hamulce swap 239mm na 280mm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
hamulce swap 239mm na 280mm
Witajcie,
przerabiam temat zmiany tarcz z 239mm na 280mm w swojej polówce. Polo 1.9d '96 rok czyli mkIII.
To praktycznie to samo co golf mkIII a na forum polo niestety nie znalazłem odpowiedzi.
Zmieniam przy okazji swapa z 1.9d na 1.9tdi. Wstępnie seria, później więcej. Zależy mi na tym, żeby to zatrzymać.
Mam dawcę - passata 1996 1.9tdi afn
Z niego wziąłem zaciski Girlinga 54 i jarzma na 280mm. Pozostaje kwestia zwrotnic.
Jak to się ma w polówce analogicznie w golfie? Zmienić zwrotnice (jak z dostępnością i ceną?)
Podejdą zapewne z golfa mkIII oraz pochodnych, tylko co brać pod uwagę? Czy miło zaskoczycie mnie, że pasują z passata?
Do całości zmieniam oczywiście pompę na taką z tłoczkiem 22mm (passat tdi), przewody a z tyłu lądują tarcze.
Co poradzicie mi w tej kwestii?
Z góry dzięki za odzew!
przerabiam temat zmiany tarcz z 239mm na 280mm w swojej polówce. Polo 1.9d '96 rok czyli mkIII.
To praktycznie to samo co golf mkIII a na forum polo niestety nie znalazłem odpowiedzi.
Zmieniam przy okazji swapa z 1.9d na 1.9tdi. Wstępnie seria, później więcej. Zależy mi na tym, żeby to zatrzymać.
Mam dawcę - passata 1996 1.9tdi afn
Z niego wziąłem zaciski Girlinga 54 i jarzma na 280mm. Pozostaje kwestia zwrotnic.
Jak to się ma w polówce analogicznie w golfie? Zmienić zwrotnice (jak z dostępnością i ceną?)
Podejdą zapewne z golfa mkIII oraz pochodnych, tylko co brać pod uwagę? Czy miło zaskoczycie mnie, że pasują z passata?
Do całości zmieniam oczywiście pompę na taką z tłoczkiem 22mm (passat tdi), przewody a z tyłu lądują tarcze.
Co poradzicie mi w tej kwestii?
Z góry dzięki za odzew!
Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
hamulce swap 239mm na 280mm
powinny.jedynie będziesz miał do wymiany sworznie na grubsze.Enten pisze:Czy miło zaskoczycie mnie, że pasują z passata?
swoją droga w passacie b4 przy 280mm będziesz miał 5 szpilek
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: hamulce swap 239mm na 280mm
Bład , Pasek ma takie sworznie jak GOLF a Polo ma stożkowe sworznie nachylone w dodatku, Pasek 5x100 zapomij wiec, szukaj z IBi cupry/evo/ MK2 G60 zwrotnic , jazma i zaciski z tego paska moga zostac. Swozenie oczywiscie musisz zmienic na proste.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
hamulce swap 239mm na 280mm
pasek ma 5x100 a zostaję przy 4x100
jarzma i zaciski biorę z paska i dam to na adapterach - tak chyba będzie najmniej roboty dla mnie, prawda?
Tylko czy dostanę takie adaptery pasujące akurat do polo...
A jak się ma dostępność i ewentualna cena takich zwrotnic jakie mi są potrzebne?
Co brać jeszcze pod uwagę:
ibiza cupra
mk2 g60
nie pasują od:
passata
golfa mk3
ogarnąć piasty, zmienić sworznie na takie jakie mają iść do dawcy zwrotnicy, prawda?
jarzma i zaciski biorę z paska i dam to na adapterach - tak chyba będzie najmniej roboty dla mnie, prawda?
Tylko czy dostanę takie adaptery pasujące akurat do polo...
A jak się ma dostępność i ewentualna cena takich zwrotnic jakie mi są potrzebne?
czyli zwrotnice z paska nie będą pasowały.spawacz pisze:Bład , Pasek ma takie sworznie jak GOLF a Polo ma stożkowe sworznie nachylone w dodatku, Pasek 5x100 zapomij wiec, szukaj z IBi cupry/evo/ MK2 G60 zwrotnic , jazma i zaciski z tego paska moga zostac. Swozenie oczywiscie musisz zmienic na proste.
Co brać jeszcze pod uwagę:
ibiza cupra
mk2 g60
nie pasują od:
passata
golfa mk3
ogarnąć piasty, zmienić sworznie na takie jakie mają iść do dawcy zwrotnicy, prawda?
Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
hamulce swap 239mm na 280mm
toć w mk2 też sworznie zwrotnicy są zwykłe proste 19mm lub 17mm a nie stożkowe. Skoro sworznie w polo są stożkowe to je wymień na proste i po kłopocie.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: hamulce swap 239mm na 280mm
nie wiem jak sprawa ma sie dokladnie w polo ale skoro polo to to samo co mk3 to zwrotnice zapodaj z wersji GT 256mm 4x100. Do takich zwrotnic montujesz tylko zacisk i jarzmo z 280 oraz tarcze i powinno hulac. Ja mam taki setup u siebie w golie III. Przechodzilem z 239 na 280 i zalezalo mi zeby zrobic to na rozstawie 4x100 wiec kupilem zwrotnice od golfa GT (musi byc koniecznie z wersji 256mm)
hamulce swap 239mm na 280mm
a zaciski nie podchodzą te z 256?? a są inne wersje tarczy z gt niż 256??
hamulce swap 239mm na 280mm
sprawa się rozwiązała - do polo pasują z polo i lupo golf i passat nie będą dobrymi dawcami.
Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
hamulce swap 239mm na 280mm
to i ja mam pytanie.w golfie mam hamowanie 256 na wentylu,w passacie b3 mam hamowanie 280 ale w 5x100.czy da się jakoś przełożyć same piasty żeby do golfa dać 280 ale w 4x100 a do passata 256 w 5x100??
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
hamulce swap 239mm na 280mm
piasty trzeba pozamieniać miejscami kupić nowe łożyska i tarcze i po problemie
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
hamulce swap 239mm na 280mm
no to niedługo będę miał hamulce z vr6 w golfie:DRasPL pisze:piasty trzeba pozamieniać miejscami kupić nowe łożyska i tarcze i po problemie
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
hamulce swap 239mm na 280mm
A czy nie prościej byłoby zmienić jarzma i kupić nowe tarcze i klocki. Jak się nie mylę to w przypadku hamulców 256went./280went. zacisk był ten sam, a układ różnił się tylko jarzmem?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
hamulce swap 239mm na 280mm
Nie trzeba zamieniać piast, wystarczy zamienić jarzma, zaciski, klocki i tarcze. Przy czym tarcze trzeba dać z ibizy cupry albo golfa/passata g60. Zacisk do wentylowanych hebli 256 nie jest taki sam jak w wentylowanych 280. Jest inny ale można go zastosować do hebli 280 tylko trzeba dać cieńsze klocki niż standardowo się uzywa w 280.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości