JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk

Post autor: spawacz » pt kwie 08, 2011 20:51

kolektor 2e/PF z portami, walek PF , ponawiercac filtr. RP jest poniekad ulomny ale tylko poniekad bo chodzi o sterowanie zaplonem, ale sam sterownik jest mocny bo tak to moge opisac, prosta sprawa 90KM przy 9:1 na anemicznym walku , i wydechu typu slomka , reszte tlumaczytc nie trza bo wnioski sie same nasuwaja.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk

Post autor: D1_PITER » czw maja 19, 2011 20:18

MaagiK pisze:Wyciągnij rurę(zwężkę/tłumik szmerów ssania) od zimnego powietrza.
Tylko pamiętaj żeby doprowadzić zimne powietrze w tą 'dziurę' bo w innnym razie to kupa ci wyjdzie z tego przerabiania, a tylko pogorszysz sprawe.
I to coś da? Masz doświadczenia w tym temacie czy na logike mówisz? Bo ja mam stożek a chcę założyć seryjną puchę i zwróciłem uwagę że faktycznie ta zwężka jest bardzo restrykcyjna..

Drugim słaby elementem jest przepustnica - 38mm. Moje 1,6 na wałku od 2E/PG przyspiesza dużo lepiej ale od jakiś 4500 do góry czuć ewidentnie brak przepustnicy.

Żeby 1,8 podlać więcej benzyny tanim kosztem to można by przespwapować kompa z 2.0 audi monowtrysk. Monowtrysk jest na tyle ubogi że sam się nie zorientuje że ma ubogą mieszankę więc najprościej wymienić sterownik.


Obrazek

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk

Post autor: D1_PITER » czw maja 19, 2011 20:27

spawacz pisze:walek PF
Wałek z PF jest gorszy niż ten z PG/2E.

Czasy otwarcia zaworów PF to 220/214
Czasy otwarcia zaworów 2E to 220/220

Czasy otwarcia zaworów RP to 216/216


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości