SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
chojna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr lis 16, 2005 01:39
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Post autor: chojna » sob kwie 29, 2006 10:55

Dzieki za info



kalzakath
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 16, 2005 19:59
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kalzakath » wt maja 30, 2006 22:28

Mam MK3 1.8 AAM mysle o swapie na 2.0 8V (jako, ze potwora nie potrzebuje, bo potwora trzeba jeszcze utrzymac...) Czy moglby mi ktos powiedziec co trzeba by zrobic w moim golfie, by ta zamiana doszla do skutku i ile mogloby to kosztowac, bo w planach mam takze gruba przerobke wizualna :chytry: I jeszcze jak mocno zmieni sie spalanie?



Awatar użytkownika
chojna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr lis 16, 2005 01:39
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Post autor: chojna » wt maja 30, 2006 23:33

kalzakath pisze:Mam MK3 1.8 AAM mysle o swapie na 2.0 8V (jako, ze potwora nie potrzebuje, bo potwora trzeba jeszcze utrzymac...) Czy moglby mi ktos powiedziec co trzeba by zrobic w moim golfie, by ta zamiana doszla do skutku i ile mogloby to kosztowac, bo w planach mam takze gruba przerobke wizualna :chytry: I jeszcze jak mocno zmieni sie spalanie?
Juz było takie pytanie gdzieś na forum nawet sam o nie pytałem i opowiedz dostałem taka ze podejdzie wszystko bez problemu skrzyni tez nie trzeba zmieniac tylko elektryka do wymiany oczywiscie:) koszty silnik za 2 tyski mozna kupic z osprzetem szukaj na allegro pozdro :pub:



kalzakath
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 16, 2005 19:59
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kalzakath » śr maja 31, 2006 09:28

chojna pisze:
kalzakath pisze:Mam MK3 1.8 AAM mysle o swapie na 2.0 8V (jako, ze potwora nie potrzebuje, bo potwora trzeba jeszcze utrzymac...) Czy moglby mi ktos powiedziec co trzeba by zrobic w moim golfie, by ta zamiana doszla do skutku i ile mogloby to kosztowac, bo w planach mam takze gruba przerobke wizualna :chytry: I jeszcze jak mocno zmieni sie spalanie?
Juz było takie pytanie gdzieś na forum nawet sam o nie pytałem i opowiedz dostałem taka ze podejdzie wszystko bez problemu skrzyni tez nie trzeba zmieniac tylko elektryka do wymiany oczywiscie:) koszty silnik za 2 tyski mozna kupic z osprzetem szukaj na allegro pozdro :pub:
Dzieki wielkie :pub: Tylko zapytam jescze o ta elektryke. Rozumiem ze komputer tez trzeba wymienic? Jaki to bylby koszt? I zapytam jeszcze raz jak zmieni sie spalanie w porownaniu tych 2 silnikow. Aha i jeszcze chcialem zapytac o ewentualny koszt robocizny calej takiej zamiany.



Awatar użytkownika
chojna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr lis 16, 2005 01:39
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Post autor: chojna » śr maja 31, 2006 11:20

Wymiana kompa obowiazkowo koszt kompa to do 200zł spalanie nie wliczajac tego jaka kto ma noge ale mojemu kumplowi 2,0 pali na trasie ok 8,5 wmiare grzeczna jazda a na miejscu potrafi bez problemu 14 łyknac zalezy od nogi :) wymiana silnika u mechanika i zrobienie wszystkiego to mysle koło 700 powinien sie zmieścic. Chyba ze masz garaż znajomego mechanika to łap sie za to samemu ja mam taki zamiar wsadzic taki motor do siebie i brajdaka bede molestował o to zeby mi dotrzymał towarzystwa przy tym :bigok:



kalzakath
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 16, 2005 19:59
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kalzakath » czw cze 01, 2006 22:52

powiedzcie co myslicie o tych propozycjach, bo ja raczej slaby jestem w tym temacie:

http://www.allegro.pl/item105146321_sil ... 0_gti.html

http://allegro.pl/item105514403_silnik_ ... _ady_.html

http://allegro.pl/item106237828_silnik_ ... at_t4.html

http://allegro.pl/item107378067_vw_golf ... ilnik.html

http://allegro.pl/item107378067_vw_golf ... ilnik.html



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz cze 04, 2006 20:04

Nie kupuj silnika starego. Kup silnik z ostatnich lat produkcji MK3. Tylko skrzynie też kup i całą przednią wiązkę instalacyjną.



kalzakath
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 16, 2005 19:59
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kalzakath » wt cze 06, 2006 21:19

TAZ pisze:Nie kupuj silnika starego. Kup silnik z ostatnich lat produkcji MK3. Tylko skrzynie też kup i całą przednią wiązkę instalacyjną.
Jaki to moze byc koszt? bo tanie to wtedy chyba nie bedzie...:/



lechu93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr cze 14, 2006 20:36
Lokalizacja: puck

problem

Post autor: lechu93 » wt cze 27, 2006 12:08

witam

temat super ale nie prawda do konca jest to ze mk2 i mk3 to ta sama konstrukcja. robie swap z gti mk2 i mam problem filtr powietrza z rozdzielaczem paliwa nie chce sie zmiescic, chaczy o kolka no i o klape. jestem w kropce auto stoi nie wiem co robic. jedyne co mi przychodzi do glowy to wstawic spowrotem seryjny motor.skoro jest juz ten konncik to moze ktos ma pomysl?

pozdrawiam



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: problem

Post autor: TAZ » pt cze 30, 2006 22:08

lechu93 pisze:witam

temat super ale nie prawda do konca jest to ze mk2 i mk3 to ta sama konstrukcja. robie swap z gti mk2 i mam problem filtr powietrza z rozdzielaczem paliwa nie chce sie zmiescic, chaczy o kolka no i o klape. jestem w kropce auto stoi nie wiem co robic. jedyne co mi przychodzi do glowy to wstawic spowrotem seryjny motor.skoro jest juz ten konncik to moze ktos ma pomysl?

pozdrawiam
A kto pisze, że taka sama konstrukcja ?? Komory, płyta podłogowa i nawet nadwozie są inne. A co konkretnie i z czego wkładasz pod maskę i co konkretnie chaczy i o co. Najlepiej jeszcze foto zapodaj.



lechu93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr cze 14, 2006 20:36
Lokalizacja: puck

16v

Post autor: lechu93 » sob lip 01, 2006 12:54

chaczyła obudowa filtra powietrza ale juz ja wyszczupliłem i zamontowana jest. wstawiłem do mk3 gti 16v od mk2 wczesniej miałem 90KM, a teraz 139KM, wprawdzie jeszcze nie odpaliłem bo czekam na instalacje ale mysle ze bedzie ok. poterzebuje jeszcze kolo pasowe na wal na pasek pk, lub caly komplet 3 kolek na zwykly pasek moze masz taka opcje do zalatwienia? pozdrawiam



Trojan_GO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt cze 20, 2006 18:24
Lokalizacja: MARKI

Post autor: Trojan_GO » ndz lip 16, 2006 10:38

Mam ładnego golfika 3 niestety z silnikiem 1.8 AAM. Chcę włożyć 1.8. 16v od seata lub 1.8T też od seata. Co muszę mieć do tego 1.8 t? Chyba wszystkie kable, komp, komp abs, zegary, skrzynia. Czy moje piasty 4x100 mogą zostać ?



Awatar użytkownika
Boro001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob lip 01, 2006 20:03
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Boro001 » ndz lip 16, 2006 20:48

Witam! Mam taki sam problem. Mam mk 4 1.6 AKL zastanawiam sie nad SWAPEM NA 1.8T Na co zwrocic uwage? i co bendzie potrzebne z osprzetu ?



ellumen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn sty 16, 2006 14:39
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: ellumen » wt lip 18, 2006 11:11

Poszukuję ludzi bądź firmy z Lublina - okolic by wmontować silnik 1.8 16v KR lub 2.0 16 v ABF do Golfa GT. no wiadoma 1.8 8v. Z góry dziękuję za wszelką pomoc! A znawców tematu zapytam jeszcze czy dużo problemów mnie czeka z takim SWAPEM - bo może znajdzie się czas i podejmiemy się samemu montarzu! Może ktoś już to robił - podzieli się doświadczeniem! Dzięki!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości