1.6D JP -> 1.6TDI

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Zabac21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz paź 31, 2010 11:22
Lokalizacja: Wrocław

1.6D JP -> 1.6TDI

Post autor: Zabac21 » śr lis 17, 2010 23:55

Posiadam silnik 1.6D JP. Chciał bym włożyć do niego turbinę i intercooler. Co można zrobić by uzyskać jak najwięcej mocy z tego silnika. W tej chwili mam go w częściach pierwszych. Jaką pompę wtryskową założyć i jaką turbinę? Czy mógł by mi ktoś pomóc z doborem części.



Zabac21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz paź 31, 2010 11:22
Lokalizacja: Wrocław

1.6D JP -> 1.6TDI

Post autor: Zabac21 » śr lis 17, 2010 23:56

Ktoś z forum miał silnik 1.6TD na 170KM o ile się nie mylę.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Re: 1.6D JP -> 1.6TDI

Post autor: marcinas1983 » czw lis 18, 2010 07:51

Zabac21 pisze:Ktoś z forum miał silnik 1.6TD na 170KM o ile się nie mylę.
Zaprzal miał... ale miał coś czego Twój silnik nie ma. Natrysk oleju na denko tłoka. Jak chcesz już coś takiego robić to... pompa wtryskowa JR/SB/RA, turbo pytanie jakie... większe to k24/T3 mniejsze to k14/T2 mniejsze powoduje, że zbiera się praktycznie od samego dołu i przy 4.5 tys obr/min traci ducha ( lub nawet wcześniej ), większe później się załączy ale też będzie pompować ciśnienie prawie do samego końca, wtryski SB/JR bo masz najmniej wydajne i w dodatku ustawione na niższe ciśnienie niż w TD.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Zabac21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz paź 31, 2010 11:22
Lokalizacja: Wrocław

1.6D JP -> 1.6TDI

Post autor: Zabac21 » sob lis 20, 2010 22:16

Myślałem o pompie od AAZ z boostpinem tylko nie wiem jakie wtryski... intercooler od sprintera turbo raczej k14 a kapilary nie są tak bardzo potrzebne. Próbowałem do niego napisać ale nic mi nie odpisywał.



Zabac21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz paź 31, 2010 11:22
Lokalizacja: Wrocław

1.6D JP -> 1.6TDI

Post autor: Zabac21 » pn lis 22, 2010 16:54

A poza tym można nawiercić korbowód. Nie ma silnych na ten temat? :?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

1.6D JP -> 1.6TDI

Post autor: marcinas1983 » pn lis 22, 2010 17:28

Zabac21 pisze:Nie ma silnych na ten temat? :?
Ja Tobie napiszę dlaczego... po prostu cena kupna silnika 1.6TD będzie kwotą jaką musisz wydać na poszczególne części więc sam sobie odpowiedz czy się opłaca. Co do wtrysków to lepiej od SB podobno najwydajniejsze.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

1.6D JP -> 1.6TDI

Post autor: tomogolf2 » śr gru 01, 2010 11:38

lepiej kupic gotowy blok od TD...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości