
[Mk4] Spalanie
Shmatan Spoko oko. Dostaniesz ten wykres tylko poczekaj.
Słuchaj no to jak mowil mi typ na forum ze bym dal turbo od merca 2.7CDI spritnera czy to dobra mysl czy co innego dać ?
Słuchaj no to jak mowil mi typ na forum ze bym dal turbo od merca 2.7CDI spritnera czy to dobra mysl czy co innego dać ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości