Dylemat - duze hamulce

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » czw cze 18, 2009 00:11

buu Panowie zagląda tu ktoś jeszcze? Bd zmieniał silnik i chciałbym prosić o odpowiedz :)


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

turpik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt lut 06, 2009 15:36
Lokalizacja: DBL
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: turpik » śr sie 04, 2010 00:53

odkopie troche temat czy zaciski wraz z jarzmami od mk4 od tarcz 288mm beda pasowac do mk3 bo szukam zaciskow pod tarcze 288 z mk3 ale nie moge nigdzie znalesc



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: dawid018 » pn lut 07, 2011 22:39

odgrzewam kotleta

jestem na etapie wkładania silnika vr6 do mojego mkII.seryjnie miałem 239 potem zmieniłem na 256 z passata b3 ale na pompie 20mm.szału nie było.teraz kupiłem pompę 22 i serwo z passata b4 vr6.pytanie czy 256 z pompą 22mm i serwem z mkII gti dadzą rade jakoś sensownie zatrzymać vr6??
czy jeśli założę duże serwo z passata b4 poprawi sie jakoś skuteczność hamowania??dodam ze w przyszłości będę zmieniał na 280 ale chce zostawić rozstaw 4x100 a na to muszę uzbierać troszkę denarów


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Dylemat - duze hamulce

Post autor: bandyta mk1love » wt lut 08, 2011 00:26

dawid018, zestaw,który teraz tworzysz powinno zatrzymać vr6.

Samo serwo nie poprawi skuteczności hamowania jedynie pedał będzie lżej chodził. Wszakże sądzę,że już wcześniej miałeś 9-cio calowe serwo więc to które teraz masz raczej większe nie jest i zmiana nic nie da.


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: dawid018 » wt lut 08, 2011 01:00

bandyta mk1love pisze:Wszakże sądzę,że już wcześniej miałeś 9-cio calowe serwo więc to które teraz masz raczej większe nie jest i zmiana nic nie da.
poprzednie serwo miałem z mkII gti 8v.to które mam teraz jest sporo większe.pochodzi z passata b4 vr6 z abs-em,tylko jest problem(do rozwiązania) żeby zwykłą pompę zamontować


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

trucker2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 09:34
Lokalizacja: WPR

Dylemat - duze hamulce

Post autor: trucker2 » pt kwie 22, 2011 11:44

Witam nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj, chciałbym zmienić hamulce przód z 239 na 256. Auto to golf MkII gti z silnikiem PF czy wystarczy zakupić tarcze , klocki , jarzma ,zaciski czy również pompę ?



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Dylemat - duze hamulce

Post autor: maniek8855 » śr kwie 27, 2011 20:37

Dużo ludzi jezdzi na standardowej pompie, możesz nie ruszać pompy, jak będzie kiepsko hamować wymienisz, jak Twoja obecna jest w dobrym stanie być moze da radę prędzej niż zmęczona wększa..



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: Semian » pn maja 16, 2011 20:36

mam pytanie odnosnie oslon tarcz ,czy oslony tarcz z passata b3 na zwrotnicy z heblami 256 , podejda pod zwrotnice z golfa g60 na 280 mm ,czy nie pozostaje mi nic innego jak kupno nowych oslon w aso ?


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Dylemat - duze hamulce

Post autor: maniek8855 » pn maja 16, 2011 20:54

wydaje mi się,że będą te oslony za male jesli zwrotnica ma takie same wymiary jak ta z paka, jesli zwrotnica jest wieksza moze pasować, ale obawiam się,ż epozostaje aso, ostatnio na allegro były takie oslony na tyl, moze mają też na przód nówki vw sprzedawali :bajer:



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: marcinas1983 » pn maja 16, 2011 21:38

Semianek, jeśli nic z osłonami z passata nie wyjdzie to zakup osłony od mk3 GTI i po sprawie... przynajmniej ja tak mam.... zwrotnice od mk3 pod 256mm jarzmo i zacisk z mk3 GTI i do tego blachy osłaniające wszystko pasuje...

P.S.

Tylna osłona tarczy hamulcowej w ASO kosztowała mnie 76zł... :rotfl: . Więc zapewne przednie też będą miały ciekawą cenę :hmm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Dylemat - duze hamulce

Post autor: maniek8855 » wt maja 17, 2011 12:49

Tylna osłona tarczy hamulcowej w ASO kosztowała mnie 76zł... . Więc zapewne przednie też będą miały ciekawą cenę .
Ostatnio gość sprzedawał komplet nówek 4szt tylko nie wiem czy ori za 130zł, były nowe i nie był to żaden sklep wiec moze ktoś kupił i nie psasowały do auta,m ale cena był baaardzo ok, nawet jak to nie roi :helm:



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Dylemat - duze hamulce

Post autor: finch » pn cze 13, 2011 22:39

Witam,

Co do osłon, ja dzisiaj odbierałem osłony do MK II G60 i płaciłem za 4 szt 127 zeta, tak więc nie ma dramatu a co do tyłu to niestety :rozpacz: cena odpowiednia...
Tak czytam czytam i nasunęło mi się pytanie: jaki przewód elastyczny do Girlingów 60? Kupować do S2 czy pasować od czego innego?

Pozdrawiam,
finch


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Dylemat - duze hamulce

Post autor: maniek8855 » wt cze 14, 2011 08:06

jaki przewód elastyczny do Girlingów 60? Kupować do S2 czy pasować od czego innego?
przewód jak przewód jak stare dobre to bym nie wymieniał, ewentualnie na takie w stalowym oplocie :hmm:



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Dylemat - duze hamulce

Post autor: finch » wt cze 14, 2011 09:29

maniek8855, nie chodzi mi o stan tylko o długość, czy seria z MK II wystarcz. A oplot no ba :D :food:


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości