Dziś zrodziła się taka myśl w mojej głowie,głowica KR w silniku 2E.
Mam kompletnego KR w częściach i 2E w całości.
Czy ktoś rozważał taki temat?
Męczy mnie to bo ten 2E tak leży smutno..
Pozdrawiam
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sama glowica powinna pasowac, tylko kr ma plaskie tloki i naciecia na zawory a 2e nie ma takich naciec i tloki ma wklesle(zmieni sie stopien sprezania).Zaloz tloki od 9A.guta pisze:Witam
Dziś zrodziła się taka myśl w mojej głowie,głowica KR w silniku 2E.
Mam kompletnego KR w częściach i 2E w całości.
Czy ktoś rozważał taki temat?
Męczy mnie to bo ten 2E tak leży smutno..
Pozdrawiam
gaźnik, świnka przepływy..Mrozio pisze:Podepne sie pod temat.
Zakladajac,ze utrzymamy odpowiednie sprezanie przez dobor tlokow, mozemy wystroimy silnik swinka lub dokonac zmian w gazniku to ktora glowica na najwiekszy przeplyw powietrza? ... na ktorej mozemy cos zyskac?
Prosze o podanie jesli ktos ma jakies doswiadczenie na jaki blok wchodzi jaka glowica i co przez to zyskamy/stracimy.
Borys pisze:gaźnik, świnka przepływy..Mrozio pisze:Podepne sie pod temat.
Zakladajac,ze utrzymamy odpowiednie sprezanie przez dobor tlokow, mozemy wystroimy silnik swinka lub dokonac zmian w gazniku to ktora glowica na najwiekszy przeplyw powietrza? ... na ktorej mozemy cos zyskac?
Prosze o podanie jesli ktos ma jakies doswiadczenie na jaki blok wchodzi jaka glowica i co przez to zyskamy/stracimy.czy wiesz o czym ty piszesz? czy tylko posty nabijasz?
proponował bym bys najpier przestudiował układy zasilania paliwa w silnikach VW, konstrukcję tych silników a potem dopiero potem cos pisał.Mrozio pisze:![]()
Przepraszam zle sie wyrazilem. To chyba przez stres przed sesyjny
Chcialbym sie dowiedziec czy mozna dokonac zamiany glowicy z jakims pozytywnym skutkiem.Jesli tak to w jakich silnikach i jakie glowice. Takie kombinacje przynosza niezly winik np.w hondach
Nie chodzilo mi o laczenie zasilania gaznika ,wtrysku a na koniec wystroje tego smt6/7 ani o wystrojenie gaznika swinka - to w sumie na kawalk by sie nadawalo -a o rodzaj silnika i zamiany. Glowica silnika gaznika-na inna glowice z gaznikiem,gl.z wtryskiem na gl. z wtryskiem ,ew. gl.z gaznikiem na glowice z wtryskiem.
Jesli tak to zabrzmialo,ze chce polaczyc rozne metody zasilania to... glupio mi![]()
![]()
![]()
Odnosnie przeplywow to wydawalo mi sie ze glowica jest tym bardziej dopracowana im lepiej jest zoptymalizowana pod wzgledem przeplywu powietrza>>mieszanki do komor spalania. Do tego sluzy np.jej obrobka. Chce tylko uslyszec opinie na temat seryjnych glowic vw czy mozna je podmieniac czy nie i jakie bylyby te efekty.
Po to jest forum aby czegos sie dowiedziec. Nawet jesli sa to kretynizmy za ktore z gory przepraszam.![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości