Usuń post
Zgłoś ten post
Edytuj post
Odpowiedz z cytatem
witam.przymierzam się do swapa na silnik 2,0 ABA z jetty usa z 94 roku.
1-pierwszy problem jaki mam to to ze silnik jest z automatyczną skrzynią biegów.oczywiście zostanie ona zmieniona na manuala najprawdopodobniej 4S lub 4T
i tu pytanie czy żeby silnik normalnie chodził muszę zmieniać kompa sterującego czy może zostać ten co jest,a jeśli trzeba zmienić to czy przypasuje komp z 2E,AGG,AGU itp silników??
2-następnie jest problem z sondą.tzn problem bo nie wiem gdzie ją umieścić,czy dac ją przy samym kolektorze,czy w kolektorze ,czy gdzieś dalej.dodam ze wydech będzie miał średnice 55mm i najpewniej będzie pusty lub zostanie ori ostatnia puszka
3-po prawej stronie silnika są jakieś zaworki od podciśnień i do nich są wpięte kostki 2 pinowe.od czego te zaworki są i czy są bardzo potrzebne??nie ukrywam ze im mniej tych podciśnień pod maską tym lepiej.
4-co można w tym silniku tanio zrobić zeby jakoś podnieść mu nie dużo moc?? wiem ze turbo i kompressor najlepiej ale kasy brak.myślałem o zwiększeniu stopnia sprężania,rozwiercie kanałów w głowicy i kolektorze itp.pytanie tylko czy jest sens??
5-na kilku fotkach z kompressorami widziałem kolektory ssące z innych V.A.G \które mają przepustnice po lewej stronie a nie jak ABA po prawej.ktoś ogarnia od czego te kolektory??
6-ktoś wie jaka jest różnica wagi całego sprzęgła z 2E pod skrzynie na druty a sprzęgła z mkII PB(210mm)
7- czy 2ori pompy paliwa dadzą rade czy musi być ta z mkIII??
narazie by było tyle.jutro jak oddziele silnik od skrzyni pewnie pojawią się nowe pytania.
z góry dzięki za konkretne odpowiedzi.
[mkII]swap na silnik 2,0 ABA - kilka pytań
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
[mkII]swap na silnik 2,0 ABA - kilka pytań
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
[mkII]swap na silnik 2,0 ABA - kilka pytań
7 - zależy z czego są pompy... z gti to dadzą rade bo musi być 3 bary a jak z RP to za niskie ciśnienie i trzeba wymienić pompę za kołem
troche niżej masz temat swap na 2e w mk2, rp => ady, możesz tam zajrzeć i pewnie znajdziesz kilka przydantych informacji
troche niżej masz temat swap na 2e w mk2, rp => ady, możesz tam zajrzeć i pewnie znajdziesz kilka przydantych informacji
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
[mkII]swap na silnik 2,0 ABA - kilka pytań
co prawda całego sprzęgła nie ważyłem, ale sam zamach z PF/PB waży 6.9 kg o ile dobrze pamiętam a z 2E ważył coś koło 7.7 lub 7.8kg.dawid018 pisze:6-ktoś wie jaka jest różnica wagi całego sprzęgła z 2E pod skrzynie na druty a sprzęgła z mkII PB(210mm)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości