MK II - SWAP silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
MK II - SWAP silnika
Witam wszystkich serdecznie!
Przejrzalem tematy na forum, ale nie znalazlem nic co mogloby odpowiedziec na moje pytanie.
Nosze sie z zamiarem kupna Golfa MK1 lub MK2, i z biegiem czasu odpowiednim przemodyfikowaniem go. Poczatkowo w planach byl (w przypadku MK2) model z silniczkiem G60 oraz odpowiednie modyfikacje kompresora, walkow, etc. Niestety w sieci wystarczajaco duzo naczytalem sie o awaryjnosci tych silniczkow, szczegolnie w kwestii rozsypywania sie kompresorow. Stad w glowie zrodzil sie pomysl wykonania SWAPA. I tutaj rodzi sie moje pytanie: na jaki silnik?
W sieci istnieje mozliwosc zakupu kompletnego silnika VR6 z osprzetem, 2.8 o mocy 187KM, za calkiem przyzwoite pieniadze (2700zl). Niestety, majac w zamiarze budowe malego potwora, nie jest to moc ktora satysfakcjonowalaby mnie, a samo uturbienie fauerow jest dosc drogie. W sieci znalazlem silniki (tak, wiem, profanacja...) od Preludy 2.2 (200KM), lub VW Bory 2.8 (200KM+). Sam juz nie wiem jak ugryzc ten temat. Modyfikacje chce zaczac od serca, ale od dobrych dwoch tygodni zachodze w glowie co wsadzic, aby osiagnac lub przekroczyc granice 200KM nie wypruwajac sie z portfela na ponad 10.000zl na sam silnik. Prosze o pomoc, jakie silniki moga zagoscic pod maska starszych generacji Golfow? Co sadzicie o opinie rozsypujacych sie G60? Na sam silnik chce przeznaczyc 5000zl (bez kosztow przekladki). Prosze o rade.
Przejrzalem tematy na forum, ale nie znalazlem nic co mogloby odpowiedziec na moje pytanie.
Nosze sie z zamiarem kupna Golfa MK1 lub MK2, i z biegiem czasu odpowiednim przemodyfikowaniem go. Poczatkowo w planach byl (w przypadku MK2) model z silniczkiem G60 oraz odpowiednie modyfikacje kompresora, walkow, etc. Niestety w sieci wystarczajaco duzo naczytalem sie o awaryjnosci tych silniczkow, szczegolnie w kwestii rozsypywania sie kompresorow. Stad w glowie zrodzil sie pomysl wykonania SWAPA. I tutaj rodzi sie moje pytanie: na jaki silnik?
W sieci istnieje mozliwosc zakupu kompletnego silnika VR6 z osprzetem, 2.8 o mocy 187KM, za calkiem przyzwoite pieniadze (2700zl). Niestety, majac w zamiarze budowe malego potwora, nie jest to moc ktora satysfakcjonowalaby mnie, a samo uturbienie fauerow jest dosc drogie. W sieci znalazlem silniki (tak, wiem, profanacja...) od Preludy 2.2 (200KM), lub VW Bory 2.8 (200KM+). Sam juz nie wiem jak ugryzc ten temat. Modyfikacje chce zaczac od serca, ale od dobrych dwoch tygodni zachodze w glowie co wsadzic, aby osiagnac lub przekroczyc granice 200KM nie wypruwajac sie z portfela na ponad 10.000zl na sam silnik. Prosze o pomoc, jakie silniki moga zagoscic pod maska starszych generacji Golfow? Co sadzicie o opinie rozsypujacych sie G60? Na sam silnik chce przeznaczyc 5000zl (bez kosztow przekladki). Prosze o rade.
MK II - SWAP silnika
prawdą jest że sam kompresor G60 nie robi za dużych przebiegów i trzeba o niego dbać, regenerować, zawsze zamiast kompresora można dołożyć turbo lub inny kompresor, a silnik nazywa się PG lub 1H i co do jego awaryjności to nie jest większa niż innych od vw, pozatym więcej rzeźby jest z k22 w mk2 niż silnikiem od vw, silniki wchodzą jaki sobie zamarzysz i na ile jesteś w stanie zmian zrobić bo nawet v8 4.2 wciśniesz. Pozatym jak chcesz mieć moc to nie myśl o pieniądzach bo napewno za 5000zł nie będziesz miał kompletu na swap o super mocy w idealnym stanie
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
MK II - SWAP silnika
Czyli sprawa ima sie kompresora, nie samego silnika? Zawsze to jakies pocieszenie.
Po konsultacji ze znajomym wpadl jeszcze pomysl przeszczepu 150KM silnika 2.0 z Golfa Mk3. Odpowiednie gazniki do tego i bylaby mozliwosc dojscia do tych 200KM.
Co, bedac na moim miejscu, zrobilibyscie w celu dojscia do tych 200KM? G60 ze zmiana kompresora czy zabawa w SWAP?
Po konsultacji ze znajomym wpadl jeszcze pomysl przeszczepu 150KM silnika 2.0 z Golfa Mk3. Odpowiednie gazniki do tego i bylaby mozliwosc dojscia do tych 200KM.
Co, bedac na moim miejscu, zrobilibyscie w celu dojscia do tych 200KM? G60 ze zmiana kompresora czy zabawa w SWAP?
MK II - SWAP silnika
jak masz mk2 g60 to nie ma sensu swapować, aby dojść do tych 200KM na gaźnikach to też troszkę monet wydasz bo to nie tylko ABF + gaźniki ale i wiele innych przeróbek, do 5tyś może by się udało wyrwać jakieś 1.8T 150KM może nawet 180KM a potem dozbierać pieniądza i ruszyć w stronę tych 200KM
nie zapomnij że potrzebujesz też stosowny układ hamulcowy, skrzynię biegów i sprzęgło ogólnie całe przeniesienie napędu
nie zapomnij że potrzebujesz też stosowny układ hamulcowy, skrzynię biegów i sprzęgło ogólnie całe przeniesienie napędu
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marcin_MK2_8v
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:46
- Lokalizacja: Stary Sącz
- Kontakt:
MK II - SWAP silnika
U GTO za 10000zł znalazł by się 1.8T wraz ze swapem i może z FMIC i wydechem z kwasa.
MK II - SWAP silnika
Zgadza sie jak kobinowac to na 1.8 T
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
MK II - SWAP silnika
Jeszcze szybkie pytanie: jaki kompresor powinien wyladowac w G60 w celu zwiekszenia mocy? Znajomi mowili, ze jakis od mercedesa.
MK II - SWAP silnika
eaton ale typ to sobie musisz dobrać, są montowane w mercedesach ale też i w innych autach
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marcin_MK2_8v
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:46
- Lokalizacja: Stary Sącz
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pt lis 05, 2010 14:08
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości