Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
miki1133
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: pt lip 23, 2010 12:41
Lokalizacja: W-M,Elbląg-Zawada

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: miki1133 » śr cze 29, 2011 20:54

Kolego jest to silnik 2.0 benz 115PS na mechanicznym wtrysku Bosch KE-Jetronic o oznaczeniu kodowym AAD poglądowe foto silnika jaki siedzi u mnie( sory za jakość ):
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw cze 30, 2011 11:49 przez miki1133, łącznie zmieniany 1 raz.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: spawacz » czw cze 30, 2011 09:19

Piter ty miales jaki kolwiek z walkow w "rekach" , czy przepisujesz etke i autodate ? Jak pomierzysz wzniosy krzywki to bedziesz mogl cos napisac ... , jezeli nie widziales jaki to jest ten motor ADD to co mozesz precyzowac? ADD ma na 99% walek z EV/DX , a do 2E to chyba walek PF"A bedzie najlepszy z tego co mozna dostac , bo GX"a by byl z tego co je porownywalem najlpeszy.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
miki1133
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: pt lip 23, 2010 12:41
Lokalizacja: W-M,Elbląg-Zawada

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: miki1133 » czw cze 30, 2011 11:05

A Ty kolego spawacz, byś mi może podpowiedział do jakiego najbardziej silnika montowanego w golf-ach jest zbliżony mój silnik i jak go najlepiej zmodyfikować.Jest to dla mnie cenna informacja bo chciałbym w nim trochę podłubać ale na forum audi nikt się w to nie bawi a u Was na forum jest fajnie i rzeczowo opisane co zrobić aby silnik działał lepiej



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

Post autor: D1_PITER » czw cze 30, 2011 11:15

spawacz pisze:Piter ty miales jaki kolwiek z walkow w "rekach" , czy przepisujesz etke i autodate ? Jak pomierzysz wzniosy krzywki to bedziesz mogl cos napisac
Oczywiście że miałem i każdy o którym mówię osobiście do siebie zakładałem tymi rękoma. Jeżeli chodzi o parametry jakie podaje to faktycznie są one "przepisane" jednak z kilku źródeł jak szukałem się potwierdzały, dlatego są dla mnie wiarygodne.
spawacz pisze:jezeli nie widziales jaki to jest ten motor ADD to co mozesz precyzowac? ADD ma na 99% walek z EV/DX
Na 99.. bo AAD ma wałek inny niż EV/DX.
spawacz pisze:jezeli nie widziales jaki to jest ten motor ADD to co mozesz precyzowac? ADD ma na 99% walek z EV/DX
Jakość twojego postu jest mocno wątpliwa ponieważ nie widzisz nawet co piszesz! Kolega ma silnik AAD a Ty mówisz o jakimś ADD... Gdybyś tak dobrze znał ten silnik to byś nie robił takich byków.


Obrazek

fck44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 22:40
Lokalizacja: Krasnystaw

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: fck44 » czw cze 30, 2011 13:11

spawacz, czyli w koncu brac do 2e od GX'a czy PF'a? bo nie zrozumialem do konca;p



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: toffic » czw cze 30, 2011 16:02

Wałek z 2E=wałek z GX, ciut lepszy jest z PF/PB ale szału nie ma



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

Post autor: D1_PITER » czw cze 30, 2011 16:28

toffic pisze:Wałek z 2E=wałek z GX, ciut lepszy jest z PF/PB ale szału nie ma
Prawda, potwierdzam. Szału nie ma, bo może w 1,8 nie robi wielkiej różnicy.. Jednak u mnie w 1,6 różnica jest wyraźnie zauważalna.


Obrazek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: spawacz » czw cze 30, 2011 19:40

Piter to ze zle kod napisalem to sie nic nie dzieje, nie sprawdzalem posta po napisaniu , bo w pracy nie moge sobie tak bezkarnie siedziec na kompie ;/ , ja mysle ze jednak GX jest nalepszy wznios jest wyższy minimalnie niz w 2e - no chyba ze mialem sciety walek ;/ . No ale jesli chodzi o tego AAD to nadal mysle ze na 99 jest taki jak w EV/DX, jutro bede to na 100% wiedzial bo bede mial ak do porowniania , a watpliwa jest twoja wiedza bo PF a AAD to DIGI2 vs. Ke-Jet. wiec skoncz juz :kac:


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: D1_PITER » czw cze 30, 2011 22:39

Nie rozumiem dlaczego wznios miałby być inny skoro to dokładnie te same wałki o tych samych oznaczeniach. W GX i w 2E są wałki o oznaczeniu "A-026". W AAD jest wałek o oznaczeniu "D" nie spotykany w silnikach Golfa.


Obrazek

szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: szypki » pt lip 01, 2011 23:24

a jak ma się wałek z GX do wałka z Eg (1,6 110 koni K-jetronic) i do wałka z DX ( 1,8 gti z mk 1 ) ? i zawory w tychże silnikach ? które są największe?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: toffic » ndz lip 03, 2011 20:34

Najlepszy z EG ale niestety nie pasuje do reszty, z DX średni ale też do GXa nie założysz



szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: szypki » ndz lip 03, 2011 22:43

mam całe silniki DX i EG ale chciałbym sama głowicę wymienić w moim GX. Więc wałek z EG nie podejdzie ani do głowicy z DX i GX a jest najlepszy tak? a zawory największe są w ? DX czy EG ?



pawelekk24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
Lokalizacja: NGO/WWL

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: pawelekk24 » sob lip 23, 2011 00:47

ja skladam cos takiego byl to rp ma to tylko chodzic na lpg
walek 2e, kolektor wydechowy 2e , przelot , kolekror ssacy gti z blosem ,lub bingo m, chlodnica oleju z td :satan:
jak myslicie dociagnie mi to chociaz do 115km myslalem o dole abs ale nie mam checi wyjmowac silnika jeszcze w miare zdrowy
puzniej jak to zloze bede myslal o podgrzewaczu lpg na zime


mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702

Awatar użytkownika
djchester
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 12:36
Lokalizacja: Pietrzejowice

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: djchester » sob lip 23, 2011 20:05

max ile wyciągniesz to 100 koni ale to jest maximum no 100 z groszami ja robie takie mody jak ty oprócz innego ssacego, i chłodnicy licze na czyste 90 koni


Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=357983" onclick="window.open(this.href);return false; <---- moje czerwone MK3 <--- Projekt CHESTERFILD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości