Silnik 2,0 zamiast 1,8GTw MK3

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
pajak22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:10
Lokalizacja: Ostrzeszów woj. Wielkopolskie
Kontakt:

Silnik 2,0 zamiast 1,8GTw MK3

Post autor: pajak22 » wt cze 06, 2006 09:18

witam moze mi ktos powiedziec czy jak mam teraz w swoim MK3 silnik 1,8GT czyli 90KM to czy bylby duzy problem wsadzic silnik 2,0 np. 115KM tak jak mialy gti jesli chodzi o komputer i skrzynie czy duzo kombinacji jest w tym ?? pozdraWIAM



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Silnik 2,0 zamiast 1,8GTw MK3

Post autor: Borys » wt cze 06, 2006 13:12

pajak22 pisze:witam moze mi ktos powiedziec czy jak mam teraz w swoim MK3 silnik 1,8GT czyli 90KM to czy bylby duzy problem wsadzic silnik 2,0 np. 115KM tak jak mialy gti jesli chodzi o komputer i skrzynie czy duzo kombinacji jest w tym ?? pozdraWIAM
skrzynia od biedy moze zostac ta co jest.
potrzeba silnik i wiązki, pompa paliwa
wkładasz podpinasz i jedziesz


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
pajak22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:10
Lokalizacja: Ostrzeszów woj. Wielkopolskie
Kontakt:

Post autor: pajak22 » wt cze 06, 2006 14:00

Borys, ale skrzynia nie bedzie szwamkowac noi jak wyglada sprawa komputera??



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » wt cze 06, 2006 15:20

jeszcze jest sprawa zawieszenia.np.przegloby inne wieksze do twojej zawiechy nie podejda.piasty trza wymienic w 2.0 5 srob.to sie tylko wydaje wkladasz i jedziesz.kupa roboty


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt cze 06, 2006 15:28

piotr1979 pisze:jeszcze jest sprawa zawieszenia.np.przegloby inne wieksze do twojej zawiechy nie podejda.piasty trza wymienic w 2.0 5 srob.to sie tylko wydaje wkladasz i jedziesz.kupa roboty
wewnetrzne takie same sa, zreszta 256mm daje rade bardzo dobrze. osobiscie nie widze potrzeby zmieniania hebli na wieksze, od biedy mozna dac DOT 5.1 i jakies tarcze z przeciągiem.


www.vrservice.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości