golf III swap z 1.8 90KM na 1.6 101KM?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Zilbert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lis 15, 2010 18:48

golf III swap z 1.8 90KM na 1.6 101KM?

Post autor: Zilbert » pn lis 15, 2010 19:01

Koledzy potrzebuje pomocy. Mój Golfik dzisiaj wyzioną ostatnie siły i muszę zmienić silnik, w związku z tym mam tytanie czy przy swapie z 1.8 90KM na 1.6 101KM są konieczne jakieś przeróbki? Autko z roku 1992.



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: golf III swap z 1.8 90KM na 1.6 101KM?

Post autor: imperfectCell » pn lis 15, 2010 19:28

zbyt wiele to przerabiac nie trzeba. Nie wiem dokladnie jak ze skrzynia ale na stowe musisz zmienic silnik z osprzetem oraz wiazka z ECU. Uklad chlodzenia powinnien dac rade tak samo mysle pompa paliwa tez powinna wydolic. jezeli masz wersje CL/GL to przydaloby sie zapodac chociaz takie jak byly w GT hamulce ale i na upartego na dobrej tarczy i klocku jakos hamowac bedzie. Trzeba by bylo sprawdzic srednice wydechu bo byc moze od polowy by mogl zostac z 1.8



Zilbert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lis 15, 2010 18:48

golf III swap z 1.8 90KM na 1.6 101KM?

Post autor: Zilbert » pn lis 15, 2010 19:41

Moj jest w wersji GT więc hamulce i chlodzenie mysle ze podolaja, najbardziej sie boje o to czy skrzynia bedzie pasowala i czy mocowania silnika sa takie same.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: golf III swap z 1.8 90KM na 1.6 101KM?

Post autor: spawacz » pn lis 15, 2010 20:01

Wszystko pasuje tylko wiazke silnika z kompem musisz sobie dac nowa. Nawet uklad chlodzenia i paliwa da rade.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

golf III swap z 1.8 90KM na 1.6 101KM?

Post autor: Leszek Madison » pn sty 10, 2011 15:16

Tak szczerze mówiąc to lepiej daruj sobie AFT i temu podobne. Nie twierdzę, że to zły silnik, ale jest naszpikowany elektroniką, a ABS to dobra stara konstrukcja na monowtrysku, AFT to multipoint na Simosie. Osiągi moim zdaniem są bardzo podobne, wszystko i tak zależy od stanu silnika.
Z tego co kojarzę to skrzynia biegów jest zupełnie inna.

Na twoim miejscu szukałbym albo nowego ABSa, albo pokusił się na jakieś 2E. Zależy oczywiście w jakim stopniu obecny silnik jest już styrany :)



Awatar użytkownika
Admor85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: sob maja 03, 2008 11:04
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

golf III swap z 1.8 90KM na 1.6 101KM?

Post autor: Admor85 » ndz sty 16, 2011 17:38

z 1,8 po paru zabiegach 101 koni wyciągniesz a swap według mnie jest nieopłacalny. Jak już to ja bym wkładał raczej 1.8T 20V



dawiddembek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sty 16, 2011 17:18

golf III swap z 1.8 90KM na 1.6 101KM?

Post autor: dawiddembek » ndz sty 16, 2011 17:52

mam na sprzedaz czesci do golfa 3 nr tel 666250362 :grin:



dawiddembek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sty 16, 2011 17:18

golf III swap z 1.8 90KM na 1.6 101KM?

Post autor: dawiddembek » ndz sty 16, 2011 17:54

mam na sprzedaz czesci do golfa 3 nr tel 666250362 :grin:



Awatar użytkownika
zwierzątki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pn cze 08, 2009 22:45
Lokalizacja: pomorze

Re: golf III swap z 1.8 90KM na 1.6 101KM?

Post autor: zwierzątki » wt sty 18, 2011 20:16

szczerze pisząc to masz szanse na niezłą rakietę. Już pisałem jak to zrobić w innym wątku więc napiszę jeszcze raz - kup angola np golf IV z 1,8T pod maską koszt auta bez możliwości rejestracji jakieś 4.000 zł. Masz do dyspozycji wszystkie części do swapa na miejscu , kompa wiązki duperele. To co nie wykorzystasz sprzedajesz np przez alledrogo poniżej ceny rynkowej a ponieważ cały czas np golf IV jest w cenie to wróci jakieś 3.000zł Czyli innymi słowy za 1000zł masz zeswapowane auto bez tzw pierdo...lenia. Nie ma tańszego i lepszego sposobu. I do tego porównywalnie zjada paliwo jak 1,6 więc taki swap jak napisałeś jest totalnie bez sensu


wydech PROEX
felgi AZEV
dolot CUSTOM z stożkiem GREEN
zawias HR
czyli nisko mrucząco szybko

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości