Piękny dzień na dyno day .... ABF na hamowni i małe pytanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Piękny dzień na dyno day .... ABF na hamowni i małe pytanie
Korzystając z okazji, że klub seata organizował dyno day w TTC postanowiłem się załapać i sprawdzić mojego golfa . Chciałem zweryfikować wynik z inercji z V-techu (też z krakowa) , wtedy wyszło 129KM i 150Nm. Dziś wynik był taki:
Przy okazji pytanko do ekspertów . Co powoduje takie falowanie widoczne na wykresie. Ludzie będący na miejscu stwierdzili że czujnik spalania stukowego lub zle zrobiona power rura. Auto poza wyciętym katem (przed wycięciem też falowało) to seria.
Ps. Ogólnie było parę fajnych wózków z grupy Vag:
Ibiza tdi (110 KM) wyszło prawie 120 , największy szok to nowa octawia 2.0 TDI 140KM wyszło ponad 150KM . Oba auta chyba seria !!! Był też golf I z KR-em na digifancie i wychodziło coś koło 129 KM , ale ponoć są z nim jakieś problemy. Miały się jeszcze hamować Crx i pug 307 ale musiałem zmykać.
Ps . Bedzie pseudo reklama, ale V-tech (ich hamownia) SUXX !!!
Przy okazji pytanko do ekspertów . Co powoduje takie falowanie widoczne na wykresie. Ludzie będący na miejscu stwierdzili że czujnik spalania stukowego lub zle zrobiona power rura. Auto poza wyciętym katem (przed wycięciem też falowało) to seria.
Ps. Ogólnie było parę fajnych wózków z grupy Vag:
Ibiza tdi (110 KM) wyszło prawie 120 , największy szok to nowa octawia 2.0 TDI 140KM wyszło ponad 150KM . Oba auta chyba seria !!! Był też golf I z KR-em na digifancie i wychodziło coś koło 129 KM , ale ponoć są z nim jakieś problemy. Miały się jeszcze hamować Crx i pug 307 ale musiałem zmykać.
Ps . Bedzie pseudo reklama, ale V-tech (ich hamownia) SUXX !!!
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
trasa weryfikuje wszystko...szerszeniak pisze:hamownia zawsze faworyzuje diesle
moi znajomi jechali do Chorwacji
C5 kombi z silnikiem 2.0 HDI 136 w serii i Honda Accord kombi 2.0 155 kucy w serii no i na trasie w Austrii i Chorwacji przy wzniesieniach Hondziunia wymiękała...
dodam zdiwienie właściciela Hondy kiedy tankowali (predkość podrózna 160 km/h) - Honda miała pusty bak a w C5 jeszcze 20 L paliwa
diesel power
Szit!szerszeniak pisze:hamownia zawsze faworyzuje diesle ( silniki niskoobrotowe) a zanize honde (wysokoobrotowe) to nornalne i wszelkie lepsze wyniki to kwestja błędu
Napisz mi kolego, ktore silniki sa pokazywane idealnie, albo na ile musze ustawic odcinke, zeby dobrze wyszlo?
Jak juz wtedy mowilem, radze sprawdzic auto na analizatorze spalin - jak pokaze ze jest zle, to kat do smieci i wlozyc rurke. Potem sprawdzic AFR i od razu wyeliminowac (mozliwosc awarii) czujnik spalania stukowego.
PS.
Dzindybry
Auto kata nie ma , wyniki z analizatora tez niby ok. A co do AFR to czy ktoś w Kraku ma sprzet do tego i sprawdzi to za uczciwe pieniądze czy lepiej od razu szukać gdzie indziej.
Jeszcze chyba padł mi czujnik temperatury (już trzeci) więc ECU też muszę sprawdzić.
Ps. Co do wyników z hamowni to myslę że są uczciwe, a honda.... nie od dziś wiadomo że fabryka lekko zawyża wyniki...
Pozdrawiam
Jeszcze chyba padł mi czujnik temperatury (już trzeci) więc ECU też muszę sprawdzić.
Ps. Co do wyników z hamowni to myslę że są uczciwe, a honda.... nie od dziś wiadomo że fabryka lekko zawyża wyniki...
Pozdrawiam
Wiatm GTO
A co do hondy to moze troche mniej wychodzi na hamowniach, ale to raczej chyba przez uroki produkcji wielkoseryjnej, a nie przez hamownie - bo jak bym przesunal odcinke np w KR do 8500 (i sie niec nie urwalo) to i tak by koni nie bylo Jakby skrzynie inna zalozyl - czy bardzo krotka czy dluga to hamownia konie te same pokaze. Nie ma co dywagowac tylko trzeba auta modyfikowac coby szybsze byly
Ja mam - jak tylko chwile bede mial to sie dogadamytramall pisze:Auto kata nie ma , wyniki z analizatora tez niby ok. A co do AFR to czy ktoś w Kraku ma sprzet do tego i sprawdzi to za uczciwe pieniądze czy lepiej od razu szukać gdzie indziej.
Jeszcze chyba padł mi czujnik temperatury (już trzeci) więc ECU też muszę sprawdzić.
Ps. Co do wyników z hamowni to myslę że są uczciwe, a honda.... nie od dziś wiadomo że fabryka lekko zawyża wyniki...
Pozdrawiam
A co do hondy to moze troche mniej wychodzi na hamowniach, ale to raczej chyba przez uroki produkcji wielkoseryjnej, a nie przez hamownie - bo jak bym przesunal odcinke np w KR do 8500 (i sie niec nie urwalo) to i tak by koni nie bylo Jakby skrzynie inna zalozyl - czy bardzo krotka czy dluga to hamownia konie te same pokaze. Nie ma co dywagowac tylko trzeba auta modyfikowac coby szybsze byly
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości