mk2 1.8 gti 16V zatkany katalizator

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

marcinxp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz gru 11, 2005 23:05
Lokalizacja: wielkopolska

mk2 1.8 gti 16V zatkany katalizator

Post autor: marcinxp » śr maja 31, 2006 01:59

Mam chyba zatkany katalizator, temperatura w pare min idzie do 90 C i potem utrzymuje sie na tym poziomie. Auto wydaje mi sie ze na wyszych obrotach moglo by isc szybciej bo na poczatku auto ciagnie mocniej pozniej slabnie. Auto mam od niedawna i niewiem czy to normalne.
Co zrobic zalorzyc jakis uniwerasalny kat czy strumienice ?
Wiem ze strumienicy nie daja wiekszej mocy ale zalerzy mi na basowym pomruku.
Mysle tez o zmianie ostaniego tlumnika chociaz caly uklad byl niedawno wymieniony (3 tlumniki).
jaki tlumniczek bedzie dobry ? http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=104933963 osobiscie lubie owale ale na tym forum sporo osob sobie go chwali.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr maja 31, 2006 06:33

katalizatora to chyba już nie bedzie - odkreć i zobacz co z nim jest, tłumiki pozostaw seryjne, katalizator jeśli zapchany to usunąć , założyc drożny lub i nie.

ja tam chyba obstawiam jednak niedobór paliwa lub zła regulacja.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Re: mk2 1.8 gti 16V zatkany katalizator

Post autor: gtx » śr maja 31, 2006 12:16

marcinxp pisze:Mam chyba zatkany katalizator, temperatura w pare min idzie do 90 C i potem utrzymuje sie na tym poziomie. Auto wydaje mi sie ze na wyszych obrotach moglo by isc szybciej bo na poczatku auto ciagnie mocniej pozniej slabnie. Auto mam od niedawna i niewiem czy to normalne.
Co zrobic zalorzyc jakis uniwerasalny kat czy strumienice ?
Wiem ze strumienicy nie daja wiekszej mocy ale zalerzy mi na basowym pomruku.
Mysle tez o zmianie ostaniego tlumnika chociaz caly uklad byl niedawno wymieniony (3 tlumniki).
jaki tlumniczek bedzie dobry ? http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=104933963 osobiscie lubie owale ale na tym forum sporo osob sobie go chwali.
Odkrec kat. i zobacz czy jest zapchany, jak jest to wywal wszystko ze srodka i zaloz go spowrotem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości