[MK2] Hamulce tarczowe tylne, zaciski z MK4

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » śr lip 07, 2010 07:34

pasuja 13 , et przynajmiej 45 . Oczywiscie mowa o 8V GTI i mk2 tylko.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » śr lip 07, 2010 15:00

moje miały et35 i mówię o tyle, bo że przód pasuje pod 239 to nie ma dziwne skoro to najmniejsze tarcze


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
ttygrys5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn maja 21, 2007 11:02
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Post autor: ttygrys5 » śr lip 21, 2010 13:22

Spid3r napisał/a:
To są numery OE tego wężyka hamulcowego z Passata B5:
VW 8E0611775B
VW 8E0611775E
VW 8E0611775J

Numer katalogowy: 38-1123 (katalog Kager)
Według interCarsu pasuje tez wężyk z passata B3 i są tańsze,Dobrze patrze czy się mylę?
--> InterCars <--


Mój WolF -> Aktualizacja 01.10.2010 <-
Obrazek
Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki,
gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"

Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » czw lip 22, 2010 18:33

w poniedziałek wybieram się do znajomego tokarza po redukcje do przykręcenia standardowego węża do zacisku tylnego. rezygnuje całkiem z elastycznego przewodu przy zacisku.

jeśli ktoś potrzebuje taki zestaw (czyli 2 redukcje ) to mogę zamówić więcej kompletów oczywiście po kosztach. jeszcze nie wiem ile za to krzyknie ale pewnie nie będzie to kosmos...
Pisać PW jeśli ktoś chce ...


Gofer MK2 Nordic Edition

KUPIĘ sierpy tylne do MK2 GTI G60

Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw lip 22, 2010 18:46

dziwię się Tobie. Są to standardowe elementy złączne, które mozna kupić w kazdym sklepie z tego typu elementami. Ile by tokarz nie krzyknął to będzie to produkcja jednostkowa i musi być drożej niż np w http://pwpnet.pl/
bullas pisze:rezygnuje całkiem z elastycznego przewodu przy zacisku.
poprawiasz fabrykę mówisz :bajer: ...Nie zastanawiałeś się nigdy dlaczego przy zaciskach są włąśne elastyczne przewody a przy bebnach nie ma takiej potrzeby? pewnie nie...



Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » czw lip 22, 2010 19:05

Nie zastanawiałeś się nigdy dlaczego przy zaciskach są włąśne elastyczne przewody a przy bebnach nie ma takiej potrzeby? pewnie nie...
no nie (chodzi o wymianę klocków ?) , to oświeć mnie jeśli ty wiesz.. :hmm:

PS w linku który podałeś nie mogę znajść żadnych redukcji tego typu.
Ostatnio zmieniony czw lip 22, 2010 19:17 przez bullas, łącznie zmieniany 1 raz.


Gofer MK2 Nordic Edition

KUPIĘ sierpy tylne do MK2 GTI G60

Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » czw lip 22, 2010 20:16

bullas, a no po to że jak popatrzysz na zacisk i jego mocowanie do jarzma to zobaczysz ze zacisk się porusza więc dlatego jest przewód elastyczny, czasem lepiej pomyśleć po co ktoś się trudził dawać coś zamiast iść na łatwiznę

[ Dodano: 22 Lip 2010 20:21 ]
jak na moje oko to ja chyba mam w swoim zaciski od mk4 bo mam redukcje powkręcane dziwne i nie mam sprężynek powrotnych przy dzwigienkach ręcznego, kto wie co to za zaciski ? :helm:
Ostatnio zmieniony czw lip 22, 2010 20:21 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » czw lip 22, 2010 23:20

RasPL pisze:jak na moje oko to ja chyba mam w swoim zaciski od mk4 bo mam redukcje powkręcane dziwne i nie mam sprężynek powrotnych przy dzwigienkach ręcznego, kto wie co to za zaciski ?
pewnie mk4 ale dla pewności zapodaj fotkę to zobaczymy albo sprawdż na allegro jak dokładnie wyglądają z mk4 i po prostu porównaj :bigok:

PS masz rację z tymi wężykami ale mi się wydaje ze zaciski sporo się nie ruszają i powinno być git... jak nie to przerobię na węzyki z mk2 a redukcja się przyda bo w coś trzeba je wkręcić :pub:
Ostatnio zmieniony czw lip 22, 2010 23:23 przez bullas, łącznie zmieniany 1 raz.


Gofer MK2 Nordic Edition

KUPIĘ sierpy tylne do MK2 GTI G60

Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt lip 23, 2010 15:37

Zacisk jest na przykręcony śrubach "pływających". W miarę zużywania się klocków i tarcz a także podcas wciskania pedału hamulca, zacisk przesuwa sie na prowadnicy (jest to nawet kilka cm), dlatego do zacisku powinien być doprowadzony przewód elastyczny.
Przy bębnach nie ma takiej konieczności bo cylinderek nie ulega przesunięciu podczas pracy ani w miarę zuużywania się podzespołów, więc można w niego wkręcić bezpośrednio przewód sztywny.
Jest to po prostu podyktowane względami bezpieczeństwa



Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » pt lip 23, 2010 21:08

sas_gti pisze:zacisk przesuwa sie na prowadnicy (jest to nawet kilka cm)
kilka cm ? jak to ?

wydaje mi się że przesuwa się nie znacznie z czasem kiedy się zcierają klocki,

klocek ma około 1cm. gróbości więc więcej jak 1 cm. nie przesunie się ? a po zatym zciera się powoli a zacisk nie ma dużego skoku więc powinno być git,

nie będe się spierał wiem ze sas_gti, masz pewną racje jeśli chodzi o bezpieczeństwo.

w niedalekiej przyszłości kupie węze w stalowym oplocie i to zmienie ale na jakiś czas będzie musiało być git


Gofer MK2 Nordic Edition

KUPIĘ sierpy tylne do MK2 GTI G60

Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob lip 24, 2010 14:36

centymetr, dwa czy trzy. Dla mnie nie ma znaczenie, ten element pracuje na prowadnicach i węże powinny być elastyczne. Też niedawno się zajmowałem montażem zacisków od mk4 i miałem podobny dylemat.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » sob lip 24, 2010 17:37

dobra odnalazłem jakie to zaciski mam i wychodzi że z polo 6n2 1.4 16V o dokładnie takie
Obrazek

wie ktoś jak je poskładać bo widziałem gdzieś że te z mk2 trzeba tłoczek w odpowiedniej pozycji ustawić, nie wiem jak te zaciski :crazy:


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob lip 24, 2010 18:53

to sa z Paska B4, też tam takie były, sam mam u siebie i ręczny jest dużo lepszy niż na gerlingach



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

[MK2] Hamulce tarczowe tylne z MK4

Post autor: wojtas4589 » pt sie 06, 2010 16:01

Panowie, może ktoś konkretnie napisać czy te redukcje do przewodu na zacisk od mk4 można kupić gotową czy trzeba samemu dorabiać?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości