[mk2] g60 modyfikacjia hamulców
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk2] g60 modyfikacjia hamulców
witam jakie serwo i pome założyć do g60 bo che się pozbyć całego ustrojstwa zwiazenego z ABS
Ostatnio zmieniony pt gru 24, 2010 10:42 przez malutki83, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479
[mk2] g60 modyfikacjia hamulcy
nie oto chodzi, poprostu buduję rajdówke i niema opcji na ABS, a chodził ok
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
[mk2] g60 modyfikacjia hamulcy
Pompe zostaw tą z ABSu bo to najmocniejsza pompa. Do tego jest w pełni elektryczna i sila hebla nie zalezy od podcisnienia. Zdemontuj wszystkie pozostałe elementy ABSu jak czujniki wiązki, sterowniki itd a zostaw zasilanie tylko na zaworku pompy. Będzie dzialac w zwyklym ukladzie i będzie duzo lepsza niż każde podcisnieniowe rozwiązanie.
No i Hamulców a nie Hamulcy
No i Hamulców a nie Hamulcy
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
[mk2] g60 modyfikacjia hamulcy
no nie wiem czy pompa abs jest najmocniejsza bo największy tłoczek jaki tam dawali to coś 20,62 mm.....
[mk2] g60 modyfikacjia hamulców
No ok ale załużmy że naprawde chce to przerobić na podciśnienie
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479
[mk2] g60 modyfikacjia hamulców
jeśli mają to być fabryczne hamulce to serwo 9 cali z dizla np (duże), a pompe możesz nawet zastosować 24 mm z transportera T3 - pytaj marcinasa on tak ma....
a jak chcesz profi rajdowe pedały to nie za bardzo się na tym akurat znam. Wygląda to tak że każdy pedał ma swój zbiorniczek hydrauliczny. Wmontowana jest od razu regulacja rozkładu sił hamowania... jeden z moich kolegów to zakładał do opla, ale zdobył to okazjonalnie jak i nie wiem gdzie w gąszczu wątków są te jego pedały
http://www.championshippower.co.uk/inde ... ucts_id=97" onclick="window.open(this.href);return false;
PS.
wysylam CI prw, miałbyś te prowadnice?
a jak chcesz profi rajdowe pedały to nie za bardzo się na tym akurat znam. Wygląda to tak że każdy pedał ma swój zbiorniczek hydrauliczny. Wmontowana jest od razu regulacja rozkładu sił hamowania... jeden z moich kolegów to zakładał do opla, ale zdobył to okazjonalnie jak i nie wiem gdzie w gąszczu wątków są te jego pedały
http://www.championshippower.co.uk/inde ... ucts_id=97" onclick="window.open(this.href);return false;
PS.
wysylam CI prw, miałbyś te prowadnice?
[mk2] g60 modyfikacjia hamulców
ja wymienie to na normalny układ podciśnieniowy to pewnie damy rade z tą prowadnicą
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479
[mk2] g60 modyfikacjia hamulców
wiesz ja bym robił sam takie pedały bo jak widzisz nie są one skomplikowane, pedał hamulcowy porusza niezależnie dwie pompy, możesz sam sobie zorganizować rozkład siły hamowania przód tył, sterując np skokiem tłoczka w pompie. Ponadto takie pedały są wyprofilowane odpowiednio do międzygazu żeby ułatwić schodzenie z biegów przy skrzyniach niezsynchronizowanych (też nie wiem czy będziesz zakładał niezsynchronizowaną skrzynie sekwencyjną - ale w takim aucie to obowiązek raczej)
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
[mk2] g60 modyfikacjia hamulców
nie no ja narzaie zaczym przygode z jeżdzeniem wiec zrobie na norrmalne servo bo do takiego mistrzostwa to pewnie nigdy nie dojde
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479
[mk2] g60 modyfikacjia hamulców
mylisz się, nie wiem dzie będziesz jeździł, ale nawet jak będziesz jeździł amatorsko szybko to zalety rozkładu hamulcowego odczujesz momentalnie, z między gazem to samo
[mk2] g60 modyfikacjia hamulców
dobra moje kolejne pytanie brzmi skąd podciągnąć podciśnienie do serwa w g60 skoro on jest doładowany
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479
[mk2] g60 modyfikacjia hamulców
Mysle ze warto bylo by sprobowac na tej pompie z ABS tak jak bugalon opisuje odlacz wszystkie ustrojstwa od niej i zostaw zasilanie na zaworku Robilem kiedys cos takiego w ABS w mk2 gosciowi nie dzialal abs i nie zalanczala sie pompa doprowadzilem zasilanie z wlocznika stopu w trakcie naciskania na stop wlanczala sie pompa ABS i hamulce dzialaly tak jakby bylo wspomaganie na nie i fakt lepiej hamowal ale juz bez bezkontroli ABS
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości