zakładając temat o strumiennicach, magnetyzerach itp. trzeba się liczyć że zawsze będzie dużo zamieszania, tak już jestSiekiera pisze:ej no co to jest...ja tu sie pytam w jakie miejsce dokłądnie wsadzic strumionke a tutaj jakies kłótnie,nieporozumeinia
gdzie strumienice??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]
Poki nie shamujesz kupa odczujesz Kazdy szanujacy sie Tuner(nie jakis tam pan miecio z garazu) powie ze podstawowym bledem od ktorego zaczynaja "tuningowcy" zabawe to:zabawa z dolotem czyli wsatwienie stozka byle gdzie oraz zmiany w ukladzie wydechowym czyli kastracja kata oraz pseudo strumienice.Skoro one tyle daja dlaczego w kompletnych ukladach wydechowych np.supersprinta takowych nie znajdziesz? Jest multum artykolow w necie wystarczy poszukac.JA odradzam osobicie.Zwroc uwage ze np.w silniku o mocy powiedzmy 100km wymiana CALKOWITEGO ukladu wydechowego czyli od kolektora po koncowke daje okolo 10% mocy wyjsciowej-reasumujac strumienica z allegro czy norauto poprawi tylko samopoczucie.
co do sprzeczek zgadzam sie ze zawsze takowe beda ja moge dyskutowac jesli ktos sam to montowal i wie cos wiecej na temat wydechu niz ze gazy wychodza od strony kolektora do tlumika koncowego a nie bezmyslnie powtarza za kims a jedyny sposob na moc to swap silnika na wyzsza pojemnosc. dziwne dla mnie jest to ze jak zapytam czy montowales kazdy mowi "tak w kilku/wielu autach i wszedzie nic sie nie zmienilo tylko glosnosc" heh mnie to smieszy jak zapytam czy obliczali miejsce gdzie strumionka powinna byc zamontowana to juz inna rozmowa sie zaczyna bo nie wiedza nieraz ze takie cos sie robi
nie ma w kompletnych ukladach wydechowych??? a zapytaj ich o elementy szczelinowe a przykladem moga byc produkty pana weglarskiego. na temat strumek krazy tyle negatywnych opini ze czesto producent mowi o elementach szczelinowych
sorki za oftopic
co do tematu ktos zamontowal strumke z oferty KM robiona pod mk3 i wstawiana zamiast kata ponoc efekt bardzo dobry minus taki ze to luskowa a o tych to rozne opinie slyszalem ujemne mowie tutaj np o opini weglarskiego. ja kiedys zamontowalem zamiast srodkowego byl to kant 1.5 wzmocniony 82 km (strumka stozkowa) efekt cudowny w zyciu bym tego nie zdejmowal .
sam weglarski proponuje montowanie zamiast srodkowego i uzycie stozkowych sa bezpieczne nawe zamontowane przy samym kolektorze
najlepsze miejsce na strumionke oblicza sie specjalnym wzorem jak wpadnie mi on w rece to go tu napisze burdel mam w papierach z powodu pisania pracy licencjackiej wiec musze poszukac
a dla sceptykow oto wypowiedz pana weglarskiego:
"Kilka lat temu był przeprowadzony test na hamowni w zakładzie inż. Goduli układu wydechowego zaprojektowanego przez inż. Pachonia i wykonanego w Firmie "Michael " . Był to układ wydechowy do CC-900 . Składał się z kolektora wydechowego , strumienicy i tłumika końcowego . Dał on 21% przyrostu mocy . Inżynierowie "Sebringa "twierdzą , że graniczną wartością przyrostu mocy dzięki układowi wydechowemu to 20% . Nasi przekroczyli tę granicę i to w dużym stopniu dzięki strumienicy więc nie podważajmy tych osiągnięć jakimiś kometami w rodzaju strumienicy Jones`a , które pojawią się poczym nikną i tylko pozostaje przysłowiowy smród .
Węglarski Lech"
cytat pochodzi z artykulu "Strumienice mity i rzeczywistość"
kto mi teraz powie ze strumionki nie dzialaja?? aaaaahhhhh no tak weglarski to pelna komercja a artykul to reklama
nie ma w kompletnych ukladach wydechowych??? a zapytaj ich o elementy szczelinowe a przykladem moga byc produkty pana weglarskiego. na temat strumek krazy tyle negatywnych opini ze czesto producent mowi o elementach szczelinowych
sorki za oftopic
co do tematu ktos zamontowal strumke z oferty KM robiona pod mk3 i wstawiana zamiast kata ponoc efekt bardzo dobry minus taki ze to luskowa a o tych to rozne opinie slyszalem ujemne mowie tutaj np o opini weglarskiego. ja kiedys zamontowalem zamiast srodkowego byl to kant 1.5 wzmocniony 82 km (strumka stozkowa) efekt cudowny w zyciu bym tego nie zdejmowal .
sam weglarski proponuje montowanie zamiast srodkowego i uzycie stozkowych sa bezpieczne nawe zamontowane przy samym kolektorze
najlepsze miejsce na strumionke oblicza sie specjalnym wzorem jak wpadnie mi on w rece to go tu napisze burdel mam w papierach z powodu pisania pracy licencjackiej wiec musze poszukac
a dla sceptykow oto wypowiedz pana weglarskiego:
"Kilka lat temu był przeprowadzony test na hamowni w zakładzie inż. Goduli układu wydechowego zaprojektowanego przez inż. Pachonia i wykonanego w Firmie "Michael " . Był to układ wydechowy do CC-900 . Składał się z kolektora wydechowego , strumienicy i tłumika końcowego . Dał on 21% przyrostu mocy . Inżynierowie "Sebringa "twierdzą , że graniczną wartością przyrostu mocy dzięki układowi wydechowemu to 20% . Nasi przekroczyli tę granicę i to w dużym stopniu dzięki strumienicy więc nie podważajmy tych osiągnięć jakimiś kometami w rodzaju strumienicy Jones`a , które pojawią się poczym nikną i tylko pozostaje przysłowiowy smród .
Węglarski Lech"
cytat pochodzi z artykulu "Strumienice mity i rzeczywistość"
kto mi teraz powie ze strumionki nie dzialaja?? aaaaahhhhh no tak weglarski to pelna komercja a artykul to reklama
kto hamuje ten przegrywa
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
DZIEKI WIELKIE masz u mnieprozak pisze:prosze bardzo
Strona http://www.magsport.republika.pl/
e-mail: magsport@poczta.onet.pl
weglarski dobierze ci indywidualny uklad zaleznie od silnika i przeznaczenia auta wiec w mailu dokladnie opisz do czego auta ma sluzyc na czym ci zalezy itp itd nie mam pojecia ile sie czeka na odpowiedz najlepiej odazu zagadaj o jakis numer tel.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pt lis 05, 2010 14:08
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości