SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Garsija6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 13:01
Lokalizacja: Opalenica
Kontakt:

Przeszczep ;p z 1.4 na 1.8GT

Post autor: Garsija6 » sob lut 20, 2010 17:01

Witam. Mam golfa 3 1.4 ABD i mój silniczek się już skończył :grrr: Nie chce sprzedawać golfa bo jest sentyment i za dużo w niego włożyłem. Mam zamiar go zrobić ale niby miałem w planach przeszczep z 1.4 na 1.8 ale to jest za dużo komplikacji ;[ Skrzynia nie pasuje, uchwyty w starej budzie hamulce trzeba przerabiać itd. I teraz zastanawiam się czy zakładać 1.4 i bd bez przeróbek tylko podmianka i już bd sii czy zakładać 1.6 ? Czy tez bd komplikacje ?? POMÓŻCIE !!! DORADŹCIE COŚ....

Może ktoś jest chętny i pomógł by przy przekładce ??
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 17:03 przez Garsija6, łącznie zmieniany 1 raz.



fatboyslim
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:53
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: fatboyslim » wt lut 23, 2010 23:26

a mam jeszcze pytanie czy do silnika 1.8 RP podejdzie moja instalacja elektryczna z Syncro z silnika 1P??
Pozdrawiam.
P.S jak nie to co trzeba by było zmienic...
Prosze o szybką odpowiedz ponieważ autko stoi w grazu rozebrane..


Kupie:
- Zderzak US tył...

Awatar użytkownika
rob90son
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 18:46
Lokalizacja: Polska

Post autor: rob90son » pn mar 01, 2010 07:56

witam mam w planach zrobienie swapa z 1.6 AEE na 2.8 VR6. Mam mozliwosc zakupu całego VR6 (anglika ) czy wtedy bedę mial wszystko co potrzebne na swapa ....??


Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281482

Awatar użytkownika
Marcin_MK2_8v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:46
Lokalizacja: Stary Sącz
Kontakt:

Post autor: Marcin_MK2_8v » ndz mar 14, 2010 15:24

rob90son pisze:witam mam w planach zrobienie swapa z 1.6 AEE na 2.8 VR6. Mam mozliwosc zakupu całego VR6 (anglika ) czy wtedy bedę mial wszystko co potrzebne na swapa ....??
tak powinno być wszystko chyba że silnik nie kompletny



K4mik4dz3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 10:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: K4mik4dz3 » czw kwie 01, 2010 10:34

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Posiadam Borę 1.6 SR 99` i chciałem włożyć do niego cos mocniejszego. Co byście polecili, tak żeby było przy tym najmniej pracy a ilość mocy była znacznie większa?

Z góry dziękuję za pomoc!

PS: Przepraszam, ale jakoś nie mogłem znaleźć odpowiedzi na moje pytanie na tym forum. Jeśli takowa jest proszę o wyrozumiałość :jezor:



ptasior127
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sie 16, 2009 10:26
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: ptasior127 » sob maja 01, 2010 09:27

Mam takie pytanie planuje swapa w mk1 mam całego Passata b3 kombi z silnikiem 9a skrzynia na linki wiem ze będę musiał dorobić mocowanie.W mk 1 był silnik 1,5 diesel czy łapy podejdą mi pod blok 9a wiadomo blok taki sam jak 1,6-2.0 8v (chodzi o mocowania) będę zmieniał tez hamulce wiem na pewno ze murze zmienić całe piasty bo jarzma nie pasują na te z mk1 przegub pasuje do wymiany jest tez Macpherson .Problem pojawia sie z sworzniem wahacza bo w mk 1 jest za mały do piasty czy wychodziły inne średnice sworzni?? kolejne pytanie czy uda cie wcisnąć serwo z pompą do mk1 czy podejdzie pod pedały czy możne zakładać komplet z passata.Na pewno bede tez musiał zmienić przewody paliwowe i zamontować pompy paliwa tzn jedną w bak podającą i droga wysokiego ciśnienia oraz filtr ma ktoś pomysł gdzie to upchnąć?



Enten
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: czw lis 23, 2006 01:50
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: Enten » pt maja 07, 2010 13:30

Witajcie,


takie szybkie pytanie. Zgłębiłem temat 1.9tdi do golfa mk1. Wiem, że przy zmianie na 1Z są pewne sprawy. Czy przy zmianie na AFN sprawa wygląda tak samo jak 1Z/AHU? Bo mam w dobrych pieniądzach dawcę z AFN pod maską i... no właśnie. Nie wiem czy sprawa wygląda tak samo z 1Z do golfa mk1 jak i z AFN...

Proszę o pomoc :)


Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK

Messiash
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 03, 2010 11:08
Lokalizacja: Łomża/Warszawa

Post autor: Messiash » wt cze 01, 2010 06:13

Jaki silnik Diesla polecalibyście na SWAP do mk2?


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/19314][img]http://www.motostat.pl/user_images/19314/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Marcin_MK2_8v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:46
Lokalizacja: Stary Sącz
Kontakt:

Post autor: Marcin_MK2_8v » wt cze 08, 2010 01:06

Messiash pisze:Jaki silnik Diesla polecalibyście na SWAP do mk2?
obojętnie co kwestia upodobania, ja osobiście wolę benzynowce, ale to kwestia gustu :grin:



Awatar użytkownika
cezarroo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw maja 22, 2008 20:23
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: cezarroo » sob cze 19, 2010 23:17

Witam, padł mi AGG 2.0 8V w mkIII mam w bardzo dobrej cenie 2E Czy da się go w miarę bezproblemowo zainstalować w moim aucie?



wolf747
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 152
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
Lokalizacja: Łomża, podlaskie

Post autor: wolf747 » wt cze 29, 2010 17:22

ja też spytam z ciekawości- mam mk2 i chciałbym kupić rozbitego mk3 tdi 110km(afn) i zrobić swapa do mk2, czy będzie wszystko pasowało z tego mk3?


smaruj gofera dżemorem!!!

Awatar użytkownika
Marcin_MK2_8v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:46
Lokalizacja: Stary Sącz
Kontakt:

Post autor: Marcin_MK2_8v » wt lip 06, 2010 01:26

cezarroo pisze:Witam, padł mi AGG 2.0 8V w mkIII mam w bardzo dobrej cenie 2E Czy da się go w miarę bezproblemowo zainstalować w moim aucie?
da się tylko w całości z wiązką i ecu bo 2E to digifant a AGG to simos

[ Dodano: 06 Lip 2010 01:30 ]
wolf747 pisze:ja też spytam z ciekawości- mam mk2 i chciałbym kupić rozbitego mk3 tdi 110km(afn) i zrobić swapa do mk2, czy będzie wszystko pasowało z tego mk3?
z tego co Ci jest potrzebne będzie pasowało wszystko prócz paru drobiazgów
Ostatnio zmieniony wt lip 06, 2010 01:31 przez Marcin_MK2_8v, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zerohour
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:02
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: zerohour » wt lip 06, 2010 12:38

witam , mam okazję kupić tanio silnik 1.6 na gaźniku z golfa 2 , mam dwójkę z 1.3 NZ , czy zmiana silnika wiązałaby się z tak dużymi zmianami jak w przypadku silnika 1.8 ? (przekładka pół osi, instalacji elektrycznej itd. )


VW - marka sama w sobie
Obecnie bez VAGa ale wracam do tematu nie bawem :)

Bulifreeq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt gru 15, 2009 01:02
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odra
Kontakt:

Post autor: Bulifreeq » pt lip 09, 2010 23:08

Chłopaki na jakim lewarku z linkami bedzie najlepiej pracowac skrzynia 2y w mk1 przy silniku g60?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images48.fotosik.pl/293/216674b5817f21b1med.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości