MK2 Swap z RP=>2E

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

tomwol20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn lis 17, 2008 17:58
Lokalizacja: Łódź

MK2 Swap z RP=>2E

Post autor: tomwol20 » śr mar 02, 2011 07:58

marianmk2, ale majac cala instalacje z dawcy bo podkreslam ze chce kupic cale auto to nie poradze sobie? schematy sa dostepne wiec czemu mialoby nie dac rady... Mysle ze najwiecej mi zejdzie z podpieceim licznika z mkII bo chce aby byl ori z mkII.
a ta skrzynia 020 to z jakimi silnikami byla?? bo jak bym mial jej szukac gdyby moja z PN-a nie prazyla (choc kolega wczesniej pisal ze skrzynia z PN-a mu prazyla dobrze z 2e) to fajnie byloby wiedziec czego szukac:)


[url=http://www.vaglodz.pl/][img]http://img59.imageshack.us/img59/497/bannerbqkopia.jpg[/img][/url]

tomwol20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn lis 17, 2008 17:58
Lokalizacja: Łódź

MK2 Swap z RP=>2E

Post autor: tomwol20 » śr mar 02, 2011 18:41

Czyli wszystko sie dobrze składa:)

dzieki Ci kolego.


[url=http://www.vaglodz.pl/][img]http://img59.imageshack.us/img59/497/bannerbqkopia.jpg[/img][/url]

pazurek

MK2 Swap z RP=>2E

Post autor: pazurek » pt mar 11, 2011 12:37

Tez przymierzam sie do swapu z 1,8GX k-jetronic na 2,0 2e. Jetta jest z grudnia 88r. licznik na 2 kostki, awaryjne w desce.
czy tu przekładki instalacji będą trudne ?
Co z licznikiem czy musi być z golfa III ?
Silnik podpiąć chce do swojej skrzyni, tu nie ma problemu ale elektryka się nie zajmuję.
Co do pomp paliwa to mam tylko jedną pod podwoziem 6barów. Radzi sobie z mechanicznym wtryskiem, powinna byc jeszcze w zbiorniku ale jej tam nie ma a samochód jeździ.



Awatar użytkownika
zeton88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr maja 06, 2009 09:52
Lokalizacja: Krośniewice
Kontakt:

MK2 Swap z RP=>2E

Post autor: zeton88 » śr mar 16, 2011 02:21

Witam aktualnie mam pf'a 107km a digi II zdychajacego bede swapował na 2e i pytanie czy instalka z pf podpasi do 2e?



Awatar użytkownika
zeton88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr maja 06, 2009 09:52
Lokalizacja: Krośniewice
Kontakt:

MK2 Swap z RP=>2E

Post autor: zeton88 » śr mar 16, 2011 16:45

marianmk2, Chodziło mi o instalacje elektryczna silnika, czy podczas swapowania cała instalacje wraz z kompem musze przełozyć do siebie tak ?



Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

MK2 Swap z RP=>2E

Post autor: Leszek Madison » pn mar 21, 2011 12:21

Ale kilka elementów wspólnych znajdziemy, chociażby krokowca i przepływomierz ;)



chester89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz lip 19, 2009 17:34
Lokalizacja: Wadowice/Kraków

MK2 Swap z RP=>2E

Post autor: chester89 » pn kwie 25, 2011 13:20

swap ogarnięty?
u mnie 2e siadło w golfie bez większych komplikacji :)



Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

MK2 Swap z RP=>2E

Post autor: Leszek Madison » pn kwie 25, 2011 20:18

marianmk2 już pewnie fruwa po ulicach :hmm:



Tomaso007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego

MK2 Swap z RP=>2E

Post autor: Tomaso007 » sob gru 17, 2011 17:07

LeszczVW pisze:4.PRZEKAŹNIKI - w moim przypadku musialem zmienić 1 przekaźnik nie pamiętam już jaki to byl ale raczej sterowanie silnika bo kulał po zmianie przekaźnika bylo ok
Czy to jest mowa o przekaźniku nr 30 w polu R3??? Mój 2E po swapie coś nie chodzi tj powinien a nie mam tego przekaźnika.. :(
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=436609" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam go rozumiem kupić i wstawić w gniazdo R3?? :grrr:



Tomaso007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego

MK2 Swap z RP=>2E

Post autor: Tomaso007 » sob gru 17, 2011 17:13

Leszek Madison pisze: marianmk2 napisał(a):przekaźnik ECU- trzeci od lewej w górnym rzędzie-oznaczony jako 30

Mi odpalił samochód bez niego, ale od razu spadały obroty do zera. Tak czy inaczej nr 30 jest konieczny :)

no to juz wszystko prawie wiem... oby sie poprawiło.. :helm:



Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re:

Post autor: wasiak » wt gru 27, 2011 01:11

Leszek Madison pisze:
marianmk2 pisze:Czyli to jakis regulator wolnych obrotów?
To po prostu jakiś przekaźnik sterujący Digifantem. W Monotronic go nie ma. Ale np w golfie mk3 1.6 z silnikiem AFT (101 KM) go widziałem, a silnik jest na Simosie :)

Bez tego przekaźnika samochód też odpalał, ale trzeba było trzymać go na lekkim gazie żeby nie zdechł. Być może ma jakiś związek z krokowcem, ale szczerze mówiąc nie wgłębiałem się w to :helm:

W mk2 silnik NZ przykładowo miał w tym samym miejscu przekaźnik z numerem 32, ale zbudowany jest nieco inaczej.

odkopie tamat ja latam na przekazniku 32 juz 2 lata z silnikiem 2e bez problemowo wiec sa kompatybilne


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

MK2 Swap z RP=>2E

Post autor: Leszek Madison » śr sty 11, 2012 20:38

wasiak, no wlaśnie ja miałem przekaźnik 32 jeszcze z mk2 1.3, ale coś nie chciał współpracować :grin: W każdym razie bez przekaźnika w polu R3 będzie od razu gasł.



Awatar użytkownika
szczepan1330
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt sty 27, 2012 17:21
Lokalizacja: debrzno
Kontakt:

MK2 Swap z RP=>2E

Post autor: szczepan1330 » pt sty 27, 2012 22:55

witam:)
jestem nowy na forum, trochę zielony co do swapów, szukałem właśnie takiego tematu i chyba znalazłem:)
tak więc odświeżę trochę kotleta i się upewnię w wiedzy:)
więc tak: posiadam aktualnie passata 1.8 RP z gazem i mam okazje kupić za bezcen goły słupek 2.0 E bez osprzętu w dobrym stanie i z tego co tu wyczytałem to:
-instalacja elektryczna pasuje bez mniejszego druciarstwa,
-to już wiadome wchodzi na mocowania itd jak w masło:P
-skrzynia pasuje,
-ewentualnie trzeba wymienić pompę paliwa i przekaźnik
czy trzeba wprowadzać jeszcze jakieś zmiany?? czy cała reszta będzie pasować??
i jeszcze zastanawiam się jak to będzie z podtlenkiem lpg, bo tam już pewnie będzie pare zmian tylko nie wiem jak dużo:) jest to zwykła instalacja BRC) :)
z góry dzięki za wszelką pomoc:) pozdraVWiam :D



Tomaso007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego

MK2 Swap z RP=>2E

Post autor: Tomaso007 » pt mar 09, 2012 18:11

szczepan1330, Jak bd.miał silnik to do tego potrzebujesz wiązkę silnikową od przedziału skrzynki bezpieczników, przekaźnik 30 w pole R3, pompę paliwa 3 barową,
szczepan1330 pisze:kupić za bezcen goły słupek 2.0 E bez osprzętu
no to będziesz potrzebował jeszcze kolektor ssący, wydechowy (aha.. wydech do 2E przydałby się większy, bo RP ma wylot 1rurkowy..) cały osprzęt wokół silnika. A tak to łapy spokojnie przykręcisz do bloku 2E.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości