MKII 1.6 PN dolot od Węglarskiego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Szmata ma być tak dobrana żeby się kurz nie zbieral w dolocie - metoda prób i błędów
Zależy gdzie ją zamontujesz
Jak już wspomniałem patent zwany doładowaniem dynamicznym działa w sprzętach bez elektroniki - czyli gaźnik albo k-jetronic i najprostszy moduł
Elektronika może zgłupieć od zbyt dużego przepływu w dolocie
Ja osobiście jestem uczulony na scalaki,katalizatory i normy hałasu - nie było nie będzie i nie potrzeba
Jak ktoś przetestuje taki patent w VW niech się podzieli wynikami
A tak wogóle 3 razy więcej mocy można uzyskać z wydechu niż z dolotu
Zależy gdzie ją zamontujesz
Jak już wspomniałem patent zwany doładowaniem dynamicznym działa w sprzętach bez elektroniki - czyli gaźnik albo k-jetronic i najprostszy moduł
Elektronika może zgłupieć od zbyt dużego przepływu w dolocie
Ja osobiście jestem uczulony na scalaki,katalizatory i normy hałasu - nie było nie będzie i nie potrzeba
Jak ktoś przetestuje taki patent w VW niech się podzieli wynikami
A tak wogóle 3 razy więcej mocy można uzyskać z wydechu niż z dolotu
Gdyby bóg popierał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach.
Fotek nie mam.
Pooglądaj czasem wyścigi na ćwierć mili.
Tam niektórzy mają z przodu wielki cooler a zamiast jednego światła wielką dziurę - tego typu patent tylko bardziej profesjonalnie wykonany.
Teraz robią duże butelki po olejach w sam raz - szerokie na spodzie i zwężające się do szyjki.
Jak się uprzesz możesz zastosować nawet dolnopłuka(powaga - wszystko co z jednej strony szeroki a z drugiej ma dziurę).
Ale jakiegoś specjalnego kształtu nie potrzeba.
Co do miejsca nie mam pojęcia gdzie by pasowało w golfie - może pod chłodnicą ? Jak masz chłodnicę po lewej to może po prawej obok.
Jeśli na gażniku jest jakiś airbox można go spokojnie zostawić - będzie robił za zbiornik wyrównawczy.
A co do sportowych wkładek do zwykłych filtrów - szmata nasączona olejem rządzi.
Pooglądaj czasem wyścigi na ćwierć mili.
Tam niektórzy mają z przodu wielki cooler a zamiast jednego światła wielką dziurę - tego typu patent tylko bardziej profesjonalnie wykonany.
Teraz robią duże butelki po olejach w sam raz - szerokie na spodzie i zwężające się do szyjki.
Jak się uprzesz możesz zastosować nawet dolnopłuka(powaga - wszystko co z jednej strony szeroki a z drugiej ma dziurę).
Ale jakiegoś specjalnego kształtu nie potrzeba.
Co do miejsca nie mam pojęcia gdzie by pasowało w golfie - może pod chłodnicą ? Jak masz chłodnicę po lewej to może po prawej obok.
Jeśli na gażniku jest jakiś airbox można go spokojnie zostawić - będzie robił za zbiornik wyrównawczy.
A co do sportowych wkładek do zwykłych filtrów - szmata nasączona olejem rządzi.
Gdyby bóg popierał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach.
kurde ja juz tez kupywalem ten dolot ale padla mi skrzynia biegow i musze ja teraz zmienic,jestem ciekaw gdyz weglarski podal mi ten sam dolot do mk3 i mojego RP i ty pewnie masz ten sam czyli czuje tu jeden h..j do wszystkich VW,TO oznacza ze ona sa jagby "uniwersalne" a nie dedykowane.to fotka od weglarskiego dlamnie.a druga do mk3,czym sie roznia?
...przeciez aby obliczyc dolot wg.Grabowskiego trzeba podac dane walka,przylgi zaworowej i obroty przy jakich ma dzialac falowo uklad. 1.6 PN czy 1.8 RP ... przeciez nie ma roznicy odnosnie w/w parametrow wiec dolot i wydech rozni sie tylko predkoscia czynnika...
Uniwersalny? tak do silnikow vw o takich samych elementach jak wyzej
Indywidualny? tak wzgledem silnikow o innej budowie np 1.6 16V proste
Uniwersalny? tak do silnikow vw o takich samych elementach jak wyzej
Indywidualny? tak wzgledem silnikow o innej budowie np 1.6 16V proste
Ostatnio zmieniony pn kwie 27, 2009 20:21 przez Mrozio, łącznie zmieniany 2 razy.
TKD WTF
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
a gdyby np. zamknięcie filtra powietrza wykroić by był duzy otwór a została tylko na obwodzie tak by zapiąc filtr powietrza to by poprawiło osiągi auta???
Mi wpadał w rezonans i miło buczał jak mi zdemontowali pasek klinowy by stwierdzić co świszczy i miałem tylko budowe plastikową gdzie nakłąda sie filtr powietrza.
Więc poprawią sie osiągi przy jednoczesnym "zabezpieczeniu" przed kurzem stosując filtr??? - (przypominam,że o wiele większy dolot powietrza z pominięciem dalszech rur plastikowych..
A weżyk podcisnienia zrobić ,że rurke wstawić obok obudowy i z jednej strony ja zamknąć by dawała podcisnienie...hhmm...
Mi wpadał w rezonans i miło buczał jak mi zdemontowali pasek klinowy by stwierdzić co świszczy i miałem tylko budowe plastikową gdzie nakłąda sie filtr powietrza.
Więc poprawią sie osiągi przy jednoczesnym "zabezpieczeniu" przed kurzem stosując filtr??? - (przypominam,że o wiele większy dolot powietrza z pominięciem dalszech rur plastikowych..
A weżyk podcisnienia zrobić ,że rurke wstawić obok obudowy i z jednej strony ja zamknąć by dawała podcisnienie...hhmm...
[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
- Czerwony22
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 20:38
- Lokalizacja: Poznań
Re: Mialem PN.
zwykły gaźnik czyli jaki np. mam też golfa 2, 1.6 w benzynie z gaźnikiem i na jaki by go wymienić by poprawić osiągi? wrzuć jakiś przykładowy gaźnik..pozdro!jackhew pisze:Ja tez mialem PN i juz miałem go dosyc, znalazlem dobrego mechnika co mi zmienil na zwykly gaznik i dopiero teraz czuje co potrafi 1.6 pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości