![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Swap...ale na co?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Swap...ale na co?
[quote="ygd"]Stoję właśnie przed dylematem... moc i szpan, czy oszczędność? ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mam w kupnie dwa silniki 1.8T 150ps i 1.9TDI 110ps...oba w podobnej cenie...sam już nie quote]
Jeśli chodzi o mnie to brałbym 1.9 130PD gdzie na dzieńdobry seria ma ~ 140KM
Soft bezdymny to jest ok 170KM
Następnie wiekszy IC + program i jest 190KM
![Obrazek](http://img236.imageshack.us/img236/9853/yrk191cs6fd.jpg)
Potem wieksze turbo,wałek i wydech + soft i można dojśc do
To wszystko przy zachowaniu oszczędności TDi w spalaniu przy normalnej jeździ ebez butowania.
Silnik 1.8 T kręci się do 400KM.....
Wybór należy do Ciebie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mam w kupnie dwa silniki 1.8T 150ps i 1.9TDI 110ps...oba w podobnej cenie...sam już nie quote]
Jeśli chodzi o mnie to brałbym 1.9 130PD gdzie na dzieńdobry seria ma ~ 140KM
Soft bezdymny to jest ok 170KM
Następnie wiekszy IC + program i jest 190KM
![Obrazek](http://img236.imageshack.us/img236/9853/yrk191cs6fd.jpg)
Potem wieksze turbo,wałek i wydech + soft i można dojśc do
![Obrazek](http://img128.imageshack.us/img128/534/corrado2407ro.jpg)
To wszystko przy zachowaniu oszczędności TDi w spalaniu przy normalnej jeździ ebez butowania.
Silnik 1.8 T kręci się do 400KM.....
Wybór należy do Ciebie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 56 gości