wieksze heble w MKI/SciroccoII

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

wieksze heble w MKI/SciroccoII

Post autor: Borys » pn maja 08, 2006 10:43

zmieiał moe ktos hamulce na wieksze, chodzi o zmiane kompletu, zwrotnice zaciski tarcze,
z 239 na 256 z MKIII

idzie to zrobic? jakies problemy?

nie wchodzi w gre zadne dorabiamie jarzm i inne komedie home made,


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn maja 08, 2006 17:41

Jedyny problem to zmiana rostawu śrub w wahaczu, rzeźba z drążkami kierowniczymi i niektórzy cierpią na brak stabilności prowadzenia auta po takich przeróbkach. Sam nie zdążyłem poskładać takich hebli u siebie.



Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » wt maja 09, 2006 01:33

zwrotnica musi zostac mk I poprostu musi !!!!! inaczej beda same problemy z prowadzeniem



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt maja 09, 2006 07:35

voj2s pisze:zwrotnica musi zostac mk I poprostu musi !!!!! inaczej beda same problemy z prowadzeniem
niedobrze troche mi to nie pasuje ze musi zostac zwrotnica, no nic porozkręcam trochę i popasuje, mze jarzmo i tarcza podejdzie z 256 mm do 239mm zwrotnicy ze sciroccoII
a jak nie to trudno oby po prostej dobrze to jechało

małą przymiarkę juz zrobiłemjeden otworek cza przewiercic
Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » śr maja 10, 2006 07:42

pomijajac kwestie jazma i przejsciowek,
ET tarczy hamulcowej MK1 jest RÓŻNE od ET tarczy MK3. na tyle różne, ze trzeba to dobrze przemierzyc. ja wkladam 280mm MK3 GTI do MK1 i oprocz przejsciowki jazma musialem zmodyfikowac piasty przednie oraz wykonac przejsciowke dystansowa oraz konwerter 4x100 -> 5x100. da rade, jak skoczne to dam cynk.


Pozdrawiam!

ravenium
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 14:44
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Kontakt:

Post autor: ravenium » śr maja 10, 2006 19:38

A nie prosciej kupic heble od sciro 16 V na przodzi byly 256 wlasnie , i cos mi sie zdaje ze g II ma do 85/85 tez takie piasty i jazma .



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw maja 11, 2006 03:30

ravenium pisze:A nie prosciej kupic heble od sciro 16 V na przodzi byly 256 wlasnie , i cos mi sie zdaje ze g II ma do 85/85 tez takie piasty i jazma .
zeby to było takie proste, kolektor fi50 do sciro na prawa strone szło dostać ale heble tylko MKIII były, wiec trzeba z robic z tym porządek i zamontowac, a ze besta jest baardzo szybka i nie ma czym hanowac to poważny poroblem


www.vrservice.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości