Przygotowanie silnika pod Turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
boyler
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob lut 19, 2005 14:46
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: boyler » ndz mar 12, 2006 00:39

Chyba tym samym co w każdej innej -WestGate.
wastegate jak już coś
potrzeba zamontować MBC by płynnie zmienić ciśnienie doładowania



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn mar 13, 2006 09:30

boyler pisze:
Chyba tym samym co w każdej innej -WestGate.
wastegate jak już coś
potrzeba zamontować MBC by płynnie zmienić ciśnienie doładowania
albo pobawic sie i wykonac regulacje samemu, co defacto łatwe jest strasznie


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pn mar 13, 2006 16:19

boyler pisze:
Chyba tym samym co w każdej innej -WestGate.
wastegate jak już coś
Aj tam, wymowa mnie zmyliła.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
boyler
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob lut 19, 2005 14:46
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: boyler » wt mar 14, 2006 00:48

evolution pisze:
boyler pisze:
Chyba tym samym co w każdej innej -WestGate.
wastegate jak już coś
potrzeba zamontować MBC by płynnie zmienić ciśnienie doładowania
albo pobawic sie i wykonac regulacje samemu, co defacto łatwe jest strasznie
zależy co masz na mysli bo samo nagwintowanie ramienia wastegate-a i skaracanie badz wydluzanie to lipna akcja jest
co do MBC to kosztuje grosze np. 60 zł od propera



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt mar 14, 2006 21:47

ja mam na mysli aktywna regulacje cisnienia podczas racy silnika a nie jakies krecenie srubek i nakretek :)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

cinkciarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn mar 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Oświecim

Post autor: cinkciarz » śr mar 29, 2006 15:14

Witajcie mam pytanko kupiłem niedawno golfa III GTI z silnikiem 2,0 i mam mały dylemat : czy da sie założyć głowicę 16 zaworową bo jak narazie mam tylko 8 zaworów jest możliwa taka modyfikacja??

[ Dodano: 29 Mar 2006 15:18 ]
potrzebuję też kupić sportowy kolektor wydechowy 4,2,1 chciałbym wiedzieć cenę takiego kolektora



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr mar 29, 2006 22:04

musisz zmienic tloki i korby jest opisane na forum...opcja szukaj


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Ger

Post autor: Ger » wt kwie 25, 2006 17:18

Nawet bez funkcji szukaj poprostu pare postów do góry :hmm:



jackpot25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt mar 07, 2006 02:53
Lokalizacja: chicago/lodz
Kontakt:

Post autor: jackpot25 » pt kwie 28, 2006 06:59

taz ciekawe Twoje wypowiedzi : )
zapodam tu moje pytanko z innego ale w sumie podobnego tematu,
i mam pytanie czy lepiej zainwestowac w 1.8T 2003 czy wstrzymac sie i kupic R32?



--------------------------------------------------------------------------------

jestem posiadaczem( przegladajacy czesto tematy i moje posty pewnie juz wiedza)
MK4 2003 GTI 1.8 TURBO,moc fabryczna 180HP,mam juz uklad wydechowy i cold air intake,
dosc dlugo przymiezam sie do zwiekszenia mocy tego nieduzego silnika,ale mam pewne watpliwosci co do konsekwencji i problemow ktore moga wystapic po modernizacjach, tz:
chcialbym wstawic chipa,wiekszy intercooler,wieksze turbo,zmjenic wtryski, co prawda nie jutro czy za tydzien,bo wiaze sie to oczywiscie z kosztami inwestycji,a bedzie to nie mala sumka.
czy zywotnosc silnika bedzie duzo krotsza,jakie inne podzespoly trzeba byloby jeszcze wymienic(pewnie sprzeglo i hamulce,skrzynia jest nowa,wymjeniona przy 30tys mil)
czy blowoff bedzie potrzebny i przydatny?
auto ma przejechane 36tys mil i jest w dobrym stanie technicznym(odpukac)
za porady i wszelkie odpowiedzi na ten temat z gory dziekuje
pozdro


jackpot/konrad/chicago/lodz
vw ruleZ

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt kwie 28, 2006 09:14

Blow off jest nawet bardzo potrzebny, ale chyba masz u siebie by passa założonego. Co prawda nie świszczy ale upuszcza ciśnienie do dolotu spowrotem. Co do silnika 1.8T jest on bardzo wytrzymały, ale jak wiadomo duży może więcej i ten fantastyczny dźwięk jednostki. Zawsze można do R32 dowalić dużą sprężarkę lub turbinę. Każdy silnik ma określony zapas mocy i im zostaje mniejszy tym silnik ma krótszą żywotność.



jackpot25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt mar 07, 2006 02:53
Lokalizacja: chicago/lodz
Kontakt:

Post autor: jackpot25 » sob kwie 29, 2006 02:53

TAZ co to jest by pass?
jezeli chodzi o zapas mocy w silniku 1.8T to jak duzy on jest?
przepuszalnie moc ktora mam w tej chwili to okolo 195 koni( uklad wydechowy i cold air intake),wg goscia ktory siedzi w temacie i zajmuje sie wszytskim odnosnie mojego auta. gosc od ktorego kupowalem zderzak przedni R32 ma tez 1.8T o mocy 338hp, gruba igerencja mechaniczna : ) wydzialem wykresy z hamowni( opowiadal ze najbardziej lubi widok zdziwionej miny gosci w corvette,mustangach,patrzac we wsteczne lusterko )
jak dlugo moze wytrzymac jednostka 1.8 o takiej mocy?
pozdro


jackpot/konrad/chicago/lodz
vw ruleZ

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob kwie 29, 2006 08:57

jackpot25 pisze:TAZ co to jest by pass?
cos na wzor blow off tyle ze upuszcza powietrze przed turbine a nie na zewnatrz.. nic nie slychac w sensie gwizdu sapania


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » sob kwie 29, 2006 09:03

jackpot25 pisze:ma tez 1.8T o mocy 338hp
jak dlugo moze wytrzymac jednostka 1.8 o takiej mocy?
Wszystko zależy od ciebie.
Czy zamierzasz jeździć autem na codzień?
Jaki jest twój styl prowadzenia w normalnym ruchu ulicznym?
Czy masz predyspozycje do niepotrzebnego pałowania?

Powiem tak. Moje auto niefortunnie zmierza do podobnej mocy i zamierzam długi, długi czas cieszyć się bezawaryjną jazdą,
ale:
- na codzień jeżdże jak emerytka,
- katuje auto tylko i wyłącznie ścigajc się na ćwiartce,
- nie jeżdże nim na codzień, do tego mam drugie auto,
- bardzo dbam o auto, wymiany oleju co 5 tys.
- itd itd itd.........

Proste, przy takiej mocy trzeba zawsze pamietać że coś się może wysrać,
bywali delikfenci któzy zepsuli samochód w ten sam dzień, zaraz po odebraniu od tunera.

PS.
Zapomnij o takiej mocy za 4 tys zł. :bajer: Nawet w przypadku silnika 1.8T.
Do uzyskania mocy pow 300KM potrzebna jest solidna dmuchawa.
Np. GT28RS, ale to koszt ok. 3400 zł za samą turbinę.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

jackpot25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt mar 07, 2006 02:53
Lokalizacja: chicago/lodz
Kontakt:

Post autor: jackpot25 » ndz kwie 30, 2006 11:47

ml2210 mialem na mysli 4tys $, mieszkam w usa.
gofer jest eksploatowany od kilku tygodni jako pojazd przeznaczony do wypadow nieplanowanych tz kupilem drugie auto( audi100S v6 2.8, za...... 500$ hehehhe 1994)
i w tej chwili stoi wiecej w grazu niz jezdzi,ale generalnie nie zaluje sobie depnac po gazie( wymjenialem juz skrzynie biegow)
pozdro

[ Dodano: 30 Kwi 2006 03:49 ]
evolution dzieki za inf
pozdro


jackpot/konrad/chicago/lodz
vw ruleZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości