O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
dmlodyb jaka pompę paliwa zastosowałeś pod te gaźniksy ??
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
seryjna jaka była w Scirocco tylko zamontowałem regulator ciśnienia paliwa bo bez tego to z gaźników fontanna by była
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Aha, tylko ile pomp paliwa miałeś w Sciro - bo ja mam dwie: w zbiorniku niskiego cisnienia i pod podłogą wysokiego co podaje na K-Jet - którą to zasilasz jesli mozna spytać ?? i z kąd wyprowadziłeś podciśninie na serwo - bo ja planuje z pierwszej flanszy.
Pozdro
Pozdro
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
- stonebridge69
- Gadatliwa bestia
- Posty: 549
- Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
- Lokalizacja: MORDOR
- Kontakt:
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Ja calkiem z innej beczki.Podejmie sie ktos wykonania kolektora pod gaziory od R1 do PFki?Sory za OT,ale tu najlatwiej o tym napisac.Jakby co to PW prosze
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
"BIBLIA" GAŹNIKOWCÓW WG mojej skromnej osoby:
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -write-up!
Co do wyjścia na serwo to zdania mają podzielone:
- w zawodowych flanszach pod ITB wypuszczane jest z 4 cylindra
- w gaźniksach z moto kolesie robią różnie - od jednego do wszystkich 4 - metoda prób i błędów zostaje, trzeba będzie na własnej skórze wypróbować
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -write-up!
Co do wyjścia na serwo to zdania mają podzielone:
- w zawodowych flanszach pod ITB wypuszczane jest z 4 cylindra
- w gaźniksach z moto kolesie robią różnie - od jednego do wszystkich 4 - metoda prób i błędów zostaje, trzeba będzie na własnej skórze wypróbować
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
co do pompy paliwa nawet nie wiem co ci odpowiedzieć czy mam 2 czy 1 bo nie zerkałem. Normalnie był w srocce 1.8 8v jh.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
jedna... scirocco ma wyjście ze zbiornika z boku, dlatego ma jedną pompę paliwa i z tego co się orientuję to daje 6 lub ponad 6 barów ciśnienia w układzie wtryskowym KE-jet.dmlodyb pisze:Normalnie był w srocce 1.8 8v jh.
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Dzięki za info
Angole to w końcu wymyślili, więc chyba najlepiej się od nich uczyć
- w temacie znajdziecie np. kolektory, pompy paliwa, swirl pot'y, schemat dla silników z ECU itp. stuff"BIBLIA" GAŹNIKOWCÓW WG mojej skromnej osoby:
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -write-up!
Angole to w końcu wymyślili, więc chyba najlepiej się od nich uczyć
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :
Jak masz dobrego spawacza u siebie w okolicy to on ci to bez problemu zrobi. Nie obowiązkowo musi być z kwasówki jak ja mam bo widziałem projekt w którym kolektor był ze stali. wyglądał mniej pancernie ale swoje zadanie spełniał w 101%. Najlepiej robić gdzieś na miejscu bo ja go poprawiałem parę razy i kolega przede wszystkim był obejrzeć o co mi w ogóle chodzi. Zabrał gaźniki żeby dobry rozstaw zrobić bo w tych z cbr 1000 jest przerwa dosyć duża po środku.stonebridge69 pisze: Ja calkiem z innej beczki.Podejmie sie ktos wykonania kolektora pod gaziory od R1 do PFki?
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Już obkminiłem kolektor i wyjścia na podciśnienia:
- kolektor będzie jak najprostszy [rury + flansza], a podciśnienia wyprowadzę z takich łączników
http://motoryzacja.szoker.pl/filtry-sam ... s-248.html
- kolektor będzie jak najprostszy [rury + flansza], a podciśnienia wyprowadzę z takich łączników
http://motoryzacja.szoker.pl/filtry-sam ... s-248.html
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Wtrysk od moto w aucie:
http://www.homemadeturbo.com/tech_proje ... index.html
ale to już jest gruba robota
i kolejny MANUAL na przykładzie 9A co mnie cieszy bo też mechanik jak u mnie
http://clubgti.co.uk/forum/showthread.php?t=180712
aż se inglisz przypomniałem - teraz już tylko na kasę czekam
POZDRO
http://www.homemadeturbo.com/tech_proje ... index.html
ale to już jest gruba robota
i kolejny MANUAL na przykładzie 9A co mnie cieszy bo też mechanik jak u mnie
http://clubgti.co.uk/forum/showthread.php?t=180712
aż se inglisz przypomniałem - teraz już tylko na kasę czekam
POZDRO
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Witam
Mam golfa II z silnikiem KR, zamontowałem do niego gaźniki z Yamahy R1 99r. Zasilanie jest na standardowej pompie paliwa która znajduje się w zbiorniku, pompa wysokiego ciśnienia pod autem jest ominięta. Układ zapłonowy został oryginalny na czujniku halla i komputerze z KR, podciśnienie wzięte z 4-go cylindra. Jeżdżę w KJS-ach wszystko śmiga jak złoto i nie ma z tym problemów brakowało tylko mocy powyżej 6000 tys obr. dlatego zamontowałem airbox i dolot zimnego powietrza, teraz kręci do odcinki na każdym biegu.
Apetyt rośnie w miarę jedzenia więc do zamontowania czeka zestaw dysz paliwowych i iglic firmy Dynojet
Pozdrawiam majsterkowiczów i powodzenia
Mam golfa II z silnikiem KR, zamontowałem do niego gaźniki z Yamahy R1 99r. Zasilanie jest na standardowej pompie paliwa która znajduje się w zbiorniku, pompa wysokiego ciśnienia pod autem jest ominięta. Układ zapłonowy został oryginalny na czujniku halla i komputerze z KR, podciśnienie wzięte z 4-go cylindra. Jeżdżę w KJS-ach wszystko śmiga jak złoto i nie ma z tym problemów brakowało tylko mocy powyżej 6000 tys obr. dlatego zamontowałem airbox i dolot zimnego powietrza, teraz kręci do odcinki na każdym biegu.
Apetyt rośnie w miarę jedzenia więc do zamontowania czeka zestaw dysz paliwowych i iglic firmy Dynojet
Pozdrawiam majsterkowiczów i powodzenia
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Dzieki brech za relacje ze swojej stajni mysle ze to rozwialo wiele watpliwosci niedowiarkow i tylko upewnilo nas ze temat podcisnien jest na luzie do ogarniecia i smialo mozna podebrac podcisnienie z jednego z cylindrow bez obaw, ze hamulce nie beda dzialac albo jeszcze cos innego szlag trafi
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Zacna relacja Dużo cennych informacji od praktyka. Tyle, że teraz to mi zostało carbsy do RP'ka wrzucić
Ostatnio zmieniony ndz wrz 11, 2011 11:59 przez el Kozako, łącznie zmieniany 1 raz.
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości