2.0 8v jakie Turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kojot1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt maja 08, 2009 15:19
Lokalizacja: Bielsko-Biała polska-------- Wildberg niemcy
Kontakt:

2.0 8v jakie Turbo

Post autor: kojot1985 » sob lis 06, 2010 21:34

Witam.

Chce uturbić mojego golfa 2.0 8v 115ps

Pytanie co z czego pasuje p&p

Tzn z czego kolektor wydechowy pasuje do mojego silnika

Jaka turbina jest potrzebna tak aby nie bawić się w remap ECU

Jak wygląda sprawa z doprowadzeniem oleju do turbiny

Tzn jak wylatuje olej z silnika do turbiny.

Można to zrobić wszystko plug and play czy jest z tym troche zabawy

Chce uzyskać parę kucy bez większych modów



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: 2.0 8v jakie Turbo

Post autor: evolution » sob lis 06, 2010 22:03

kojot1985 pisze:Witam.

Chce uturbić mojego golfa 2.0 8v 115ps

Pytanie co z czego pasuje p&p
z niczego by byl jakikolwiek efekt

Tzn z czego kolektor wydechowy pasuje do mojego silnika

Jaka turbina jest potrzebna tak aby nie bawić się w remap ECU
heheh zaraz bedzie akcja o perpetum mobile, rzecz o ktora pytasz jest z dzialu lezacego pomiedzy smieszne a niemozliwe


Jak wygląda sprawa z doprowadzeniem oleju do turbiny

Tzn jak wylatuje olej z silnika do turbiny.

Można to zrobić wszystko plug and play czy jest z tym troche zabawy
nie ma takiej opcji....

Chce uzyskać parę kucy bez większych modów
pare kucy bez modow to tylko kupno auta mocniejszego,


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
kojot1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt maja 08, 2009 15:19
Lokalizacja: Bielsko-Biała polska-------- Wildberg niemcy
Kontakt:

2.0 8v jakie Turbo

Post autor: kojot1985 » sob lis 06, 2010 22:12

czyli co się nie da założyć turbiny z kolektorem od golfa3 tdi AFN?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

2.0 8v jakie Turbo

Post autor: evolution » sob lis 06, 2010 22:37

da tylko ze bedzie maks 100 ps z tego zestawu... nie mecz chlopie tylko poczytaj perypetie roznych osob przy turbinach z diesla
masz w projektach opis golfa 3 turbo a w nim po kroku ile bylo problemow by jezdzil w koncu jakos


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
kojot1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt maja 08, 2009 15:19
Lokalizacja: Bielsko-Biała polska-------- Wildberg niemcy
Kontakt:

Re: 2.0 8v jakie Turbo

Post autor: kojot1985 » ndz lis 07, 2010 02:00

ze 115ps na 100?



Awatar użytkownika
marol_10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pt sty 23, 2009 21:01
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

2.0 8v jakie Turbo

Post autor: marol_10 » ndz lis 07, 2010 13:43

poczytaj troche potem pytaj, bo widać ze nie masz pojęcia


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219213

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

2.0 8v jakie Turbo

Post autor: spawacz » czw lis 11, 2010 12:09

Do 2.0 to KKK26 ew. z 1.8 T KKK-04s ,k26 dobra bedzie moze nawet za mocna, napewno odprezenie musi byc, chyba ze bedziesz dmuchal max 0.6 bar . Do 1.4 kkk14 dziala wysmienice i to osobicie u siebie sprawdzaelm, wstaje przy ok 2400-2600 max spoola ma przy jakies 3500-3700 , niestety motor mial za slabe cis. oleju, totez do jakis kolwiek ingerencji najpierw odabalbym stan silniczka.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

malf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt sie 27, 2010 20:43
Lokalizacja: Mrągowo

Re: 2.0 8v jakie Turbo

Post autor: malf » pt lis 12, 2010 22:10

odrazu przeproszę za OT :)
spawacz pisze: Do 1.4 kkk14 dziala wysmienice
a wiesz może jak się ma kkk k14 przy 1.8 RP ? jeżeli się nada to jakie ciśnienie można dać ? mam takową w garażu i zastanawiam się nad sensem zamontowania takowej. jaki byłby przyrost mocy ?



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

2.0 8v jakie Turbo

Post autor: spawacz » sob lis 13, 2010 11:32

za mala , diesel ma inny zakres obrotow pracy - inna mapa turbiny. K24 juz by mogla cos dac.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

2.0 8v jakie Turbo

Post autor: jeryk10 » sob lis 13, 2010 20:07

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

2.0 8v jakie Turbo

Post autor: rysiektr » ndz lis 14, 2010 11:26

najtaniej to będzie jak kupisz sobie silnik 1.8 T wraz z osprzetem i zamontujesz u siebie w aucie, jak dobrze wszystko zrobisz to będzie to jeździć


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Re: 2.0 8v jakie Turbo

Post autor: jeryk10 » ndz lis 14, 2010 11:33

rysiektr pisze:najtaniej to będzie jak kupisz sobie silnik 1.8 T wraz z osprzetem i zamontujesz u siebie w aucie, jak dobrze wszystko zrobisz to będzie to jeździć
zgadza sie


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
RyKa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 602
Rejestracja: śr gru 28, 2005 11:17
Lokalizacja: PGS
Kontakt:

2.0 8v jakie Turbo

Post autor: RyKa » ndz lis 14, 2010 16:00

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232594" onclick="window.open(this.href);return false;


OCEŃ MOJEGO VARIANTA :
viewtopic.php?t=111720" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości